Raskaaksi 2021

Dämn. Raskauskeijulta tuli ennen ainakin tosi nopeaa. Tätä firmaa en muista käyttäneeni ihan lähivuosina. Olisin tässä kierrossa halunnut testata jatkuuko se ovistestin negailu koko kierron vai joko on eloa. Nyt on "jo" kp 7. Voishan sitä kaupastakin hakea paketin mut ehkä mä en niin paljon jaksa panostaa :hilarious:

Ehkä ois nopeempaa jo ti ja pe posti kulkisi :smiley-angry007 musta raskauskeijulla sama "nopeus" nykyään

Oliks joku tilannut kotitestistä? Meneekö sieltä yleensä kuinka kauan et on perillä?
Mietin ehtiikö tälle viikolle.

Mun kokemukset tältä vuodelta;

Tilasin kotitestiltä tammikuussa. Maanantai iltapäivällä tein tilauksen. 15min kuluttua tilauksesta tuli jo lähetysvahvistus. Paketti tuli torstaina.

Raskauskeijulta tilasin helmikuussa. Perjantai aamulla tein tilauksen ja paketti tuli jo heti maanantaina.

Luultavasti postistakin suurimmalta osin kiinni miten tulee.

Onneks jotkut on fiksuja, eikä ala testaamaan yliaikaisin hermot menettäen :bag:

Arvaappa vaan kuinka on hermoja kiristellyt, meinasin tänään sortua :hilarious: ajatus ryhmätestaamisesta pe kuulosti kyllä sen verran hauskalta että jospa sillä voimin malttia sit :bookworm:

Siellon kohta kunnon plussa-aalto kun niin moni synkassa :hilarious::smiley-bounce013

On:
Dpo 5 ja hirvee, outo paine tai semmonen jännö tunne kohdussa. Tää ovulaatio oli tosiaan hemmetin voimakasoireinen, et nyt alkaa jännittää:woot:

Viikonloppuna aloitan ovulaatiotestien teon. Toivottavasti tulisi plussa jossain inhimillisessä vaiheessa, eikä kierto taas venyisi mahdottomuuksiin.. Toivossa on hyvä elää:grin
Itse aloin mittailemaan lämpöjä ovistestien tueksi. Suosittelen, näkee tapahtuuko se ovulaatio tikuista huolimatta. :)

Dämn. Raskauskeijulta tuli ennen ainakin tosi nopeaa. Tätä firmaa en muista käyttäneeni ihan lähivuosina. Olisin tässä kierrossa halunnut testata jatkuuko se ovistestin negailu koko kierron vai joko on eloa. Nyt on "jo" kp 7. Voishan sitä kaupastakin hakea paketin mut ehkä mä en niin paljon jaksa panostaa :hilarious:
Raskauskeiju on nopee, tulee muutamassa arkipäivässä. Mä tilaan aina sieltä.

Voi rfsu ja viivanpaikka.
Taidan liittyä teidän perjantaisten testaajien joukkoon :hilarious:

Muoks. Ja tietysti se mun viivani näissä kuvissa katoaa.
Mutta nää testit on kyllä näyttäneet viivaa vaikka en olis lähellääkään raskautua :banghead:

Liitteet

• IMG_20210317_191320.jpg
    IMG_20210317_191320.jpg
    35.8 KB · Katsottu: 143
  • IMG_20210317_191601.jpg
    IMG_20210317_191601.jpg
    26.1 KB · Katsottu: 149
Mä oon ollu töissä parissa verkkokaupassa, enkä tietysti voi puhua varmaksi kaikista, mutta tämän pienen otantani perusteella voin ainakin vahvasti olettaa. :grin Ainakin nyt näissä parissa paikkaa uudet tilaukset otettiin ensimmäisenä aamulla ulos ja sitten käsiteltiin saapumisjärjestyksessä. Riippuen resursseista ja tilausmääristä, jos jäi aikaa, niin sitten käsiteltiin vielä niitä samana päivänä tulleita. Siinä kohtaa, kun tilaus on pakattu, lähtee asiakkaalle toimitusilmoitus. Ja loppu riippuu sitten siitä, että minä päivinä ja mihin aikaan posti pakettinsa noutaa. Ja noudon jälkeen taas Postin kiemuroista ja alueen jakelusta. Näistä syistä mä en uskalla luottaa mihinkään yhden päivän toimituslupauksiin ellei firma nimenomaan erikseen myy jotain pikatoimitusta.

Tänä päivänä ei kyllä oo ihan normaalia, jos kotimaan toimitusta joutuu odottamaan toista viikkoa. Jos tilausta ei oo käsitelty tai lähetysseurannassa on pelkkä rekisteröinti, niin tilaus on firman toimesta hukassa ja, jos lähetysseuranta jumittuu johonkin, niin hukan on tehnyt Posti. Sitte vaan aspaan yhteyttä. :grin

En oo koskaa mittailu lämpöjä oviksen suhteen, nouseeko sillon lämpö vai miten :D
Joo. Käy ihmeessä lukemassa tuota BTT-ketjua. Jos ovulaatio ei tapahdu niin lämmöt jää alas tai pysyy koko ajan samana. Itse innostuin kyllä kovasti varsinkin, kun liuskojen tukena tekee. Lopulta ei varmaan liuskoja edes tarvitse.

Liitteet

• Screenshot_20210317_055601_premom.eh.com.ehpremomapp_edit_10339937026546.jpg
    Screenshot_20210317_055601_premom.eh.com.ehpremomapp_edit_10339937026546.jpg
    19.9 KB · Katsottu: 72
Mä taidan sortua testaamaan jo huomenna. Tein äsken löydön meidän vaatehuoneesta kun pengoin yhtä muuton jälkeen purkamatonta laatikkoa. Sieltä löytyi 10 one stepin herkkää liuskaa. Kukahan niitä oikein on hankkinut kun viime viikolla samoja testejä löytyi yläkerran vessasta? Vielä huomenna ei voi mitenkään näkyä mutta nyt kun näitä testejä on vino pino niin haittaako tuo jos aloittaa hyvissä ajoin.

Takaisin