Yk4, kp8/32.
Ovista alan tikutteleen viikonloppuna siinä kp11-12 korvilla. Viime kierrossa o+ oli kp18, eli vähän aikasta, mutta olkoon.
Meitä näyttääkin olevan aika monta yli 3kymppistä kuumeilijaa/yrittäjää täällä. :)
Hauska olis kuulla, minkä ikäisiä on sitten miehet.
Lähinnä pohtinut omalla kohdalla sitä, että kun miehen kanssa on iso ikäero ja siittiöiden kunnolla alkaa olemaan jo varmaan parasta ennen päiväykset menossa, että ollaanko ainoita näissä lukemissa, minä siis 31 ja mies 48![]()
Minä 37 ja mies täyttää ihan just 42.
Miehellä ollu aina
jonkun sortin ongelmaa.

mutta testailen kun nuo haamuilee enkä tahtonut uskoa että en olsii raskaana,ja nyt on alkanut tekee pahaa. Oon usein testannut plussaa niin myöhään siksi nyt aloin epäilemään,vaikka 2-3 pv vuotoa tuli. Normimenkat kestää 4-5 päivää. Sain selkeitä haamuja ”menkkojen jälkeen vielä. Ja jätin nyt testailut hetkeksi mutta tää pahoinvointi laittoi testaamaan uudelleen,viimeksi lauantaina. Tänään en aamupissasta tehnyt,mutta haamu siihen taas tuli. Mulla ei se PC ole koskaan näyttänyt mitään vaikka rfsu on plussaa ollut.
Mulla noi Rfsu:n liuskat on antanu aina tosi vahvoja viivanpaikkoja, siks en niillä enää testailekaan.
nyt jo yrittämisenä helv*** vaikeaa, eikä kipeiltä asioilta olla säästytty.