Raskaaksi 2021

Kp16/27, Dpo1 ja ikinä aikaisemmin en oo toivonu näin kovasti että luteaalivaiheen pituus riittää ja tämä kierto olisi se THE kierto:smiley-angelic001

Täällä kp 21/26

Eilen menkkajomotelua koko päivä ja vähän väliä tuikki muniksiin ja välillä liitoskipumaisia kipuja alakerrassa.
Myös tissit on oudot. Kutittelee ja pakottaa.

Eli lupaavan oloisia oireita, mutta kroppa huijaa SATAVARMASTI.

Hyvään aikaan ovista hyödynnettiin ja paljon, mutta siltikään en usko :bag:

Testannutkin jo oon hätähousuna, tosin niin aikaisin et todellakin vain viivanpaikkoja :hilarious:

Täällä dpo 5 eikä millään malttais odottaa että pääsee testaamaan. Mulla testejä on niin paljon jemmassa että hyvin vois aloittaa jo nyt mutta mitäpä se hyödyttäis. Tulispa vaan äkkiä taas vkl.

Mulla jotenkin jomottaa tuolta missä yleensä tuntuu menkkakivut mutta eihän se vielä voi mitenkään olla mahdollista että ois mitään oireita mihinkään suuntaan. Hyvä mielikuvitus vaan.

Mitkä dpo:t sulla on?

Tänään lääkäriin. Pysyyköhän vuotojen diagnoosi samana.. Ehkä oon ylivarovainen mut halusin yksityisellä vielä käydä varmistamassa :bag:

Oisko nyt 8. Muoks. Tai 9.
En oo ihan varma. 6.3 sain aamulla klo 5 melkein plussan ovistestiin. Sen jälkeen jälkeen testannu, koska lähdettiin reissuun. Varmaan iltapäivällä tai viimeistään illalla olis tullu plus. Kovimmat kivut oli 7.3.

Muokattu viimeksi:
Muokkasin alkuperäiseen. Sekoilen ihan huolella :bag::hilarious:

Mutta laitetaanpas tähän aamun viivanpaikka tiirailtavaksi. Onestepin herkkä.
Viivanpaikka näky sellasena kiiltävänä joissain kuvissa.

Liitteet

• 20210315_053211.jpg
    20210315_053211.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 183
Muokattu viimeksi:
Oliks tää se testi mihin tulee normaalia kauemmaksi testiviiva? Tästä en erota vielä mitään mut ehkä siihen tulee muutamassa päivässä palstalla näkyvä viiva:rolleyes:
Joo, ainakin se kiiltävä viivanpaikka näky kauempana. Tuosta ku kontrastia vähän sääti, niin näkyy. Voi olla et laatu huononee perunaksi. Ja siis pidän viivanpaikkana enkä odota mitään kummempaa :hilarious:

Liitteet

• 20210315_053211.jpg
    20210315_053211.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 138
Muokkasin alkuperäiseen. Sekoilen ihan huolella :bag::hilarious:

Mutta laitetaanpas tähän aamun viivanpaikka tiirailtavaksi. Onestepin herkkä.
Viivanpaikka näky sellasena kiiltävänä joissain kuvissa.

Kiva ku laitoit kuvan!
Mulla näitä samoja testejä läjä kaapissa odottelee ja kun ei ole itellä ollenkaan näistä kokemusta, niin mielellään näkee miten näyttävät mitäkin. Tai raskauttahan tässä tietysti toivotaan niissä näkyvän, mutta seuraavat lottonumerotkin kelpais :smiley-angelic003

Eiliseen keskusteluun orgasmin haittavaikutuksista. En ole itse lukenut yhtään tähän asiaan liittyen, mutta ymmärrän tavallaan siihen liittyvän huolen. Tai ymmärrän sen huolen alkuraskaudessa, koska yksi raskausoire on ollut itsellä, että orgasmit muuttuu tavallaan kivuliaiksi. Kahden km jälkeen sanoin miehelle, että mikäli kolmannen kerran raskauden, jää meillä seksi pois alkuraskauden ajaksi. Tuntuu ehkä vähän hurjalta, mutta itse en voi olla ajattelematta, ettei kivuliailla orgasmeilla olisi yhteyttä keskenmenojen kanssa. Ja mies ymmärtää tämän ajatuksen täysin ja nautintoa pystyn kuitenkin miehelle antamaan, tämä eniten just ehkä itseltä pois :)

Toisaalta, seksiä myös neuvotaan harrastamaan, koska se vähentää stressiä. Että ota näistä nyt sitten selvää :hilarious:

Kiva ku laitoit kuvan!
Mulla näitä samoja testejä läjä kaapissa odottelee ja kun ei ole itellä ollenkaan näistä kokemusta, niin mielellään näkee miten näyttävät mitäkin. Tai raskauttahan tässä tietysti toivotaan niissä näkyvän, mutta seuraavat lottonumerotkin kelpais :smiley-angelic003

:hilarious::hilarious:

Nää on rasittavia, kun on niin kapeita et oikeesti pitää tihrustaa. Toki se plussa sieltä varmaan on ihan ilman tihrustamisia havaittavissa :rolleyes:

Toivon, että muuttuu, mutta luotto ei tosiaan oo kovin suuri.

Nää mun tissituntemukset on tosi outoja. Joskus harvoin on pientä nänniarkuutta, mutta nyt on sellasta jomottelua, kutittelee, kihelmöintiä :wideyed:

It can decrease your chances of conceiving by about 40%
The uterine contractions during an orgasm can displace the newly-implanted embyro, so it's not a bad idea to avoid orgasm around implantation

Tämä oli lainattu jostain, jonka linkki yllättäen nyt ei toimi enää :wideyed:

Mutta siis englanniksi löytyy paljon enemmän, mut onneks myös tuota teoriaa vastaan.

Ite kun olen saanut nyt neljä keskenmenoa niin uskon että tää on vaan oman pääkopan tyyli nyt käsitellä asioita. Et kaiken pitää olla täydellistä etten vois mistään syyttää itteäni jos plussaa ei tule tai menis vaikka taas kesken.

Edellisen raskauden jälkeen syytin mm. kotidoppleria keskenmenosta ja olen nyt päättänyt etten semmosta enää ikinä käytä

... Niinkun näitähän löytyy :help
Ite syytin salmiakkia, stressiä, työoloja, ananasta, majoneesia ja mitä vielä, ultraa!.... Tais mulla stressi ja työolot olla syy jos geeneissä ei ole vikaa.

Tänään kp 26/28, dpo11 ja aamun PC-liuska nega. Ärsyttää! :violent001 Se eilinen Onestepin liuska tais olla vaan viivanpaikka. Käyn tänään viel apteekissa hakemassa pari apteekin omaa testiä. Oireita ois vaikka kuinka, mut taitaa vaan johtua lähestyvistä menkoista.

Elättelen toiveita, että ovulaatio ois myöhästyny ja viivanpaikka ois haamu. Ylempi testattu tänään, alempi eilen.

Oireiden ylianalysointi alkanut. Tänään tuntunut pientä nipistelyä kohdun seudulla. Jospa siellä papu olisi kiinnittymishommissa:smiley-ashamed005

• Tykkään
Reaktiot: elo
Takaisin