Raskaaksi 2021

Huomenta!
Mulla täällä kp5. Ei taida olla kiertokaimoja? :anyone
En tiedä onko yhtään valoisampi olo vielä, mutta tähän kiertoon nyt varauduttu ovistesteillä ja sitten ostin greippejä (tuli niihin himo, kun joku ne mainitsi :woot:)

Hankalaa tämä sisällön keksiminen elämään, kun odottaa jotain niin kovasti. Minä kun en tällä hetkellä edes ole töissä, niin kotona on aikaa miettiä kaikenlaisia kohtaloita.

mulla on kp 7, ja siis mun kierto ei oo todellakaan säännöllinen, ei edes menkat oo tulleet ilman keltarauhashormonia.. nyt tosin toivon että akupunktiosta olis apua tähän kiertoon, ja saisi ovulaation aikaan, sitten jos niin käy niin varmaan aloitan luget varmuuden vuoksi. Jos ovulaatiota ei kuulu kp 24 mennessä niin luget silloinkin..

ON:
Eli Kp17/32, Dpo1, yk4.
On ollu kyllä jännä seurata ekaa kertaa omaa luonnollista kk-kiertoa ja miten kroppa kertoo asioita ja miten hormonien vaihtelu vaikuttaa ihan hurjasti fyysiseen ja psyykkiseen vointiin. :wideyed:
Aiemmin raskaudet alkaneet jo ekasta kierrosta, niin ei tullu yhtään perehdyttyä omiin oireisiin. Sit onki ollu lähes aina pillerit torppaamassa normaalia kiertoa tai sit ei oo vaan kiinnittäny huomioon mihinkään kun ei oo ollu parisuhteessa eikä seksielämää :wacky:

Varsinkin tämä ovulaation tarkkailu on ollu mielenkiintoista. Ensin oot ku mikäki nymfomaani :love022ja sit se hauskuus loppuu ku seinään. Himot häviää ja alavatsan kivut pitää huolen siitä, että ei oo ukolla mitään asiaa tälle tontille:smiley-angry026

Ja sit limat.. Ei hitto, en oo ees tajunnu että nekin elää omaa elämäänsä kierron aikana ja nyt sit on pitäny sitäkin koostumusta tutkia. :bookworm:

Piinapäiviä oireineen en halua edes lähteä analysoimaan:smiley-ashamed004:excited001:laughing021

ON:
Eli Kp17/32, Dpo1, yk4.
On ollu kyllä jännä seurata ekaa kertaa omaa luonnollista kk-kiertoa ja miten kroppa kertoo asioita ja miten hormonien vaihtelu vaikuttaa ihan hurjasti fyysiseen ja psyykkiseen vointiin. :wideyed:
Aiemmin raskaudet alkaneet jo ekasta kierrosta, niin ei tullu yhtään perehdyttyä omiin oireisiin. Sit onki ollu lähes aina pillerit torppaamassa normaalia kiertoa tai sit ei oo vaan kiinnittäny huomioon mihinkään kun ei oo ollu parisuhteessa eikä seksielämää :wacky:

Varsinkin tämä ovulaation tarkkailu on ollu mielenkiintoista. Ensin oot ku mikäki nymfomaani :love022ja sit se hauskuus loppuu ku seinään. Himot häviää ja alavatsan kivut pitää huolen siitä, että ei oo ukolla mitään asiaa tälle tontille:smiley-angry026

Ja sit limat.. Ei hitto, en oo ees tajunnu että nekin elää omaa elämäänsä kierron aikana ja nyt sit on pitäny sitäkin koostumusta tutkia. :bookworm:

Piinapäiviä oireineen en halua edes lähteä analysoimaan:smiley-ashamed004:excited001:laughing021

Mullakin on ollu teinistä lähtien hyvin säännöllinen kierto ja myöhemmin söin vuosia pillereitä. Pari vuotta sitte ne lopetin ja puol vuotta siitä eteenpäin mun menkat jäi pois ja 3kk niitä sitten ooteltiin, vasta siinä vaiheessa alko oikeestaan kiinnostaa muutkin asiat ku menkkojen tuleminen tai tulematta jääminen. :smiley-ashamed004 Jännä ja opettavainen matka ollut ja tältä foorumiltakin koko ajan löytää uusia juttuja. :woot:

Huomenta!
En tiedä onko yhtään valoisampi olo vielä, mutta tähän kiertoon nyt varauduttu ovistesteillä ja sitten ostin greippejä (tuli niihin himo, kun joku ne mainitsi :woot:)

Hankalaa tämä sisällön keksiminen elämään, kun odottaa jotain niin kovasti. Minä kun en tällä hetkellä edes ole töissä, niin kotona on aikaa miettiä kaikenlaisia kohtaloita.

Täällä kp 4 menossa

Huomenta!

Täällä kp3 ja kans kotona olla möllöttelen. Pää sekoaa..

Kp3 täälläkin.. mietin, että nyt ku kierrot sekoilee ni missäs vaiheessa mun kannattais alkaa tikutteleen ovista?:scratch kierrot siis yleensä ollu 24pvää. Tämä kierto alkoi 13päivää edellisten menkkojen loputtua.. ja kunnon menkat nämä kyllä on. En enää usko mihinkää välivuotoon. On sit vissiin stressiä tms.:dontknowmutta kyllä tämä tästä:smiley-ashamed004

Mie en tikuttele ovista ollenkaan. Touhuilaan kuitenkin joka päivä tai joka toinen päivä. Minun pää ei kestä jos alan tikuttaan ja stressaamaan sen kans. Stressaan vain ko kuukautiset alkaa toisensa jälkeen. Jospa tämä raskaaksi tuleminen on niin fiksua että odottaa pari kuukautta vielä että lapsi syntyis tammikuussa :happy:

Mukavaa, että on kiertokaimoja pikkulintu123, Lapin tyttö, ijomeo ja salmiakkiruutu! :angelic: Toki ei niin mukavaa, jos kierrot heittelee.

Pikkulintu123, pidetään peukut pystyssä, että akupunktiosta olisi apua:angel1

Ijomeo, samoja tuntemuksia :sad001

Salmiakkiruutu, hankalaa. Stressi tekee kyllä vaikka mitä kropalle :sad001

Mie en tikuttele ovista ollenkaan. Touhuilaan kuitenkin joka päivä tai joka toinen päivä. Minun pää ei kestä jos alan tikuttaan ja stressaamaan sen kans. Stressaan vain ko kuukautiset alkaa toisensa jälkeen. Jospa tämä raskaaksi tuleminen on niin fiksua että odottaa pari kuukautta vielä että lapsi syntyis tammikuussa :happy:
Joo en mäkää nykyää enään, kun mies ottaa siitä nii paljon paineita. Mutta nyt tuntuu järkevältä selvittää, että missä mennään.:) Kroppa kun sekasin syystä tai toisesta. Haluan varmuuden, että edes ovuloin, sillä muutoinhan tämä yrittäminen menee ihan hukkaan.:smiley-angelic006 Ovistuntemuksia mulla kyllä on, mut noh nekin voi johtua ihan muusta. Tässä kun nämä uudet menkat alkoi jo nyt kaksi viikkoa etuajassa, niin johtui ovistuntemukset varmasti sit tästä. Ei ollut ovis ei, vaan seuraavan kierron alku:banghead:

Minäkään en ole ennen tikuttanut. Nyt arvelin kokeeksi tässä kuussa. Saa nähdä miten onnistuu :angelic:

Joo en mäkää nykyää enään, kun mies ottaa siitä nii paljon paineita. Mutta nyt tuntuu järkevältä selvittää, että missä mennään.:) Kroppa kun sekasin syystä tai toisesta. Haluan varmuuden, että edes ovuloin, sillä muutoinhan tämä yrittäminen menee ihan hukkaan.:smiley-angelic006 Ovistuntemuksia mulla kyllä on, mut noh nekin voi johtua ihan muusta. Tässä kun nämä uudet menkat alkoi jo nyt kaksi viikkoa etuajassa, niin johtui ovistuntemukset varmasti sit tästä. Ei ollut ovis ei, vaan seuraavan kierron alku:banghead:

Sama juttu meillä. Mies taitaa myös ottaa vähän paineita noista tikuista, mutta arvelin että en hälle puhu sitten niistä mitään :grin Mulla ei noita tuntemuksia oikein ole, joten haluan myös tietää.

Mulla vähän sama homma. Kuukautiset piti alkaa vasta viikonloppuna mutta alkoivatkin etuajassa. Ovis kipuja on mutta sitä en tiedä tapahtuuko ovulaatio ko ikää sen verran "paljon". Donaferty kokeilussa jospa auttaisi. Ennestään kuitenkin 7 lasta. Nyt uuden miehen kans yritetään sitten sitä yhteistä. Tsemppiä sinne

Huomenta!

Miulla on kp 3, että perässä tullaan :)

Tuota greippi ite oon kans miettinyt jos kokeilisin vaikka mehuna aamuna, millo se pitää aloittaa? Nyt alku kierossako?:grin

Hei jeeee mä tuun mukaan tähän greippi/-mehu kokeiluun!:excited001 Käyn tänää ostaan kaupasta ja aloitan samantein nyt alkukierron, ja jatkan siihen mahdolliseen ovikseen asti. Ja myös tikuttelen ovista mieheltä salassa:dance008

Ja ajattelin ottaa sit myls sen punaviinin oviksen jälkeen käyttöön. Pieni lasillinen päivässä. Itse kyllä pidän alkoholittomasta Torresin punaviinistä(en tiiä onko sama vaikutus, mut kaiketi). Auttaa kuulemani mukaan kiinnittymiseen, mut faktoista en tiiä sen tarkemmin:)

Greippimehu vaikuttaa tosiaan useampaankin lääkkeeseen joten se kannattaa tosiaan tarkistaa, jos on jotain lääkitystä. :bookworm:

Mä aloitin kp1 greippimehun juomisen. Se jäi vaan tässä kierrossa kesken, kun se loppui ja sitten unohdin seuraavalla kauppareissulla ostaa lisää. Sitten se ovis jo tulikin. :facepalm: Ens kierrossa varmistan, että riittää. :happy:

Tässä kierrossa täysin uutta on, että otin kokeiluun tuon vehnänalkioöljyn. Aivan kamalan makuista litkua. :yuck::wtf: Ekalla kerralla sillä oli menopaluulippu ja olin heittämässä sitten koko pullon mahdollisimman kauas minusta, mutta siihen makuun on alkanut itseasiassa tottua. :cool: Tänään aamulla kyllä meinasin tirskahtaa itkuun kun ajattelin, että ei tästäkään kierrosta kuitenkaan mitään tule ja turhaan sitä kaadan kurkusta alas nenästä kiinni pitäen. :sorry:

Beanen tais vinkata tummasta suklaasta oviksen jälkeen. Sitä oon nyt syönyt ja ajattelin sitä punaviiniä ottaa pienen lasillisen muutamana iltana tuossa kiinnittymisen aikaan. Kun jostain kuulin siitäkin kikasta. :whacky011

Hyviä neuvoja otetaan vastaan. :smiley-bounce012

Todella paljon olen kyllä vuosien aikana täältä foorumilta oppinut. :Heartpink (ja tuntuu hyvältä, kun olen nyt uskaltautunut osallistumaan keskusteluihinkin. En tiedä miksi sitä olen "pelännyt" :confused005)

Kp 26/28-29 dpo 12. Eilen tein rfsu herkän ja negaa näytti, tänään alkoi hyvin niukka ruskea vuoto, yleensä menkat alkaa rytinällä ja kirkkaan punaisella mut tuntuu silti että taitaa olla kp 1...

Takaisin