Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitkä dpo:t sulla on?
Tänään lääkäriin. Pysyyköhän vuotojen diagnoosi samana.. Ehkä oon ylivarovainen mut halusin yksityisellä vielä käydä varmistamassa :bag:
Joo, ainakin se kiiltävä viivanpaikka näky kauempana. Tuosta ku kontrastia vähän sääti, niin näkyy. Voi olla et laatu huononee perunaksi. Ja siis pidän viivanpaikkana enkä odota mitään kummempaaOliks tää se testi mihin tulee normaalia kauemmaksi testiviiva? Tästä en erota vielä mitään mut ehkä siihen tulee muutamassa päivässä palstalla näkyvä viiva
Muokkasin alkuperäiseen. Sekoilen ihan huolella :bag:
Mutta laitetaanpas tähän aamun viivanpaikka tiirailtavaksi. Onestepin herkkä.
Viivanpaikka näky sellasena kiiltävänä joissain kuvissa.
Kiva ku laitoit kuvan!
Mulla näitä samoja testejä läjä kaapissa odottelee ja kun ei ole itellä ollenkaan näistä kokemusta, niin mielellään näkee miten näyttävät mitäkin. Tai raskauttahan tässä tietysti toivotaan niissä näkyvän, mutta seuraavat lottonumerotkin kelpais
Ite syytin salmiakkia, stressiä, työoloja, ananasta, majoneesia ja mitä vielä, ultraa!.... Tais mulla stressi ja työolot olla syy jos geeneissä ei ole vikaa.It can decrease your chances of conceiving by about 40%
The uterine contractions during an orgasm can displace the newly-implanted embyro, so it's not a bad idea to avoid orgasm around implantation
Tämä oli lainattu jostain, jonka linkki yllättäen nyt ei toimi enää
Mutta siis englanniksi löytyy paljon enemmän, mut onneks myös tuota teoriaa vastaan.
Ite kun olen saanut nyt neljä keskenmenoa niin uskon että tää on vaan oman pääkopan tyyli nyt käsitellä asioita. Et kaiken pitää olla täydellistä etten vois mistään syyttää itteäni jos plussaa ei tule tai menis vaikka taas kesken.
Edellisen raskauden jälkeen syytin mm. kotidoppleria keskenmenosta ja olen nyt päättänyt etten semmosta enää ikinä käytä
... Niinkun näitähän löytyy
Nyt hoksasin vielä yhen sanan lisää tisseihin, niitä kivistää. Sitä yritin miettiä, et mikäs se sana olikaan
Oireiden ylianalysointi alkanut. Tänään tuntunut pientä nipistelyä kohdun seudulla. Jospa siellä papu olisi kiinnittymishommissa