Raskaaksi 2021

Onko tää alin jo plussa teidän mielestä?

Mulla itellä plussat on tuollaisia!
Digi näyttää o+ tuona päivänä ja seuraavana, joten ite luottaisin tuohon. Mutta kaikillahan testit reagoi eri tavoilla.
Tältä näytti edellinen kierto: ylimpänä onestepit, sitte pregchekit ja digi
/ harvoin näyttää täysin tasavahvaa onestepit, joko toi toinen on superisti vahvempi tai hieman hailumpi vaikka digi räväyttää plussan :"D ja preckchekin testit oli ekaa kertaa käytössä, ja niillä meen nyt tämän kierron

Liitteet

• IMG_20210214_150543.jpg
    IMG_20210214_150543.jpg
    74.8 KB · Katsottu: 140
Teen kliinistä koetta ovulaatiotesteillä..

Sain O+ RFSU ovistestiin kp 13 25.2. sen jälkeen pelkkää blancoa. Nyt sit tänään iltapäivällä kp25/27 sama ovistesti näytti tältä :bookworm: Uskaltaisiko sittenkin jo huomenna iltapäivällä testaa ClearBluen tekstinäytöllisellä digillä? Tilasin nimittäin sellaisen kauppakassin huomiseen toimitukseen :angelic:

IMG_20210309_144453.jpg

Teen kliinistä koetta ovulaatiotesteillä..

Sain O+ RFSU ovistestiin kp 13 25.2. sen jälkeen pelkkää blancoa. Nyt sit tänään iltapäivällä kp25/27 sama ovistesti näytti tältä :bookworm: Uskaltaisiko sittenkin jo huomenna iltapäivällä testaa ClearBluen tekstinäytöllisellä digillä? Tilasin nimittäin sellaisen kauppakassin huomiseen toimitukseen :angelic:

View attachment 100608

OMG!!!! Löysin auton hanskalokerosta yhden RFSUn herkän raskaustestin ja siihen tuli tunnin pidättämisellä heti punainen viiva :eek: En voi uskoa tätä:smiley-angelic001 Onneks huomenna tulee se CB early digi:bookworm: Nyt siis kp25/27.

IMG_20210309_153923.jpg

On: Mä poistun nyt kans tästä ketjusta tuonne marraskuisiin. Mulla iski raskausoireet nyt vasta ryminällä päälle (vk 5+0) ja pakkohan se on ruveta uskomaan että raskaana sitä ollaan:happy:

Toivotan kaikille valtavasti tsemppiä ja plussarikasta loppuvuotta!:Heartbigred
Hyvää jatkoa sulle!:) ja aurinkoisia kevät päiviä :joyful: ☀️

Tein nyt vielä illasta O testin ja nyt voin sanoa sen olevan plussa. Onneksi saatiin talletettua päivällä ja huomenna pitäis vielä heti aamusta yrittää.

Liitteet

• 20210309_195939.jpg
    20210309_195939.jpg
    23.6 KB · Katsottu: 115
OMG!!!! Löysin auton hanskalokerosta yhden RFSUn herkän raskaustestin ja siihen tuli tunnin pidättämisellä heti punainen viiva :eek: En voi uskoa tätä:smiley-angelic001 Onneks huomenna tulee se CB early digi:bookworm: Nyt siis kp25/27.

View attachment 100609
En halua vaikuttaa niuholta, mut jos se on ollut hanskalokerossa ni onko jäätynyt? Täällä ainaki aamulla oli -17 päivällä -13 ja nyt melkein -20 pakkasta..
Ja lisäks tuo mun mielestä näyttää negaa, just kuten tuon paketin alimmainen testin tuloskuva ”ei raskaana”.

En halua vaikuttaa niuholta, mut jos se on ollut hanskalokerossa ni onko jäätynyt? Täällä ainaki aamulla oli -17 päivällä -13 ja nyt melkein -20 pakkasta..
Ja lisäks tuo mun mielestä näyttää negaa, just kuten tuon paketin alimmainen testin tuloskuva ”ei raskaana”.
Peruspessimisti ei pety.
Ootko kuullut autotallista?:anyone

Mä olen niin onnellinen että sain edes johonkin testiin plussan. Kunpa vaan parin viikon päästä sais toiseen testiin plussan.

Siinä on ihan selvät kaksi viiva, niin miten se vastaa paketin alimmaista kuvaa?

Heippa. Oon käynyt lueskeleen täällä ja haamua näköjään pukkaa ja oviksia lähenee! Nyt sit ryminällä marraskuisiin! :blob6
Mä kävin ultras ma ja tällä kertaa raskaus oli oikeessa osoitteessa:binkybaby

Plussatuulia!!

Edit, TANIALLA kyllä ihan selkee plussa eikä mikään muu.

Oon tilannut itse kovien pakkasten aikaan testejä kirjelähetyksellä eli tulivat postilaatikkoon ulos. Kaikkien toimittajien sivuilla sanottiin että testeissä ei ole semmoista ainetta mikä voi jäätyä ja ne ei siis mene kovassakaan pakkasessa miksikään. En sitten tiiä miten esim diginäytöllinen, se saattaa jo pakkasessa kärsiäkin:confused005

Heippa. Oon käynyt lueskeleen täällä ja haamua näköjään pukkaa ja oviksia lähenee! Nyt sit ryminällä marraskuisiin! :blob6
Mä kävin ultras ma ja tällä kertaa raskaus oli oikeessa osoitteessa:binkybaby

Plussatuulia!!

Edit, TANIALLA kyllä ihan selkee plussa eikä mikään muu.

Ihanaa:Heartred
Kunpa mahdollisimman moni meistä muistakin pääsisi sun kans samalle palstalle odottamaan pienokaista:angel1

Siinä on ihan selvät kaksi viiva, niin miten se vastaa paketin alimmaista kuvaa?
Katoin tästä kännykän näytöltä et siinä paketin kyljessä ois negan kohalla vasemmalla harmaa viivanpaikka :wacky:

Tullut täällä foorumilla tihrustettua noita testikuvia niin paljon et silmät jo valehtelee :hilarious:

Joo sori: onhan siinä hailakka toka (eka vasemmalta) viiva :smiley-bounce013

Katsoitko tuota kuvaa väärin?
Tuossa paketinei raskaana- kuvassa ton ruudun reuna näyttää haalealta pystyviivalta, joka voi hämätä. mutta kyllä se ihan selvä positiivinen on. :)

Oon tilannut itse kovien pakkasten aikaan testejä kirjelähetyksellä eli tulivat postilaatikkoon ulos. Kaikkien toimittajien sivuilla sanottiin että testeissä ei ole semmoista ainetta mikä voi jäätyä ja ne ei siis mene kovassakaan pakkasessa miksikään. En sitten tiiä miten esim diginäytöllinen, se saattaa jo pakkasessa kärsiäkin:confused005
Joo ja mä vaan tuosta kuvasta bongasin tuon ”säilytetään kuivassa, +4-30 astetta C lämpötilassa :bag:

Onnea plussanneille, teitä on tullut seurattua ryhmässä. Ihanaa, että onnistumisia tulee täällä nyt mukavasti. Se valaa itseenkin uskoa, ettei aika ole mennyt vielä ohitse ja pikkuinen saadaan vielä syliin saakka.

Näin viime yönä painajaisia, että siskon taapero putosi katolta 13 kerroksesta ja ambulanssi ei tullut tunteihin. Ihan kauhea uni. Jännä miten nämä vauvahommat tulee aina uniin. :woot:

Tuossa ikää kyseltiin. Itse olen 38 ja mies 41.

Kp6 ja seksiä tullut harrastettua jo kolmesti, vaikka eihän se nyt näin aikasessa vaiheessa vielä mitään merkkaa, muutako on ihanaa.:love017 Vaikka edellinen kierto piteni ja siitä seurasi runsas ja kivulias vuoto, niin jollain tapaa tuntuu, että tämä on se meidän tuleva plussakierto.:smiley-angelic001
Nyt ei ainakaan yrityksen vähyydestä tule olemaan kiinni. Ovista en tikuta, koska se lisää miehen osalta niin paljon paineita. Sillon ei sitten yhdynnät etene toivotulla tavalla. Jos pitäisin tikutukset salassa, ni mies aistii minusta sen, että nyt jos koskaan pitää onnistua.:smiley-ashamed004 Joten olen päättänyt, että mennään mututuntumalla ja toivotaan, että tärppäisi. Uskon et ovulaatio tapahtunee viikon päästä. Tässä, kun (vähintään) joka toinen päivä sänky natisee, ni riittänee:dance008:Heartred

Takaisin