Raskaaksi 2021

Vertaistukea on ihana saada. Itselläkin itku pääsi, kun satuin kuulemaan jonkun lapsettomuuskeskustelun kerran radiosta. On niin surullista miten osa tulee sitten haluamattaankin raskaaksi ja päätyä keskeytykseen, kun taas osa saattaa yrittää tuloksetta pitkiä aikoja ja päätyä lapsettomuuteen :sad001

Itselläni esikoisen kohdalla oli juurikin tärpännyt silloin, kun vähiten siltä tuntui, joten toivon samaa myös sinulle! :angelic:
Kiitos. Sitä toivon meille kaikille eli paljon plussatuulia maaliskuulle. :wink

Meillä on nyt yk 3 alkanut jos lasketaan siitä kun lopetin imetyksen. 2v ilman ehkäisyä eikä mitään :/ mut ei jotenki yllättäny kun ekaan meni 4 vuotta.

Lapsettomuutta tai menetyksiä ei tosiaankaan toivo kenellekkään. Toki on ihanaa samaistua mutta samalla tosi kauheeta kun joku käy sitä samaa p**kaa läpi.

Meillä on nyt yk 3 alkanut jos lasketaan siitä kun lopetin imetyksen. 2v ilman ehkäisyä eikä mitään :/ mut ei jotenki yllättäny kun ekaan meni 4 vuotta.

Lapsettomuutta tai menetyksiä ei tosiaankaan toivo kenellekkään. Toki on ihanaa samaistua mutta samalla tosi kauheeta kun joku käy sitä samaa p**kaa läpi.

Mitenhän paljon tuo imetys ja sen lopettaminen tosiaan vaikuttaa raskautumiseen. Ja lasketaanko tuo yk alkaneeksi "virallisesti" vasta siitä kierrosta missä ei ole imettänyt?

Mulla meni ensimmäisiin menkkoihin 10kk synnytyksestä.

Alkoiko sulla kuinka pian kierrot pyörimään synnytyksen jälkeen? Saitteko ekan ihan luomuna vai hoidoilla (sori jos oot sanonut, mennyt ohi!).

Mulla pcos niin ei normaalisti pyöri ollenkaan, nyt jostain syystä ollut säännölliset kolme kertaa :D *muoks ja siis eka tuli hoidoilla, ovulaation induktio

Ja tosiaan mä oon ymmärtänyt sen että jos hoitoihin mielii niin imetys pitää olla loppu ja että se yritys lasketaan siitä. Korjatkaa jos oon väärässä :)

Mulla pcos niin ei normaalisti pyöri ollenkaan, nyt jostain syystä ollut säännölliset kolme kertaa :D *muoks ja siis eka tuli hoidoilla, ovulaation induktio

Ja tosiaan mä oon ymmärtänyt sen että jos hoitoihin mielii niin imetys pitää olla loppu ja että se yritys lasketaan siitä. Korjatkaa jos oon väärässä :)

Joo näin taisikin olla. Google ainakin kertoo myös näin :)

Kerro ihmeessä millainen oli! Tää vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta ja vois itsekin kokeilla :grin

Joo, ja toiveita herättää enemmän, kun tuttuni oli jo aloittamassa lapsettomuushoidot, päätti kuitenkin käydä akupunktiossa ja siitä kierrosta sitten raskautui. Lieneekö sattumaa vai ei, kuka tietää

Kp14 ja O+ pärähti, ikinä oo ollu näin TUMMIA viivoja onestepissä (alimmat) eikä preckchekissä (ylemmät) :dance011

Ylin kp10, alin kp14 ja otettu 30sekunnin kuluttua ku tasolle laskettu. Tuli molempiin samantien näkyviin eka tuo kakkosviiva :laughing021

Liitteet

• IMG_20210313_202741.jpg
    IMG_20210313_202741.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 157
Mä olen raskautunut kahteen kertaan kun olen imettänyt. Jatkoin imetystä puoliväliin seuraavaa raskautta. Toisella kerralla vielä niin että synnytyksen jälkeen ei tullut ensimmäisiäkään menkkoja. Mulla tuli silloin vaan yks ilta mieleen että nyt on testattava. Puin pojat ja lähdin äkkiä kovalla vesisateella käymään apteekissa ja ehdin just ennen sulkemisaikaa sinne. Testi näytti samantien vahvaa plussaa. Oviksesta oli silloin ultran mukaan se noin pari viikkoa.

Kp14 ja O+ pärähti, ikinä oo ollu näin TUMMIA viivoja onestepissä (alimmat) eikä preckchekissä (ylemmät) :dance011

Ylin kp10, alin kp14 ja otettu 30sekunnin kuluttua ku tasolle laskettu. Tuli molempiin samantien näkyviin eka tuo kakkosviiva :laughing021
No nyt on ovulaatio! Ei ku hyödyntää ! :wink:wink

Joku kyseli kauanko yritetty. 12 kiertoa ja vuosi kohta täynnä. 11 negakiertoa ja yks kemiallinen. Yk13 siis menossa, ja hoitoja suunnittelemassa.

Joo, ja toiveita herättää enemmän, kun tuttuni oli jo aloittamassa lapsettomuushoidot, päätti kuitenkin käydä akupunktiossa ja siitä kierrosta sitten raskautui. Lieneekö sattumaa vai ei, kuka tietää

Tätä täytyy itsekin ehkä kokeilla! Jos vaan löytää omalta paikkakunnalta jonkun joka tekee :)

Mulla on kyllä nää kipeet finnit tulleet jäädäkseen. Pillereiden lopettamisen jälkeen puhkes ja siitä lähtien hiusraja ollut täynnä näitä. Nyt otsaankin tullut pari ja vitsi että on kipeitä:sour:

Onko täällä kellään kokemusta Predictor early raskaustestistä? Onko kukaan plussannut sillä ja kuinka aikaisessa vaiheessa?

Muokattu viimeksi:
Täällä yk7, kp19/27 :happy: yk1 kemiallinen raskaus, ja sen jälkeen ei oo kuulunutkaan mitään :playful:
Esikoista väännettiin exän kanssa 4 vuotta, joten ei tähän voi ku yrittää suhtautua ”ajan kanssa” :facepalm:

Päiväunilla näin unta, että First Response näytti plussaa ja sit mulla oli joku cb mitä olin menossa tekemään, varmana et on plussa ja koira rupes haukkumaan niin et uni keskeyty :hilarious: hiukka harmitti! Nännit on herkillä ja huumorinkukka ei tänään todellakaan oo kukkinut, ei tosin onneksi naamakaan mutta kelju olo ollut koko päivän. Huomenna tulee poikakin mummolasta kotia, ja sit viikon on kotona ennenko lähtee isälleen :happy: kaks viikkoa ja sit tulee 30 täyteen! :smug:

Kuinkahan todennäköistä ois vielä saada plussa, kun dpo 13 oli ihan nega. Aiempia haamuja oon alkanu pitämään viivanpaikkoina, mutta kuukautisia ei näy. Dpo 15 menossa nyt ja vielä näköjään elättelen toiveita.

Tätä täytyy itsekin ehkä kokeilla! Jos vaan löytää omalta paikkakunnalta jonkun joka tekee :)

Nii, toisille voi olla hyvä apujo yhdestä kerrasta, mutta kuulemma yleensä 3 kertaa on suositus niin saa kaiken mahdollisena hyödyn irti. Katsotaan miten mulla käy, lupaan informoida joka viikko Itse ajattelin käydä 1 krt/vk, toi otaan et ovisplussa tulisi sillä ajalla ja kierto lähtisi itse käyntiin tai sitten raskaus

Nyt alkoi kyllä kp1 aivan jäätävissä menkkakivuissa. Sitä ei aina pillereiden aikaan muistakaan miten kipeää tekee :dead:

Jos yk lasketaan siitä kierrosta missä ei ole enää imettänyt, niin tämä olisi sitten vasta YK1. Yritän nyt elellä siinä toivossa, että imetys sotki näitä kiertoja tai sen takia ei ole vielä tärpännyt. Onhan noita kokemuksia ja tarinoita suuntaan ja toiseen :)Täytyy yrittää pysyä toiveikkaana :smiley-angelic001

Takaisin