Salmiakkiruutu
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ai tummasuklaa ois kans sellanen oviksen jälkeinen mahdollinen apukeino.Greippimehu vaikuttaa tosiaan useampaankin lääkkeeseen joten se kannattaa tosiaan tarkistaa, jos on jotain lääkitystä.
Mä aloitin kp1 greippimehun juomisen. Se jäi vaan tässä kierrossa kesken, kun se loppui ja sitten unohdin seuraavalla kauppareissulla ostaa lisää. Sitten se ovis jo tulikin. Ens kierrossa varmistan, että riittää.
Tässä kierrossa täysin uutta on, että otin kokeiluun tuon vehnänalkioöljyn. Aivan kamalan makuista litkua. Ekalla kerralla sillä oli menopaluulippu ja olin heittämässä sitten koko pullon mahdollisimman kauas minusta, mutta siihen makuun on alkanut itseasiassa tottua. Tänään aamulla kyllä meinasin tirskahtaa itkuun kun ajattelin, että ei tästäkään kierrosta kuitenkaan mitään tule ja turhaan sitä kaadan kurkusta alas nenästä kiinni pitäen.
Beanen tais vinkata tummasta suklaasta oviksen jälkeen. Sitä oon nyt syönyt ja ajattelin sitä punaviiniä ottaa pienen lasillisen muutamana iltana tuossa kiinnittymisen aikaan. Kun jostain kuulin siitäkin kikasta.
Hyviä neuvoja otetaan vastaan.
Todella paljon olen kyllä vuosien aikana täältä foorumilta oppinut. (ja tuntuu hyvältä, kun olen nyt uskaltautunut osallistumaan keskusteluihinkin. En tiedä miksi sitä olen "pelännyt" )
Mahtavaa! Täähän on pelkkää herkuttelua ja nautiskelua sit oviksen jälkee, tummaasuklaata ja punaviintä.