Raskaaksi 2021

Meillä oli eilen miehen kanssa "vakava" keskustelu aiheesta. Vaikka me puhutaan paljon kaikesta, se on näissä asioissa aina hyvin pitkälti "sitten joskus" -pohjasta. Ja vaikka nyt on jo ollut toimia asian tiimoilta, keskustelu on jäänyt ja sellainen yhteinen sopimus asiasta.

Kysyin ihan suoraan, että mikä hänen kantansa tähän vauva-asiaan on ja odotin vastaukseksi lähinnä jotain silmien pyörittelyä, että "rakas, meillä ei ole pienintäkään ehkäisyä käytössä ja minä en ole idiootti." laughing7 Yllättäin mies olikin vähän hämillään, kuten minäkin uuden ja ison asian äärellä.

Noh, saatiin pitkä ja hyvä keskustelu aikaiseksi, nyt meillä sitten vissiin oikeesti yritetään lasta eikä vaan vahinkoa. :laughing002:love7

Dpo 5. Vielä pitäis toinen mokoma ootella että vois testata:hungover:

Joko muut piinailijat on alkanu testaamaan?

Dpo 5. Vielä pitäis toinen mokoma ootella että vois testata:hungover:

Joko muut piinailijat on alkanu testaamaan?
En vielä ole sortunut testaamaan kun tiedän ettei mitenkään olis mahdollista näkyä mitään. Menossa on dpo 4 ja odottavan aika on pitkä. Tulis vaan äkkiä ens perjantai.

En vielä ole sortunut testaamaan kun tiedän ettei mitenkään olis mahdollista näkyä mitään. Menossa on dpo 4 ja odottavan aika on pitkä. Tulis vaan äkkiä ens perjantai.

Täälläki ootellaan ens perjantaita, sillon pitäs menkat alkaa - tai olla alkamatta. :angelic:

Mulla on kyllä nää kipeet finnit tulleet jäädäkseen. Pillereiden lopettamisen jälkeen puhkes ja siitä lähtien hiusraja ollut täynnä näitä. Nyt otsaankin tullut pari ja vitsi että on kipeitä:sour:
Kannattaa kokeilla suolakiveä, mulle se autto. Oon ottanu sen osaksi maananpesurituaalia hienon sitä kasvoihin ihan suoraan lähtee se jomotus ainakin pois

Ite aattelin torstaina testata ekan kerran. Sillon dpo 9 mulla.

Miulla menossa dpo 4 tai 5, en ole satavarma mutta luulen että dpo 5. :)
Ensi kierrosta alkaa sitten letrojen syöminen mikäli (eli kun) raskaus ei ole alkanut. En oikein usko luomuplussaan kun edellisessä, keskenmenon jälkeisessä kierrossakaan ei tärpännyt vaikka moni sanoo että silloin olisi isommat mahdollisuudet.

Mulla ei ole aavistustakaan edellisistä menkoista. Pillerit aiheutti tiputteluvuotoa, ja viimeiset 3kk olen siis vuotanut lähes koko ajan. Välillä enemmän, välillä vähemmän.
Ja lopetin pillerit vielä kesken liuskan, kun hermot meni kun taas parin päivän välillä sai kaivaa siteen kaapista :rolleyes:

Eli yritä tässä nyt edes piinailla :hilarious:

Dpo 4 ja päivät on piiiitkät :cat:
En tuntenu ovistuntemuksia tässä kierrossa ollenkaan :sorry: liekkö en sit ovuloinut. Se jää nähtäväksi, kun en vielä tikuttele sitä kun nyt on vasta yk3..

Muutenkin kun on ollu tässä kierrossa toi uuden työn alottaminen et miten sekin sit vaikutti stresseihin sun muuhun :bored: vaikka kyseessä oikeestaan työpaikan vaihto entiseen jossa olen jo ollut ja tuttuja ihmisiä siellä, mut silti. Kyllä muutos on aina muutos

Noh saas nähdä :smiley-angelic001 voi ku sais pikakelauksen ens lauantaihin ku dpo 10

Kp15 ja hymyni on leveämpi, kuin tämän digin. :happy: :happy093

Päättelin, että o+ osuu nyt viikonlopulle. Joten ennakoin ja ehdotin miehelleni, että vietämme steak & bj daytä jo torstaina, kun pihvitkin ostin aivan sattumalta jo silloin valmiiksi jääkaappiin. Sehän, kun ei taida olla ovulaation hyödyntämisen kannalta lainkaan sopiva "pyhä". :laughing002
Tämä järjestely sopi onneksi miehellekkin paremmin, kuin hyvin. :smiley-ashamed005

Eli tänään dpo -1. Tallettelut on aloitettu hyvissä ajoin ja tiedän mitä tehdään tänään(kin). :love022:Heartpink

Liitteet

• IMG_20210314_095733.jpg
    IMG_20210314_095733.jpg
    28.3 KB · Katsottu: 85
Tässä omaa ovistikuttelun saldoa. :happy: Tänään kp 13 ja ovis vaikuttaisi osuvan huomiselle.Tuossa kuvassa jossa on kaksi testiä, on ylempänä Apteekin oma ja alempana One stepin o-testi. Täytyy sanoa, että kyllähän tuo Apteekin oma paljon selkeämpi on! Samasta virtsasta otettu nuo.
Sitten tuossa neljän testin kuvassa ihan vaan miten on lähtenyt värjäytymään. En ole KU:n jälkeen ovistestiin saanut näin tummaa viivaa kuin tänään. :angelic: Talletteluita on ainakin ahkerasti tehty, että ei pitäisi siitä jäädä kiinni!

Liitteet

• 20210314_064216-01.jpeg
    20210314_064216-01.jpeg
    23 KB · Katsottu: 105
  • 20210314_104255.jpg
    20210314_104255.jpg
    30.3 KB · Katsottu: 100
Oijoi kuinka monella menossa piinapäivät ja testaukset käsillä:happy093 tsemppiä testailuun ja ne ketkä malttaa niin tsemppiä jännittävään odotteluun:notworthy :Heartred Ite en kyllä malta odotella vaikka kovasti olin vastaan omalla kohalla sitä etukäteentestaamista. No, kun tästä kiertopäivät etenee niin luulenpa, että se testailu alkaa ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää. Huomiseksi laskujen mukaan odotettavissa ovis, mutta tänää on kyllä alavatsaa kipristelly ja sdlkeesti enemmän vasemmalta puolen ja lisäks huono-olo. Mitäs se sitten mahtaa tarkottaa, ovis huomenna vai nyt?:think005 sänkyä ollaan natisutettu päivittäin. Tänään ajateltiin pitää välipäivä, kun mies eilen tokas, että "rakas, huomenna voitais levätä kun kikkeliin on tulos jo palovammat, tai katotaan huomenna".:laughing001 Joo auts, ehkä sitä malttaa tämän päivän pitää taukoa. Vai onkos se nyt just sit h-hetki. Riittääkö eilinen ja jos huomenna sit taas?:hug003
Kai sitä pitää olla sit lepopäiväkin:dance008 voi kunpa nyt tärppäis, ois jotain mitä vaalia ja sais tämä vuosi aivan uuden merkityksen(kaiken paskan keskellä.):smiley-angelic001

Ja onnea plussanneille:Heartred:binkybaby vetäkääs meidät mukananne!laughing7

ON: Täällä kp10 ja ovulaation tikutus aloitettu, ti ultra. Tähän kiertoon koitetaan tehdä PAS omaan kiertoon. Mut miten käy:nailbiting: pilaako heti alkuviikon O+ & viikonloppu välissä suunnitelmat..:wideyed:
on nimittäin alkanut tulemaan ovulaatio oireita ja tikkuunki piirtyi jo ihan selkeetä viivaa.. ei plus vielä kuitenkaan.

päänsäryt ollu riesana nyt melkein päivittäin. Reagoin ressiin migreeneillä yms:dead:.. liikuntaa koittanu lisätä, jos säryt johtuisikin lihasjumeista.

täällä kans kokemus raskautumisesta imetysaikana:greet025 mutta mulla oli ollu jo menkat monta kuukautta, vaikka imetin säännöllisesti. En meinannu tällä historialla uskoa koko raskausmahdollisuuteen, ihmettelin vain hirveän huonoa oloa ja pelkäsin sairastuneeni vakavasti.. onneksi sitten pian ”älysin testata”
Mulla kun on tuo tukilääke joka pitää aloittaa heti raskauden alettua:greet015

Onpa tosiaan meitä moni samassa tilanteessa. Dpo 7 ja kyllä vielä yritän malttaa ehkä ensi viikonloppuun testailut. Katsotaan, raskauskeijusta tuli nyt useampi testi tilattua että onhan noita kaapissa nyt :D

Takaisin