Raskaaksi 2021

Dpo 5. Vielä pitäis toinen mokoma ootella että vois testata:hungover:

Joko muut piinailijat on alkanu testaamaan?
Minä eilen hairahduin ja dippasin ovistikkua heikolla hetkellä. :banghead: Opin, että se viiva siinä ei välttämättä tarkoita mitään, mutta tässäpä se. Dpo9 tänään ja kaapissa vain yksi ei herkkä raskaustesti.
IMG_20210313_154122-01.jpeg

Täällä kanssa ilmeisesti dpo 7. Oli tosiaan niin huomaamattomat ovulaatio-oireet, että joko ne osui yölle tai sitten ei tullut ollenkaan. Paha sanoa. Halut oli kyllä niin kohdillaan ja tikulla varmistettu, että uskotaan nyt, että sieltä jotakin irtosi. :bored:

Tällä hetkellä paineen tunnetta vatsassa, housut puristaa. Tavallaan ollut normaalit oireet, mutta lievempinä, kun parissa viime kierrossa. Sen sijaan on iskenyt pahat pms oireet, kuten äkäisyys paljon normaalia aikaisemmin.

Viime kuukausista poiketen ei ole ollut myös mitään ruokahalua. Viime kuussa söin kellon ympäri tässä vaiheessa ja silti oli nälkä. :angelic:

Dpo 4 ja päivät on piiiitkät :cat:
En tuntenu ovistuntemuksia tässä kierrossa ollenkaan :sorry: liekkö en sit ovuloinut. Se jää nähtäväksi, kun en vielä tikuttele sitä kun nyt on vasta yk3..

Muutenkin kun on ollu tässä kierrossa toi uuden työn alottaminen et miten sekin sit vaikutti stresseihin sun muuhun :bored: vaikka kyseessä oikeestaan työpaikan vaihto entiseen jossa olen jo ollut ja tuttuja ihmisiä siellä, mut silti. Kyllä muutos on aina muutos

Noh saas nähdä :smiley-angelic001 voi ku sais pikakelauksen ens lauantaihin ku dpo 10
Oon huomannut, että vasemmalta puolelta, kun lähtee niin on ihan oireeton kierto. Oikealta puolelta nippailee ja vihloo koko kierron ajan. Liekö sit sama. Nyt aloin lämpöjä mittailemaan myös sen takia.

Jos selkeä O+ piirtyi tikkuihin ja digiin eilen, niin laskenko eilisen dpo0 päiväksi ja tänään olisi dpo1? :hilarious:
Ilta kuudelta alkoi satunnaiset pienet pistot alamahaan ja ilta 10 mennessä oli ihan hillittömät kivut molemmissa munasarjoissa ja kohdun seudulla, että varmaan ovulaatiokin tapahtui jo sitten yön aikana? :bookworm:
Tänään limat on ollu kellertäviä, mitä ei oo yhdessäkään kierrossa ollut aikaisemmin:wtf

Kp14 ja O+ pärähti, ikinä oo ollu näin TUMMIA viivoja onestepissä (alimmat) eikä preckchekissä (ylemmät) :dance011

Ylin kp10, alin kp14 ja otettu 30sekunnin kuluttua ku tasolle laskettu. Tuli molempiin samantien näkyviin eka tuo kakkosviiva :laughing021
Onnittelut! Olisko lisäenergia auttanut kroppaa ymmärtämään että uskaltaa lisääntyä?

Mulla on kyllä nää kipeet finnit tulleet jäädäkseen. Pillereiden lopettamisen jälkeen puhkes ja siitä lähtien hiusraja ollut täynnä näitä. Nyt otsaankin tullut pari ja vitsi että on kipeitä:sour:
Oletko allerginen jollekin?

Jostain täältä foorumilta sain vinkiksi myös sellaisen kuorintaohjeen että oliiviöljyä ja suolaa sekoitetaan ja käytetään kuorinnan tapaan. Parin ekan raskauden alussa hormonikuhmuja naamassa hoidin sillä, tuntui auttavan.

Kannattaa kokeilla suolakiveä, mulle se autto. Oon ottanu sen osaksi maananpesurituaalia hienon sitä kasvoihin ihan suoraan lähtee se jomotus ainakin pois
Mä en osannut oikein käyttää sellaista. Jotenkin liian "tikkuinen" mulle? Onko niitä erilaisia? Toi on perus prismasta joku tollanen vaaleanpunainen.

Dpo10 ja testi negaa. :shifty: Toki liian aikaista testailla vielä, mut silti sellanen fiilis ettei saada vauvaa tästä kierrosta. Palelu pahenee ja lämmötkin koholla.

Jos selkeä O+ piirtyi tikkuihin ja digiin eilen, niin laskenko eilisen dpo0 päiväksi ja tänään olisi dpo1? :hilarious:
Ilta kuudelta alkoi satunnaiset pienet pistot alamahaan ja ilta 10 mennessä oli ihan hillittömät kivut molemmissa munasarjoissa ja kohdun seudulla, että varmaan ovulaatiokin tapahtui jo sitten yön aikana? :bookworm:
Tänään limat on ollu kellertäviä, mitä ei oo yhdessäkään kierrossa ollut aikaisemmin:wtf
Mä en tiedä varmasti noista dpo0 ja dpo1, mahdollisesti juuri noin.
Tämäpä käy jännäksi! Pidetään täällä peukkuja että tärppi kävisi teillä!

Minä eilen hairahduin ja dippasin ovistikkua heikolla hetkellä. :banghead: Opin, että se viiva siinä ei välttämättä tarkoita mitään, mutta tässäpä se. Dpo9 tänään ja kaapissa vain yksi ei herkkä raskaustesti.
View attachment 100817
Äläs sano mitään vielä, saattaapi olla että juu. Riippuu tietysti mitä muutoin tuohon testiin olet saanut? Jännätään täällä kyllä tätä. Onneks mittaat lämpöjä niin saat tietää ennen kuin ei-herkkää-testiä kandee käyttääkää.

Mä en osannut oikein käyttää sellaista. Jotenkin liian "tikkuinen" mulle? Onko niitä erilaisia? Toi on perus prismasta joku tollanen vaaleanpunainen.
Sitä mä just käytän, jossain ainakin suositeltiin käsien kautta käyttämään mutta musta tuntu etten saannu mitään irti! Etin aina sen sileimmän kohdan ja hieron sillä

Mä olen ollut siinä uskossa, että tänään kun mulla tuli o+ (ja hymy digiin) on tänään dpo-1 ja huomenna dpo0 jne.. :think005

Mutta en ole yhtään varma joten korjatkaa kiitos viisaamaat jos olen ihan väärässä. :dontknow

Onnittelut! Olisko lisäenergia auttanut kroppaa ymmärtämään että uskaltaa lisääntyä?

En tiedä:hilarious:
Kävin viime torstaina siellä ultrassa, niin mulla oli follikkeleita 9 ja 10. Keväällä ja syksyllä on ollut vain 3 ja 4 follikkelia per munasarja. Olisikohan tuolla isolla määrällä jotain vaikutusta?

Mä olen ollut siinä uskossa, että tänään kun mulla tuli o+ (ja hymy digiin) on tänään dpo-1 ja huomenna dpo0 jne.. :think005

Mutta en ole yhtään varma joten korjatkaa kiitos viisaamaat jos olen ihan väärässä. :dontknow

Eli tänään on dpo0:confused004
Aiva merkillisiä nämä, kun ei tiedä koska se ovis sitten virallisesti on.

Noh, tallettelut on ollut dpo-5, dpo-2 ja dpo-1 ja en tiedä riittääkö miehellä kunto enää tänään:laughing021

Voi jestas että panettaa :dance011
ja kosteeta on niin että valuu vaan... :smiley-angelic006
mutta kun on dpo 4 ja monesta paikkaa nyt lukenu et orkku saattaa häiritä kiinnittymistä kun kohtu siinä kramppaa...

Eikai auta kun kestää nyt vaan muutama päivä :hilarious:

Toista se oli ennen kun raskautu helposti, ei tollasta asiaa edes miettiny, googlettanu tai selvittäny. Nyt sitten yhtä vippaskonstia ja rajotusta toisensa perään kun nyt vaan tärppäis ja pysyis kiinni :shy:

Onko kenellekään muulla munasarja koskaan painettaessa kipeä/arka? Itsellä ollut jo pidemmän aikaa, mutta tammikuun ultrassa ei mitään poikkeavaa enää näkynyt. Kystia oli syksyllä, mutta niiden jälkeen kipu on jäänyt. Ja tosiaan tuntuu vain painettaessa. Olen menossa parin viikon päästä uudelleen ultraan hakemaan toisen gynen mielipiteen. Sillä ylimääräiset, kroppaan kuulumattomat kivut stressaavat, joihin ei saa selitystä. :oops:

Lopetin e-pillerit viikko sitten, nyt odotellaan oman kierron käynnistymistä. :nailbiting:

ON: Tein Onestepin liuskan just ja testiajalla tuli todellatodella haalea toinen viiva. Kuvan ku nappaa ni näyttää enemmän harmaalta ku punaselta, mut luonnossa toisessa viivassa on ihan selvästi punertavaa väriä. :think005 Aiemmin tänään PC:n testi selvä nega. Ei auta ku testailla huomenna uudestaan PC:llä.

Äläs sano mitään vielä, saattaapi olla että juu. Riippuu tietysti mitä muutoin tuohon testiin olet saanut? Jännätään täällä kyllä tätä. Onneks mittaat lämpöjä niin saat tietää ennen kuin ei-herkkää-testiä kandee käyttääkää.
Olen vain mitannut ovulaation aikaan ja ajattelin, että mielenkiinnosta kokeilen ovistikkua, mitä se sanoo. Ovulaation jälkeen tulee ihan valkoista tikkua, niin sillä eilen havahduin, kun tulikin aika selkeää viivaa. Nyt vaan jännäillään lämpöjen kanssa.

Haukikanto & Tepsu: Tuohon suolakuorimiseen. Lushilla on kiva merisuolakuorinta kasvoille ja keholle. Se toimii kivasti myös omalla atooppisella iholla ja on vähän hellävaraisempi. Tuo olikin hyvä vinkki, kun itselläkin kuivasta ihosta huolimatta tullut kipeitä näppypatteja. Varmaan tuo maskin pitäminen aiheuttaa, kun meillä pitää töissäkin pitää sitä.

Oliwia: Toivottavasti alkaa viiva vahvistumaan.:hello2

Oletko allerginen jollekin?

Jostain täältä foorumilta sain vinkiksi myös sellaisen kuorintaohjeen että oliiviöljyä ja suolaa sekoitetaan ja käytetään kuorinnan tapaan. Parin ekan raskauden alussa hormonikuhmuja naamassa hoidin sillä, tuntui auttavan.

Ei mulla ainakaan mitään ruoka-aineallergioita pitäis olla. Pitää tänään aloittaa kuuri tuolla suolasaippualla :)
Onko kenellekään muulla munasarja koskaan painettaessa kipeä/arka? Itsellä ollut jo pidemmän aikaa, mutta tammikuun ultrassa ei mitään poikkeavaa enää näkynyt. Kystia oli syksyllä, mutta niiden jälkeen kipu on jäänyt. Ja tosiaan tuntuu vain painettaessa. Olen menossa parin viikon päästä uudelleen ultraan hakemaan toisen gynen mielipiteen. Sillä ylimääräiset, kroppaan kuulumattomat kivut stressaavat, joihin ei saa selitystä. :oops:

Lopetin e-pillerit viikko sitten, nyt odotellaan oman kierron käynnistymistä. :nailbiting:

Ovulaation lähestyessä mulla kipuilee toinen munis. En muulloin oo huomannut vastaavaa:pompus:

ON: Tein Onestepin liuskan just ja testiajalla tuli todellatodella haalea toinen viiva. Kuvan ku nappaa ni näyttää enemmän harmaalta ku punaselta, mut luonnossa toisessa viivassa on ihan selvästi punertavaa väriä. :think005 Aiemmin tänään PC:n testi selvä nega. Ei auta ku testailla huomenna uudestaan PC:llä.

Toivotaan vahvistumista:smiley-angelic003

Takaisin