Meillä oli eilen miehen kanssa "vakava" keskustelu aiheesta. Vaikka me puhutaan paljon kaikesta, se on näissä asioissa aina hyvin pitkälti "sitten joskus" -pohjasta. Ja vaikka nyt on jo ollut toimia asian tiimoilta, keskustelu on jäänyt ja sellainen yhteinen sopimus asiasta.
Kysyin ihan suoraan, että mikä hänen kantansa tähän vauva-asiaan on ja odotin vastaukseksi lähinnä jotain silmien pyörittelyä, että "rakas, meillä ei ole pienintäkään ehkäisyä käytössä ja minä en ole idiootti."
Yllättäin mies olikin vähän hämillään, kuten minäkin uuden ja ison asian äärellä.
Noh, saatiin pitkä ja hyvä keskustelu aikaiseksi, nyt meillä sitten vissiin oikeesti yritetään lasta eikä vaan vahinkoa.

Kysyin ihan suoraan, että mikä hänen kantansa tähän vauva-asiaan on ja odotin vastaukseksi lähinnä jotain silmien pyörittelyä, että "rakas, meillä ei ole pienintäkään ehkäisyä käytössä ja minä en ole idiootti."
Yllättäin mies olikin vähän hämillään, kuten minäkin uuden ja ison asian äärellä.Noh, saatiin pitkä ja hyvä keskustelu aikaiseksi, nyt meillä sitten vissiin oikeesti yritetään lasta eikä vaan vahinkoa.

liekkö en sit ovuloinut. Se jää nähtäväksi, kun en vielä tikuttele sitä kun nyt on vasta yk3..
vaikka kyseessä oikeestaan työpaikan vaihto entiseen jossa olen jo ollut ja tuttuja ihmisiä siellä, mut silti. Kyllä muutos on aina muutos
voi ku sais pikakelauksen ens lauantaihin ku dpo 10

Ite en kyllä malta odotella vaikka kovasti olin vastaan omalla kohalla sitä etukäteentestaamista. No, kun tästä kiertopäivät etenee niin luulenpa, että se testailu alkaa ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää. Huomiseksi laskujen mukaan odotettavissa ovis, mutta tänää on kyllä alavatsaa kipristelly ja sdlkeesti enemmän vasemmalta puolen ja lisäks huono-olo. Mitäs se sitten mahtaa tarkottaa, ovis huomenna vai nyt?
sänkyä ollaan natisutettu päivittäin. Tänään ajateltiin pitää välipäivä, kun mies eilen tokas, että "rakas, huomenna voitais levätä kun kikkeliin on tulos jo palovammat, tai katotaan huomenna".
Joo auts, ehkä sitä malttaa tämän päivän pitää taukoa. Vai onkos se nyt just sit h-hetki. Riittääkö eilinen ja jos huomenna sit taas?
voi kunpa nyt tärppäis, ois jotain mitä vaalia ja sais tämä vuosi aivan uuden merkityksen(kaiken paskan keskellä.)
vetäkääs meidät mukananne!
pilaako heti alkuviikon O+ & viikonloppu välissä suunnitelmat..
.. liikuntaa koittanu lisätä, jos säryt johtuisikin lihasjumeista.
mutta mulla oli ollu jo menkat monta kuukautta, vaikka imetin säännöllisesti. En meinannu tällä historialla uskoa koko raskausmahdollisuuteen, ihmettelin vain hirveän huonoa oloa ja pelkäsin sairastuneeni vakavasti.. onneksi sitten pian ”älysin testata”