Raskaaksi 2021

Mittaatko ihan sieltä niin syvältä kuin saat kielenjuureen ja välittömästi kun silmäs aamulla aukeaa?
Juu siis työnnän sinne ihan syvälle nii et vähä kipiää tekkee ja heti ku silmät aukeaa. Ja aina näyttää tismalleen saman 36,4. Tosin illalla on huomattavasti korkeampi lämpö, 36,8-37. Mut se ei taida riittää, ajattelin et tällä ois helpompi hahmottaa omaa kiertoa ja ovulaatio ajankohtaa. Ens kierrossa pitää kyllä alkaa tikuttaa ovista,turhaapa sitä ees yrittää jos ei ovuloi ollenkaan.. Toki voi olla piiiitkä kiertoki tässä. En heitä vielä kirvestä kaivoon.

Muokattu viimeksi:
Mä oon vähän niinku heittänyt pyyhkeen kehään, vaikka tiedän, että dpot on pienet ja aivan hyvin plussa vois vielä tulla, mut jostain syystä en nyt usko siihen.
Tissit on kyllä edelleen samanlaiset, kihelmöi ja välillä kivistää ja kutittaa. Ja kuumottaa, niinku tissien sisällä olis lämpöpatterit :wideyed:
Jotain pieniä tuntemuksia vatsassa ja alakerrassa.

Rfsu antaa viivanpaikkaa/haamua (aamulla, iltapäivällä nega)
Onestep antaa viivanpaikkaa/haamua (aamulla, iltapäivällä nega)
Pc anto aamulla viivanpaikan, joka oli kuivuessaan vähän selvempi
Apteekin ultra täysin nega
Early predictor nega

Dpo 10 tai 11. Ehkä 10.

:bag::bag:

Joo. Käy ihmeessä lukemassa tuota BTT-ketjua. Jos ovulaatio ei tapahdu niin lämmöt jää alas tai pysyy koko ajan samana. Itse innostuin kyllä kovasti varsinkin, kun liuskojen tukena tekee. Lopulta ei varmaan liuskoja edes tarvitse.

Millä nimellä tää ketju löytyy? Onko se tällä palstalla :blob7

Täällä vuodetaan edelleen, alavatsakipuilu on menkoille ominaista. Joko mulla sit alkoi yllättäen uudet menkat ja seuraavat jää kokonaan pois tai sit jos ne alkaa ajallaan, ni tää oli välivuotoo tms. Saas nähä kuis käy. Miten mahtaa sit oviksen kans käydä, millon se sit on..pitäis varmaan alkaa tikuttelemaan, että ovuloinko ja jos, niin milloin:smiley-ashamed005 ja sit pitäs se testaaminen jotenkin salata tolta mieheltä, ettei tule paineita tekemiseen makkarin puolella:smiley-ashamed004 Testejäkin pitäs sit ostella:dance008 raskaustestejä jo onkin, kun tämä vuoto oli niin yllättävää ja outoa niin oon tässä varmistellut ettei ole kyse jostakin ikävästä ja onneksi on ollu puhdas nega. Joten nyt kun nämä vuodot tästä(toivottavasti) loppuu pian, ni pääsee taas yrittämään.:happy:

Niin ja täällä oli toi kippokeskustelu. Mulla on snapsilasi vessankaapissa. Ja se on pelkästään omassa käytössä, eikä tarjoilla muille:laughing001

Vitsit, mun kierto ei ole nyt synkassa muiden kanssa enkä pääse osallistumaan perjantain testikekkereille! :grin
Mut kattelen teidän testikuvia sit ja koitan bongailla viivoja! Toivottavasti näkyis mahdollisimman monta kaksiviivaista! :wink

Onko kellään muulla dpo 1 menossa?
Kiertokaima hakusessa! :woot:

Vitsit, mun kierto ei ole nyt synkassa muiden kanssa enkä pääse osallistumaan perjantain testikekkereille! :grin
Mut kattelen teidän testikuvia sit ja koitan bongailla viivoja! Toivottavasti näkyis mahdollisimman monta kaksiviivaista! :wink

Sinähän kuulut tuohon ens viikon perjantain (26pv) testikekkereille. :smiley-bounce012 täällä siis dpo2 :greet025

Toivotaan, että tämän viikon perjantain testaajat tekevät ison plussa aallon joka vetää sitten ens viikon testaajatkin perässään. :happy:

Täällä vasta odotellaan ovista, flo ennustaa sen 5 päivän päähän, mutta ollaa miehenkaa jo alotettu peiton heilutus hyvissä ajoin :love017
En nyt vielä tikuttele ovista, katsotaan tää kierto nyt ensin kun yritetään heilutella peittoa tiuhempaan, ja jos ei tärppää niin sitten täytyy ovista alkaa tikuttaa, et ovuloinko enää ollenkaan sen kaavinnan jälkeen kun siitäkin on jo reilu vuosi aikaa eikä yhtään tärppiä ole sen jälkeen ollut.. :confused005

Täällä dpo1 :greet025

Huomenta!
Mulla täällä kp5. Ei taida olla kiertokaimoja? :anyone
En tiedä onko yhtään valoisampi olo vielä, mutta tähän kiertoon nyt varauduttu ovistesteillä ja sitten ostin greippejä (tuli niihin himo, kun joku ne mainitsi :woot:)

Hankalaa tämä sisällön keksiminen elämään, kun odottaa jotain niin kovasti. Minä kun en tällä hetkellä edes ole töissä, niin kotona on aikaa miettiä kaikenlaisia kohtaloita.

Noniin vois palailla tännekin kun meno rauhottunu.

Yk 7/8? kp 11 meneillään. Tää kierto jopa päästään kunnolla hyödyntämään, oviksen flo ennustaa lauantaille. Tikuttaa en jaksa mutta oireet vaikuttaa lupaavilta.

On tää kyllä ristiriitaisia tunteita herättävä asia. Samalla toivoo sydämensä pohjasta sitä pientä mutta toisaalta jännittää/pelottaa ihan kamalasti raskausaika.
Mulla viimesin on syntynyt rv 29+1 ja mahdollisessa tulevassa raskaudessa alkais tukilääkityksenä luget rv16. Kaikissa raskauksissa ongelmana on olleet ennenaikaset supistukset ja tän keskosen kanssa meni vedet rv27.
Olin vielä ihan varma ettei meille tulis enempää mutta yks odottamaton keskenmeno viime vuoden puolella sai ”vauvakuumeen” nousemaan esiin.

Täällä on dpo 4 tai 5 tänään ja testaaminen menee ens viikolle. Menkkojen pitäis alkaa 28.3 sunnuntai tai viimeistään 29.3 maanataina. Ajattelin testaa vasta aikaisintaan ens viikon vkl. En oo oikeestaan koskaan ollu himo testaaja vaan malttanut ootella sinne menkkojen oletettuun alkamis ajankohtaan. :)
Ei oo viel mitään tuntemuksia et olis tärpännyt mut ei varmaan viel tässä vaihees pitäs ollakkaan. Onko muita ens viikol testaavia?Monilla tuntuu olevan piinapäivät menossa niin plussa puhureita kaikille. :smiley-bounce013

Täällä on dpo 4 tai 5 tänään ja testaaminen menee ens viikolle. Menkkojen pitäis alkaa 28.3 sunnuntai tai viimeistään 29.3 maanataina. Ajattelin testaa vasta aikaisintaan ens viikon vkl. En oo oikeestaan koskaan ollu himo testaaja vaan malttanut ootella sinne menkkojen oletettuun alkamis ajankohtaan. :)
Ei oo viel mitään tuntemuksia et olis tärpännyt mut ei varmaan viel tässä vaihees pitäs ollakkaan. Onko muita ens viikol testaavia?Monilla tuntuu olevan piinapäivät menossa niin plussa puhureita kaikille. :smiley-bounce013
Mulla siis tänään oletettavasti dpo 3
Mulla toi ”testaushimo” vaihtelevaa. Pitkiä aikoja olen ihan vain ollut ja outellu menkkoja ja jos kierrossa ollut jotain erikoista tai menkat myöhässä, niin sitten tehnyt testin (testi ollut varulta kaapissa).
Jos mulla ois ”ehtymätön testikaappi” Niin uskoisin että tekisin testejä PALJON:hungry::pompus:

Takaisin