Raskaaksi 2021

Täällä dpo 12 eikä menkoista ainakaan vielä tietoa. Flo ennustaa tänään viimeistään alkavaksi. Tein aamulla pc:n ja siinä on joko törkeä viivanpaikka tai haamujen haamujen haamu. Mies jo kysyi mikä tulos ja vastasin negaksi. Taidan kuitenkin pyytää hakemaan mulle pari jotain herkkää testiä ja viikkonäytöllisen.

Täällä dpo 12 eikä menkoista ainakaan vielä tietoa. Flo ennustaa tänään viimeistään alkavaksi. Tein aamulla pc:n ja siinä on joko törkeä viivanpaikka tai haamujen haamujen haamu. Mies jo kysyi mikä tulos ja vastasin negaksi. Taidan kuitenkin pyytää hakemaan mulle pari jotain herkkää testiä ja viikkonäytöllisen.

Toivottavasti olisi haamu. :happy:

Saako sitä kuvaan? :rolleyes:

20210322_083237.jpg

Ovistesti tummunut eilisestä. Laitan kuvan alemmas missä eilinen ja tämän aamun ovistesti. 20210322_083412.jpg

En kuitenkaan luota siihen että olis kaikki kunnossa, niin huomenna sit tuun kertoo jos vaan on teille ok. Että mitä näkyi ultrassa.

Tää on niin outo tilanne kaikin puolin.

Kuvaa meillekin!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Kaksi aiempaa raskautta alkaneet normaalisti menkkojen pois jäämisellä. Niin siksi olen aivan pihalla, ja se supistusmainen jomotus mikä tuntui la-su yön ja eilenkin. Niin ei tosiaan vaikuta hyvälle, ellei sitten ole joku kaksosraskaus kyseessä. Nämä on minun arvuutteluja! :wacky::Heartred

Laita vaan kuvaa! :happy:

aamuinen ovistesti oli vaaleampi kuin lauantain, eli tuskin vielä ovulaatio on kuitenkaan lähellä..

Eiks ne viivat ollu aika tummat jo lauantaina? :pompus: Ja jos eilen oli kipuja ja et muistanut testata? Niin oisko voinu olla jo eilen? Ja nyt viivat haalenemaan päin? :think005

Jos akupunktio oli super tehokasta. :grin

onpa tullu viestejä lomaviikon aikana, ei ees kerkeä kaikkia lukemaan, muuta ku tsempit kaikille omiin tilanteisiin <3

itsellä kemiallisen jälkeen tikutin ovisplussan jo kp15 ja tänään dpo1 :) parit tallettelut ehdittiin ja raskaustestikin oli jo nega, eli voi jatkaa hyvillä mielin eteenpäin. lauantaina olis käynti klinikalla, jos mies vielä haluaa (tuntuu että sille tuo luomuna plussan saanti ehkä käänsi vähän ajatuksia). mutta katotaan :)

onpa tullu viestejä lomaviikon aikana, ei ees kerkeä kaikkia lukemaan, muuta ku tsempit kaikille omiin tilanteisiin :Heartred

itsellä kemiallisen jälkeen tikutin ovisplussan jo kp15 ja tänään dpo1 :) parit tallettelut ehdittiin ja raskaustestikin oli jo nega, eli voi jatkaa hyvillä mielin eteenpäin. lauantaina olis käynti klinikalla, jos mies vielä haluaa (tuntuu että sille tuo luomuna plussan saanti ehkä käänsi vähän ajatuksia). mutta katotaan :)
Tsemppiä, toivottavasti tärppää tiukasti kiinni seuraavan kerran. :Heartred

En mä alkanut kuvaamaan sitä testiä kun ei puhelimessa ole niin hyvää kameraa millä oisin saanut kuvaan mitään näkyviin. Eikä nyt enää kuivuneena kannata kuvata kun ei pysty vertailemaan.

Eiks ne viivat ollu aika tummat jo lauantaina? :pompus: Ja jos eilen oli kipuja ja et muistanut testata? Niin oisko voinu olla jo eilen? Ja nyt viivat haalenemaan päin? :think005

Jos akupunktio oli super tehokasta. :grin

niin voishan se olla, mutta en jaksa uskoa siihen niin en turhaan pety:biggrin.tikuttelen vielä tän viikon ja katson mihin suuntaa menee

Heips! Kirjoittelin täälä jo viime kuussa kun jännitystä ilmassa oonko raskaana vai en. Viime kuussa siis en ollut, mutta tänään aamulla testi näytti yllätykseksi plussaa la olis marraskuussa 26.pv.

//Ylläpito on muokannut viestiä.

Last edited by a moderator:
Heips! Kirjoittelin täälä jo viime kuussa kun jännitystä ilmassa oonko raskaana vai en. Viime kuussa siis en ollut, mutta tänään aamulla testi näytti yllätykseksi plussaa la olis marraskuussa 26.pv. //Ylläpito on muokannut viestiä.

//Ylläpito on muokannut viestiä.

Last edited by a moderator:
Testi tehty ja oli niin kirkuva negatiivinen, ettei voi erehtyä. Hitto mikä jännitysnäytelmä ja nyt lähinnä vituttaa oma kroppa. Mun kierto on viimeksi venynyt näinkään pitkäksi yli vuos sitten eli tällaiset heittelyt ei oo mulle mitenkään ominaisia. Totta kai nyt just sitten... :shifty: Noh, ei auta ku ootella menkkoja alkavaks.

Takaisin