Raskaaksi 2021

Greippimehu vaikuttaa tosiaan useampaankin lääkkeeseen joten se kannattaa tosiaan tarkistaa, jos on jotain lääkitystä. :bookworm:

Mä aloitin kp1 greippimehun juomisen. Se jäi vaan tässä kierrossa kesken, kun se loppui ja sitten unohdin seuraavalla kauppareissulla ostaa lisää. Sitten se ovis jo tulikin. :facepalm: Ens kierrossa varmistan, että riittää. :happy:

Tässä kierrossa täysin uutta on, että otin kokeiluun tuon vehnänalkioöljyn. Aivan kamalan makuista litkua. :yuck::wtf: Ekalla kerralla sillä oli menopaluulippu ja olin heittämässä sitten koko pullon mahdollisimman kauas minusta, mutta siihen makuun on alkanut itseasiassa tottua. :cool: Tänään aamulla kyllä meinasin tirskahtaa itkuun kun ajattelin, että ei tästäkään kierrosta kuitenkaan mitään tule ja turhaan sitä kaadan kurkusta alas nenästä kiinni pitäen. :sorry:

Beanen tais vinkata tummasta suklaasta oviksen jälkeen. Sitä oon nyt syönyt ja ajattelin sitä punaviiniä ottaa pienen lasillisen muutamana iltana tuossa kiinnittymisen aikaan. Kun jostain kuulin siitäkin kikasta. :whacky011

Hyviä neuvoja otetaan vastaan. :smiley-bounce012

Todella paljon olen kyllä vuosien aikana täältä foorumilta oppinut. :Heartpink (ja tuntuu hyvältä, kun olen nyt uskaltautunut osallistumaan keskusteluihinkin. En tiedä miksi sitä olen "pelännyt" :confused005)
Ai tummasuklaa ois kans sellanen oviksen jälkeinen mahdollinen apukeino.
Mahtavaa! Täähän on pelkkää herkuttelua ja nautiskelua sit oviksen jälkee, tummaasuklaata ja punaviintä.:woot::p

Greippimehu vaikuttaa tosiaan useampaankin lääkkeeseen joten se kannattaa tosiaan tarkistaa, jos on jotain lääkitystä. :bookworm:

Mä aloitin kp1 greippimehun juomisen. Se jäi vaan tässä kierrossa kesken, kun se loppui ja sitten unohdin seuraavalla kauppareissulla ostaa lisää. Sitten se ovis jo tulikin. :facepalm: Ens kierrossa varmistan, että riittää. :happy:

Tässä kierrossa täysin uutta on, että otin kokeiluun tuon vehnänalkioöljyn. Aivan kamalan makuista litkua. :yuck::wtf: Ekalla kerralla sillä oli menopaluulippu ja olin heittämässä sitten koko pullon mahdollisimman kauas minusta, mutta siihen makuun on alkanut itseasiassa tottua. :cool: Tänään aamulla kyllä meinasin tirskahtaa itkuun kun ajattelin, että ei tästäkään kierrosta kuitenkaan mitään tule ja turhaan sitä kaadan kurkusta alas nenästä kiinni pitäen. :sorry:

Beanen tais vinkata tummasta suklaasta oviksen jälkeen. Sitä oon nyt syönyt ja ajattelin sitä punaviiniä ottaa pienen lasillisen muutamana iltana tuossa kiinnittymisen aikaan. Kun jostain kuulin siitäkin kikasta. :whacky011

Hyviä neuvoja otetaan vastaan. :smiley-bounce012

Todella paljon olen kyllä vuosien aikana täältä foorumilta oppinut. :Heartpink (ja tuntuu hyvältä, kun olen nyt uskaltautunut osallistumaan keskusteluihinkin. En tiedä miksi sitä olen "pelännyt" :confused005)

Tuli muuten tästä mieleen, että sattumaa tai ei, niin molemmissa aiemmissa raskauksissa olen juonut lasit punkkua arvioituina kiinnittymispäivinä sekä seksin jälkeen nukkunut tyyny takamuksen alla, jotta lantio on hieman kohoasennossa. Voi siis hyvin olla sattumaa, mutta tuolloin muissa yrityskierroissa en tehnyt noita :dontknow

Eikä tässä mitään. Miksköhän mulla aina alakulo ja epätoivo iskee hetkeks oviksen jälkeen. Onko kellään muulla vastaavaa? :anyone ja ennen ovista oon taas tosi varma, että nyt tärppää.

On nää mielialanvaihtelut hulluja. :woot: Huomenna on varmaan taas jo kaikkia mielikuvitus oireita ja fiilis taas aivan eri. :dance008

Eikä tässä mitään. Miksköhän mulla aina alakulo ja epätoivo iskee hetkeks oviksen jälkeen. Onko kellään muulla vastaavaa? :anyone ja ennen ovista oon taas tosi varma, että nyt tärppää.

On nää mielialanvaihtelut hulluja. :woot: Huomenna on varmaan taas jo kaikkia mielikuvitus oireita ja fiilis taas aivan eri. :dance008
Mä oon just samanmoinen.. hormonit heittelee kyllä ihan olan takaa ja itkuinen olo aina ovulaation jälkeen vaik sitä ennen tosi energinen olo

Ja ajattelin ottaa sit myls sen punaviinin oviksen jälkeen käyttöön. Pieni lasillinen päivässä. Itse kyllä pidän alkoholittomasta Torresin punaviinistä(en tiiä onko sama vaikutus, mut kaiketi). Auttaa kuulemani mukaan kiinnittymiseen, mut faktoista en tiiä sen tarkemmin:)
No mulla oli yks tuttu joka alkoi ottaan vähän joka päivä ja hupsheikkaa pääty alkoholistiks. Että en ehkä suosittele punkkua kun alkoholi kuitenkin on pahasta vauvalle.

Mulla kp7, onneksi olin merkannu tänne kierron alun ku unohtu laittaa flow:hun :D

Mihin toi greippimehu olikaan? Mulla pitäis olla ens viikolla pieni toimenpide niin en jatkakkaan donafertyä vielä. Jatkan sitä sit myöhemmin taas mut pienemmällä annostuksella. Mä en osaa sanoa haluunko testailla ovista kun sekin stressaa mutta katotaan vaan ku alkaa kipuilee et oon ensimmäisenä tikut kädessä. :woot:

Täällä kaiketi joku dpo3/4? :smiley-ashamed005

Yhtään en tiedä kuin et ovis oli joten näistä lasken ja kyl ootan tästä 10 päivää ennen kuin alan menkkoja odottamaan...

Nyt on pissahätä lisääntynyt ja kauhea turvotus ja ummetus. Ei muuten ole näin kova ummetus ollut sitten vuoden 2015 jonka muistan ja tää on muistuttanut sitä. Silloin oli joku häiriö ettei toiminut vatsa hyvin.. nälkä on koko ajan ja tää on ihan varmasti joku jälkioire. Myös rintoja välillä viiltää ja täs myös ollut tänään kovii sukkapuikkomaisia tuikkaisuja ja hiukan orastavaa närästystä. Vissiin nämä oireet pitää nyt joka kk läpikäydä. Kyllä mä testiä laitan kehiin jos tulee tarve mut tuskinpa kun km ja ihme hcg yksinäinen nousu... :smiley-angry017

Kp25 ja tuntuu ku menkat olis jo, mut eipä paperiin mitään tartu, vaikka kuinka pyyhkii. Ihmeissäni oon, jos ei huomenna ala. :nailbiting:

No mulla oli yks tuttu joka alkoi ottaan vähän joka päivä ja hupsheikkaa pääty alkoholistiks. Että en ehkä suosittele punkkua kun alkoholi kuitenkin on pahasta vauvalle.
No hupskeikkaa luitko edes mun kirjoitusta?:dance008 ALKOHOLITTOMASTA tuskinpa alkoholistia tulee. Ja tämä mielestäni ei kuulu tänne eikä tähän. Vauvaa toivoessa varmasti jokainen huolehtii omasta alkoholin käytöstä ja kulutuksesta. Kaikki me koitetaan varmasti elää normaalisti ja se on jokaisen oikeus. Jos elämän tapoihin on ennen raskauden yritystä kuulunut, että ottaa sitten alkoholitonta tai alkoholillista, ni sit ottaa. Kohtuus kaikessa. Joo, ei alkoholia suositella, mutta jos se on kuulunu välillä omiin tapoihin ja raskautuminenkin voi viedä vuosia! Ni pitäiskö sitä sit elää kuukausi toiseen rajoitellen ja jännittäen, ehkä peläten ja luopuen tietyistä asioista. Kyllä mä raskaustumiseen asti teen just niin ku parhaaksi koen. Esimerkiksi itse en tykkää alkoholillisesta punaviinistä, mutta kyllä mä voin siiderin joskus ottaa. Tosiaan siihen asti kunnes se plussa pärähtää. En kuitenkaan ole ottanut kun ei ole tehnyt mieli, mutta aivan hyvin voisin ottaa ja varmaan huomenna otankin siiderin, ehkä jopa kaksi. Enpä siltikään ole alkoholisoitunut.
Alkoholistien läheisille ja alkoholisteille on omat vertaistukiryhmät, tämä ei kuulu niihin. :)

Kp 26/28-29 dpo 12. Eilen tein rfsu herkän ja negaa näytti, tänään alkoi hyvin niukka ruskea vuoto, yleensä menkat alkaa rytinällä ja kirkkaan punaisella mut tuntuu silti että taitaa olla kp 1...
Sama täällä.. Tosi vahvat oireet. Tissit jäätävän kipeät, lämmöt korkealla. Koko yön hikoilin, aamulla lämmöt tuli rytinällä alas ja iltapäivällä alkoi jo vähän tiputtelemaan. Kohti taas uusia pettymyksiä. Huomenna pitäisi alkaa kp1.:sorry::sad001

Jaahas dpo 12 ja tuli punertavan ruskeaa vuotoa vessakäynnin yhteydessä. :rolleyes: Noh.. onpa ollut aika stressikierto muutenkin ja kaikki "oireet" puuttunut ihan ovulaatio-oireista lähtien. Samoin koko luteaalivaiheen kaikki ruoka vaan ällöttänyt jatkuvan nälän sijaan.

Toisaalta menkkaoireetkin kadoksissa, joten eihän sitä tiedä. Jotenkin ollut kuitenkin fiilis, että tässä kierrossa ei munasolu irronnut ollenkaan.

Ihan hyvä mieli kuitenkin, koska elämässä tapahtumassa muutoksia, niin ehkä tää stressi ollut kehon keino viestittää, että ei ihan vielä. :angelic:

Täällä dpo4, kp19/26-27 ja ensimmäiset lähestyvien menkkojen oireet puskee esiin niin kuin 90% muissakin kierroissa: finnit ja väsymys:dance008
Eli mä voin jo tässä vaiheessa sanoa, että ei tästä(kään) kierrosta tärpännyt joten en edes lähde testailemaan ensi viikolla vaan odotan menkkoja alkavaksi:smiley-ashamed008

Ketkä kaikki aikoikaan testata huomenna? Mulla ois huomenna dpo 9 ja varmaan testaan heti aamusta kun mulla niitä testejä kerran on.

Ostin aamuksi testin, ja nyt se polttelee tuolla laukussa.
Piti ostoksista autossa se laukkuun erotella, kun en halua miehelle kertoa tästä aaaivan liian aikasesta testailustani. Tajuaa vielä raukka mihin lähti mukaan :hilarious:

En odota suurin odotuksin testin tuloksesta mitään. Kiertopäivästä ei tietoakaan kun tosiaan vuotanut enemmän tai vähemmän viimeiset 4kk. Vuoto loppui kun lopetin pillerit, mutta senkin tein kesken liuskan.
Joten kiertopäivä voi olla mitä vaan :rolleyes:

Takaisin