Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
”Työversio”Miksei se vois olla vaikka joku pieni lasinen lääkepurkki? Ois huomaamattomampi kuin hillopurkki.
Onneks jotkut on fiksuja, eikä ala testaamaan yliaikaisin hermot menettäen :bag:Mä oon säästänyt labran muovisen pissapurkin, pesen aina kunnolla käyttöjen välillä. Sopivan pikkuinen ja näppärä :)
Dpo 10, liityn varmaan perjantain testiklaaniin!
Mulla ei oo raskauksista ollu ”tissituntemuksia” Ollenkaan. Koko ajan outin että milloin tapahtuu, mutta tuntemukset jysähti päälle vasta kun imetys alkoi. Tav. Kierroissa ennen menkkoja oli monestikin ihan turvoksissa ja kipeät.Dpo 8. Testaushimot hävinneet täysin. Vasen munis jomottelee, mistä munasolu irtosi. Eipä ole muita oireita kuin ne nipistelyt alavatsalla eilen ja toissapäivänä. Tissit ihan löysät pallot eli niissä ei ole mitään tuntemuksia myöskään. Tänään aamulla oli lämpöinen olo niin varmaan aamulämmöt koholla. Odotan menkkoja alkavaksi viimeistään maanantaina tai tiistaina.
Himolla kyllä kyttään teidän muiden testejä ja toivotaan plussaa mahdollisimman monelle
Ite en muista yhtään ekasta raskaudesta että mitä oireita olisi ollut ennen plussaa kun en edes tiennyt voivani olla raskaana jossakin vaiheessa oli tissit niin kipeät ettei pystynyt mahallaan nukkumaan mutta se oli mun mielestä reilusti plussan jälkeen..Mulla ei oo raskauksista ollu ”tissituntemuksia” Ollenkaan. Koko ajan outin että milloin tapahtuu, mutta tuntemukset jysähti päälle vasta kun imetys alkoi. Tav. Kierroissa ennen menkkoja oli monestikin ihan turvoksissa ja kipeät.
Että eipä sitä siitäkään osaa varmaksi sanoa
tsemppiä piinailuun!
Mun mielestä sulla dpo0 tänään :)Varmistus oviksesta...
Eli kun eilen kp15 aamupäivällä ei ollu vielä tasavahvat viivat (keskimmäinen) kuva, mutta illalla oli (ei kuvaa), niin tää päivä olis Dpo0 (alin kuva)? Vai vasta huomenna?
Toisaalta testissä myös tänään mun silmään tasavahvat, joskin haaleemmat molemmat viivat kuin eilen illalla. Hankalaa tämmönen :banghead:
Toisaalta, oisko se nyt niin päivän tarkkaa? Testailut alotan kuitenki liian aikasin
Pissakuppina mulla on myös jugurttipurkki!
MyyräMatikaisella näkyy jotain hailuraa, vahvistumista sille!
Jaahas, dpo 7. Ihan sillee semisti jo polttelee testailut. Mut valtakunnan suurin himotestaaja Kettuska ei ole hamstrannut testin testiä (vielä)! Pikkusen ehkä eilen otin nännistä kiinni ja venytin niin pitkälle kun käsivarsi antaa myöden. Ei tunnetta näissä lurttanoissa. Muutenkin täysin oireetonta. Paitsi se palelu, hyrrrrr....
Itellä stressistä lähinnä pitenee kierto.40mg/pvä 5päivän ajan ja 20mg/pvä 2päivän ajan. Et kaiketi aika lievä kuuri. Ja on mul ollu kortisonikuureja aiemminki ja myös ab-kuureja, eikä ne ole vaikuttanu kuukautisii, nyt ku muistelen.
Jos tässä pari kiertoa uskaltaisin katsella mihin päin sit menee. Ja jos tuntuu olevan ihan pielessä kaikki, ni hakeudun lääkäriin. Perseestä tämä kyl on. Ei tässä ole aikaa kropan kommelluksiin, ei sit olleskaa prkle! Sais ny tasottuu tää, johtukoot sit mistä vaan. Ihmetyttää ja harmittaa ku kroppa ei toimi, tai toimiihan se, mut miten sattuu, ja ikäkin tulee vastaa. Ei ole aikaa tällasee.
Oliks joku tilannut kotitestistä? Meneekö sieltä yleensä kuinka kauan et on perillä?
Mietin ehtiikö tälle viikolle.