Raskaaksi 2021

Täällä on dpo 9 ja menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina. Mitään oloja ei oo lähestyvistä menkkoista kuin raskaudestakaan.Mut toisaalta oireettomuus ei viel kerro oikeen mitään. :) En oo kärsinyt menkka kivuista ym. vuosiin ja menkat aina vaan alkaa ilman tiputteluja tai mitään kummempia oireita. Sekä kaks edellistä raskautta oli lähes täysin oireettomia. Ainoastaan menkkojen poisjäänti ja plussa testissä kerto raskaudesta. Mut kumminkin mul vähän sellainen tunne et ei oo tärpännyt vaikka O+ sain kp 18 ja tallettelut osui hyvin kp 17,18 ja 19.Testaan vasta aikasintaan vkl. Nähtäväks jää.

Tiedätkö milloin ovuloit? Pahoittelut negasta :Heartred

No en tarkalleen. Laskureiden ja appien perusteella voi olla mitä vaan kp10-17 väliltä ja tuntemusten perusteella totuus on jossain siinä välillä. Eipä tässä nyt oo kunnolla vielä päästy sen yrittämisen makuun, enemmän harmittaa, että missä mun menkat, jos en kerran raskaanakaan oo. :confused005

Pregcheckin testillä testasin 4h pidätyksen jälkeen. 1-3min ajan näky pelkästään yks viiva, 3-5min aikana ilmesty kyllä haaleista haalein haamu/viivanpaikka. Luulis nyt tässä vaiheessa saavan jo ihan rehellistä plussaa, jos on saadakseen - vai? En mä tiedä, pitää varmaan parin päivän päästä tehdä uusi testi, jos ei menkat ota alkaakseen. :banghead:

Heips! Kirjoittelin täälä jo viime kuussa kun jännitystä ilmassa oonko raskaana vai en. Viime kuussa siis en ollut, mutta tänään aamulla testi näytti yllätykseksi plussaa la olis marraskuussa 26.pv.

//Ylläpito on muokannut viestiä.
Onnea plussasta!:shy:

Luethan foorumin säännöt koskien mm. Facebook-ryhmiä täältä:
https://forum.vau.fi/threads/facebook-whatsapp-tms-säännöt-lukaise-ne-täältä.1580800/ :)

Foorumin marraskuiset 2021 löydät täältä: https://forum.vau.fi/forums/marraskuiset-2021.1272/

Terveisin Bella Swan, admin

Onpas alinahilla tilanne, toivottavasti kääntyy parhain päin!

Dpo 12, r-testit on loppu. Kokeilin ovistestiä ja tuli puolivahva toinen viiva. Eli voi tarkoittaa jotain mut tod. näk ei yhtään mitään. Edelliskierron mukaan täti pamahtaa paikalle huomenna.

Onpas alinahilla tilanne, toivottavasti kääntyy parhain päin!

Dpo 12, r-testit on loppu. Kokeilin ovistestiä ja tuli puolivahva toinen viiva. Eli voi tarkoittaa jotain mut tod. näk ei yhtään mitään. Edelliskierron mukaan täti pamahtaa paikalle huomenna.

Kiitos!
Ja tsemppiä sinulle!

Hmm. Ehkä jatkan vitamiinien syömistä ja katson, jos menee pitkäksi yritys, että vaihdanko pelkkään foolihappoon. :rolleyes: En muista yhtään oliko niissä testeissä mukana silloin aiemmin myös ferritiini.

Tosin työterveyshuollon puolesta olen menossa perus verikokeisiin jokatapauksessa tässä lähiaikoina, niin eiköhän siellä selviä nykytilanne raudan suhteen.
Mamavitamiinissa oli aika vähän rautaa, jotain 15 kun rautavalmisteessa on jotain 100. Mullekin sanottiin neuvolassa että voin lopettaa lisäraudan. Vaan kun työterveyslääkäri oli sitä erikseen määrännyt ennen raskautta niin en sitä kätilön käskystä lopettanut.

Saatko laitettua kuvaa?

Pc:ssä on vissiin 5 vai 10min se aika kun pitää testiä katsoa! Mut jos sulla kauheen myöhään olis ovis ollut, niin ei kai raskaus olis ihan mahdoton!

No ohjeessa sanottiin, että positiivinen näkyy 1min päästä, negatiivinen pitää varmistaa vielä 3min kuluttua ja 5min jälkeen ei saa enää kattoa. :think005 Vai onks nää kymppiminsat jotain sisäpiirin salatietoo, mistä mulla ei oo hajuukaan? :biggrin

Hyvää endometrioosiviikkoa kaikille:hello2

Tänään siis alkoi valtakunnallinen endometrioosiviikko, maaliskuu on maailmanlaajuinen endometrioosi kuukausi, joten someissa ja kaupungilla saattaa törmätä ständeihin ja muihin infopisteisiin ja kuviin. Tänään valaistaan ympäri Suomen keltaiseksi tiettyjä rakennuksia ja monumentteja :happy7

Kp 23/26-27, dpo8 menossa täällä. Hitaasti tuntuu matelevan nämä viimeiset päivät ennenkö menkat alkaa, mutta elämä ei tunnu koostuvan enää ku tästä tylsästä syklistä : menkat- ovulaation odotus-menkkojen odotus.
Toivottavasti huomenna saisin jonkun poppaskonstin tähän painoon että toukokuussa pääsis aloittamaan hoidot:happy6

ON:
Dpo 5 ja oon saanu kehiteltyä upeesti taas ittelleni lähes kaikki raskausoireet. :hilarious: Ja kyllähän mä jo torstaina alotan (dpo8) testailun vaikka perjantain kimppakivaankin otan osaa :p

Mä niiin ootin perjantaille/viikonlopulle kunnon plussa-aaltoa minkä imuun olin ajatellu lyöttäytyä. Tuntuu pahalta kaikkien negatestin sekä muiden huonoja uutisia saaneiden puolesta. :sad001

Täällä ei menkoista vielä tietoakaan. MUTTA mä olen ihan umpijäässä vaikka vieressä on lämmitetty takka.

Kävin nuoremman lapsen kanssa kaupassa, kun esikoinen on vielä huomisen päivän karanteenissa. Päiväkodissa altistui koronalle, niin ostin tosiaan paketin pc testejä. Heti kotiin päästyäni oli pissittävä tikkuun.. Esikoinen oli tietenkin kotona isänsä kanssa, että en nyt sentään ihan yksin jättänyt. :Heartred

20210322_135524.jpg

Muokattu viimeksi:
Taidan palata tänne kuumeilijoihin. Tänään testissä enää haaleista haalein viiva, jota hädin tuskin enää erottaa. Eli kemiallinen oli. Vuoto ei oo alkanu vielä, kunpa alkais pian niin pääsis yrittämään heti uudestaan. Vaikka näin alussa olikin, niin harmittaa ihan kamalasti. :smiley-angry017

Taidan palata tänne kuumeilijoihin. Tänään testissä enää haaleista haalein viiva, jota hädin tuskin enää erottaa. Eli kemiallinen oli. Vuoto ei oo alkanu vielä, kunpa alkais pian niin pääsis yrittämään heti uudestaan. Vaikka näin alussa olikin, niin harmittaa ihan kamalasti. :smiley-angry017

Pidetään nyt kuitenkin vielä peukkuja, että kyseessä ei olisi kemiallinen ja että raskaus jatkuisi normaalisti :smiley-angelic001

Takaisin