Raskaaksi 2021

Tän päivän ollu ihan jäätävät menkkajomotukset, ei edes menkkojen aikaan ole tämmöstä ollu. Lämmöt 37.1 (norm. 36.4), pari tippaa verta tullu siteeseen, mutta ei pyyhkiessä.
Voisko olla kiinnittymiseen liittyviä juttuja kun dpo5? o_O

Taidan palata tänne kuumeilijoihin. Tänään testissä enää haaleista haalein viiva, jota hädin tuskin enää erottaa. Eli kemiallinen oli. Vuoto ei oo alkanu vielä, kunpa alkais pian niin pääsis yrittämään heti uudestaan. Vaikka näin alussa olikin, niin harmittaa ihan kamalasti. :smiley-angry017
Voi ei <3 vielä kuitenkin toivotaan, että viiva lähtisikin vahvistumaan!! mutta tiedän tunteen. itsellä alkoi kyllä niin päin että vuoto tuli ennen plussan häviämistä, mutta marraskuisissa ehdin kans pyörähtää. mitkä viikot sulla menossa?

Tän päivän ollu ihan jäätävät menkkajomotukset, ei edes menkkojen aikaan ole tämmöstä ollu. Lämmöt 37.1 (norm. 36.4), pari tippaa verta tullu siteeseen, mutta ei pyyhkiessä.
Voisko olla kiinnittymiseen liittyviä juttuja kun dpo5? o_O

Voi kunpa olisi :)!! Mulla oli tuntemuksia alavatsalla dpo 5, 6 ja 7. Nyt kun plussa on tikussa niin olen melko varma, että ne oli kiinnittymiseen liittyvää. Vuotoa mulla ei tullut vaikka yritin sitä bongata ja sormillakin kaivoin välillä:hilarious:

Oliwia, voi ei :( :Heartred

Kp7 ja ihme alavatsa kipuilua taas. Tätä on jatkunut oikeastaan kokoajan, mutta en ole nyt joutunu ottamaan sätkylääkettä. Eilen oli viimeinen vuotopäivä ja kipuilu hellitti hetkeksi. Mietin, et mahdanko ovuloida sit ollenkaan, kun kierrot meni jostain syystä ihan sekasin ja jos ovuloin niin milloin. Kuukaudessa kahdet kuukautiset pistää kyllä harmittamaan. No mutta positiivisella asenteella yritetään eteen päin.:dance008 Aloitin eilen ovistikuttelun. Saas nähdä miten käy, ja käykö edes mitään. Eilen oli hailura toinen viiva, tänään ei mitään.:smiley-ashamed005 Laskurin mukaan ovis voisi olla jopa tänään, oireiden mukaan voisikin, mutta testin mukaan ei todellakaan.o_O
Tsemppiä teille kaikille, joita nyt koetellaan.:Heartred

Vatsaa ja lantiota jomottanut eilen ja tänään niin kuin menkkojen aikaan, rinnat on kipeät ja housuissa limat. Ota tästä nyt selvää :hilarious:

Voi ei :Heartred vielä kuitenkin toivotaan, että viiva lähtisikin vahvistumaan!! mutta tiedän tunteen. itsellä alkoi kyllä niin päin että vuoto tuli ennen plussan häviämistä, mutta marraskuisissa ehdin kans pyörähtää. mitkä viikot sulla menossa?

Vasta 4+4 olis ollut. Kyllä tää nyt oli tässä, vuoto alkoi just. :oops: No mut jos jotain positiivista niin onneks meni heti alussa kesken ja vuotoa ei tarvi odotella. Pääsee yrittämään uudestaan. :Heartred

Voi kunpa olisi :)!! Mulla oli tuntemuksia alavatsalla dpo 5, 6 ja 7. Nyt kun plussa on tikussa niin olen melko varma, että ne oli kiinnittymiseen liittyvää. Vuotoa mulla ei tullut vaikka yritin sitä bongata ja sormillakin kaivoin välillä:hilarious:

Mikä Dpo sä saitkaan sit plussan? En jaksa selata ketjua :grin

Vasta 4+4 olis ollut. Kyllä tää nyt oli tässä, vuoto alkoi just. :oops: No mut jos jotain positiivista niin onneks meni heti alussa kesken ja vuotoa ei tarvi odotella. Pääsee yrittämään uudestaan. :Heartred

Voimia :Heartred

Oliwia voimia :Heartpink

Täällä kp1/27, yk8. Ja niin se valahti just ku sveitsiläinen kello, ja samaan aikaan valahti mielialakin. :pale Mies totesi, että voin olla illat nyt vaan osa sohvaa, ja rupes väsäämään jotain herkkua keittiössä :notworthy
Vaikkei sohva olekaan punainen, kävin tulikuumassa suihkussa valuttelemassa itteni ravunpunaiseksi ja painun takas peiton alle :laughing002

Täällä myös kp 1/yk 3 :shifty: Plussat: kierto tasaantunut mukavasti 31-32 päivään. Luulen, että tämä on jatkuvan seuraamisen tulos. Kun osaa odottaa tiettyjä oireita, ovulaatiota ja menkkoja, niin ne vaan osaa tulla ajallaan. Turha jännitys hävinnyt, joten stressi ei siirrä niitä.

Nettifoorumeiden mukaan monella tosin tärpännyt 3. tai 4. yk:lla joten nyt on kovat odotukset seuraavalle kierrokselle. :angelic: Tässä kierrossa heitän ovulaatiotikut ja turhan seuraamisen pois. Osaan jo kehoni merkit riittävän hyvin. (Luulisin)

Oliwia: Todella harmi kuulla.. :sad001:Heartred

ON: Täällä ilmeisesti kp2 menossa. Todella niukat kuukautiset. Ei kyllä koskaan ole tullut tällaista paksua verilimaa. Lämmöt lähti kuitenkin laskuun tänään, joten ei taida olla niitä kuuluisia "valemenkkojakaan". Kuitenkin tuli taas huvikseen luettua nekin ketjut läpi. Kyl ihminen on sitten pösilö. :happy6

No ihan samat päivät oli mullakin kun vuoto alkoi :grumpy: kyllä se vaan koville ottaa, kun ehtii jo toivoa ja miettiä. Tsemppiä <3 niin kun sanoit niin parempi aiemmin kuin myöhemmin, kuitenkin. Toivotaan että kroppa olis nyt valmiimpi ja uudesta kierrosta tärppäis jo! :smiley-angelic001

Täällä ihan nyt hetki sitten aukes hanat. Huomisen lasken kp1. Harmi kun ei ole sopivaa mittaria millä vois aamulämpöjä mittailla.

Osaako joku auttaa. Mulla jomottelee vieläkin vasen munis. Siitä irtos munasolu tässä tärppikierrossa. Toki alavatsalla on muutenki tuntemuksia ympäriinsä mutta vasenta munasarjaa jomottelee tasaseen pitkin päivää. Oon jo ehtiny alkaa stressaamaan kohdunulkoisesta:nailbiting: Tänään dpo 13 ja testit vahvistuu. Ei vuotele mitään.

Takaisin