Tyylipuhdas nega tuli, eli kierto taas sekaisin. Sanoin miehelle, että yllätys jos tulisin raskaaksi, koska helmikuussa olin tosi kuormittunut töistä. Oli poissaoloja työporukassa, mikä vaikutti omaan työtaakkaan, muutenkin oon henkisesti kuormittavalla alalla.
Silti tää pitkä kierto antoi toivoa, tänään siis kp 37. Toivottavasti alkaisi tänään menkat kun en raskaana todellakaan ole
. Näillä päivillä pitäis näkyä edes jotain (?) Aika nopeasti ponnahdan kyllä pettymyksistä. Voipa syödä ja juoda mitä tykkää.
On kaikkea muutakin projektia, johon voin panoksia laittaa esim. Oman kämpänja vakityöpaikan hankkiminen.
Kysymys kaikille: minkälainen lapsiluku teillä on haaveissa, jos nyt pitäisi sanoa? Itsellä ollut haaveissa 2 tai 3 lasta. Itselleni omat sisarukset on tärkeitä ja olen halunnut samaa omille lapsosille. Tällä hetkellä toive useammasta lapsesta toki yhä, mutta oon nyt orientoitunut niin, että olisin yhteen oikein tyytyväinen. Paljon kaikkia mahdollisia skenaarioita käynyt läpi päässäni, eikä loppujen lopuksi hassumpia ole yksikään