Täällä myös kp 1/yk 3 Plussat: kierto tasaantunut mukavasti 31-32 päivään. Luulen, että tämä on jatkuvan seuraamisen tulos. Kun osaa odottaa tiettyjä oireita, ovulaatiota ja menkkoja, niin ne vaan osaa tulla ajallaan. Turha jännitys hävinnyt, joten stressi ei siirrä niitä.
Nettifoorumeiden mukaan monella tosin tärpännyt 3. tai 4. yk:lla joten nyt on kovat odotukset seuraavalle kierrokselle. :angelic: Tässä kierrossa heitän ovulaatiotikut ja turhan seuraamisen pois. Osaan jo kehoni merkit riittävän hyvin. (Luulisin)
Hyvä, että oot myös löytänyt positiivisia asioita, vaikka kp 1 onkin aina ihan peestä! Ja toi on mun mielestä tosi hyvä juttu, että tunnistat noita kehosi merkkejä!
Yritä ottaa mahdollisimman rennosti (helpommin sanottu kuin tehty, tiedän) ja kehittele paljon muuta tekemistä, jottei ajatukset aina harhaudu vauvajuttuihin. Tätä neuvoa olen yrittänyt itse noudattaa parhaani mukaan. Tuntuu, että vikat puoli vuotta on vähän liian intensiivisesti tullut ajateltua raskautta ja kuulosteltua kroppaa.
Se tärppi tulee sitten kun se tulee. Toivottavasti tää olis teidän kierto, mutta älä liikaa tuudittaudu foorumitietoon, että jollain tietyllä yk:lla yleensä tärppäisi. Se ei välttämättä päde suhun. Parasta tietysti toivon sulle ja kaikille muillekin!
Mä ajattelin ensi kierrossa ottaa ovistestit käyttöön. Toivon tietysti, että se yk 8 ei ala. Ensi viikolla selviää sitten se. :)