Raskaaksi 2021

Salmiakkiruutu, mä muistan kesän 2013 lomareissun menomatkan hyvin. Tuumasin vaan jossain vaiheessa matkaa miehelle että pitäis soittaa neuvolaan. Mies jäi vähän ihmettelemään. Lopulta kerroin että plussasin muutamaa päivää aiemmin. Olihan se yllätys miehelle. Onneksi ei ollut silloin auton ratissa.

Täällä kipuilee siihen malliin että ei ole vaikea päätellä oviksen olevan käsillä. Kunhan mies kotiutuu eskarilaisen vientireissulta niin yritän kaataa sen. Saman vois tehdä vielä iltapäivällä uusiksi jos vaan miehen kunto kestää. Eilen illalla tuli se plussa paria päivää aiemmin kuin olin ajatellut. Sen perusteella tän kierron pitäis olla 26-27 päivää mutta toivotaan että jää menkat tulematta.

Minä täytän 38v.
OMG!!!! Löysin auton hanskalokerosta yhden RFSUn herkän raskaustestin ja siihen tuli tunnin pidättämisellä heti punainen viiva :eek: En voi uskoa tätä:smiley-angelic001 Onneks huomenna tulee se CB early digi:bookworm: Nyt siis kp25/27.

View attachment 100609

En halua mieltä alentaa,kerron vaan oman kokemuksen. Eli menkat tuli ajallaan,ja testasin silti tuolla testillä plussat menkkojen jälkeenkin. Ja sit yhtäkkiä tuo testi oli negatiivinen. Eli miksi näytti plussaa menkkojen jälkeen viikkoa myöhemmin,ja sitten viiva katosi. Tässä se yksi plussista.
0752BE0D-90CC-4FD5-BDE2-DCFA9CC2A664.jpeg
7FAFF1A6-E0C3-4481-8C53-8A781DED75F8.jpeg

Ovulaatio selätetty ja olo hyvä. Ovulaatiopäivä taisi sittenkin olla eilen kivuista, krampeista ja limoista päätellen. Mielenkiintoista pitkästä aikaa tutustua luomukiertoon kun liman määrä oli niin valtava. Pillereitä syödessä alapää oli kuiva aina. Nyt on jotenkin tosi luottavainen fiilis ja positiivinen mieli. Kunpa plussaisin ens viikon lopulla:smiley-angelic001

Minä täytän 38v.

En halua mieltä alentaa,kerron vaan oman kokemuksen. Eli menkat tuli ajallaan,ja testasin silti tuolla testillä plussat menkkojen jälkeenkin. Ja sit yhtäkkiä tuo testi oli negatiivinen. Eli miksi näytti plussaa menkkojen jälkeen viikkoa myöhemmin,ja sitten viiva katosi. Tässä se yksi plussista.
View attachment 100637 View attachment 100638

Edelleen se kemiallinen. Musta tuo on jo niin selkeä viiva, ettei tuollasta pitäis tulla ilman, että jotain olis tapahtumassa.

ON
Täällä elellään piinapäiviä. Dpo ehkä 3. Loppuviikko menee helposti piinaillessa, koska ollaan reissussa. Mut ens viikko onkin sit eri asia. Ajattelin testata vasta kp25/26, kun otan vikan terolutin. Lipsun kuitenkin :hilarious::stop:

Muokattu viimeksi:
Voi ei,tää pahoinvointi jatkuu. Nyt ei enää voi johtua lauantai illan juhlinnasta. Maanantaina ja tiistaina oli,oletin menevän ohi kuten aina päivässä jos olen ottanut. Nyt tunne ettei tää pahoinvointi vois kyllä siitäkään johtua. Enää. Huvikseni kusasi jäljelle jääneeseen Pregchecvkin liuskaan aamun toisesta pissasta(?),join sitä ennen kahvia runsaasti. Siihen tuli nyt haamuviiva!? Laitan tähän kuvan,jos joku osaa tulkita mun testiä. Se tuli siihen minuutin aikana ja selkeni kokoajan.
CF9896D0-10AE-4C9C-A64D-63B1BF90CF72.jpeg

Voi ei,tää pahoinvointi jatkuu. Nyt ei enää voi johtua lauantai illan juhlinnasta. Maanantaina ja tiistaina oli,oletin menevän ohi kuten aina päivässä jos olen ottanut. Nyt tunne ettei tää pahoinvointi vois kyllä siitäkään johtua. Enää. Huvikseni kusasi jäljelle jääneeseen Pregchecvkin liuskaan aamun toisesta pissasta(?),join sitä ennen kahvia runsaasti. Siihen tuli nyt haamuviiva!? Laitan tähän kuvan,jos joku osaa tulkita mun testiä. Se tuli siihen minuutin aikana ja selkeni kokoajan.
View attachment 100639
Jos oisin sä, niin soittaisin neuvolaan et pääsiskö verikokeeseen.

Minä täytän 38v.

Kemiallinen? Ei välttämättä haamuttelu katoa heti
Mulla kävi niin viime syksynä. Räikeitäkin plushaamuja antoi ennen menkkoja ja pari päivää menkkojen jälk

Jos oisin sä, niin soittaisin neuvolaan et pääsiskö verikokeeseen.
En halua. Ainoastaan kun nyt tämä pahoinvointi jatkuu niin testasin tuolla PC:llä,kun täällä kehuttu testi,kun eiks se pitäisi olla paras ja varmin...minä en siihen ole ikinä väriviivoja saanut paitsi viimeksi,kun olin raskaana tuli samanlainen just näihin aikoihin.
Rosalius,se heikko ruskehtava vuoto loppui tasan viikko sitten,kesti 3pv. Ja siis sen jälkeen ei tuo testi eikä muukaan ole näyttänyt mitään,joten kemiallisen viivat olisi jo varmaan kadonnut? Tämä pahoinvointi aiheuttaa epäilykset.
NewMoon: Joo eilen tein ovistestin,illalla,ihan todella haalea viiva siihen tuli.

Jotkut syöpäkasvaimetkin voi erittää hormoneja ja antaa plussaviivoja.
Itellä hajoais pää tommoseen.
Mut jos ei halua selvittää asioita, nii sitte ei halua :happy7

Komppaan täällä et ihan oikeasti lääkäri olisi nyt paikallaan. Ei ole ihan normaalia että testi reagoi jotenkin liki koko kierron ajan ja pitää sun nyt varmaan neuvolaan muutenkin mennä jos raskaana olet.

Minua nyt ainakin pelottaisi mikäli koko ajan viivaa ja ei mitään syytä.

Plussa vai ei ketjuun avena sinulle vastasin et olisiko lähestyvä ovulaatio mikä tekee nyt viivaa? Myös kysta voi joskus reagoida ja itselläni ovulaation aikaan on tosi oksettava ja inha olo. Ja olen kuullut että joillakin tulee lh haamuna raskaustestiin myös.. jos raskaus on kyseessä ja vuotoa niin ehdottomasti lääkäriin! Saat tietää mistä on kyse ja myös mahdollinen alkio näkyisi jo ja voisit rauhassa olla kun tiedät mitä tapahtuu

Mäki haluan sellasen hanskalokeron autoon ,josta tulee raskaustestejä ja plussia :) ! Jännäks menee!
En tiedä miten niitä rahdataan Suomeen - onko konteissa jokin lämmitys tms että pysyy tuolla speksatuissa lämpötiloissa.

Itellä huonoa oloa ja etomista aiheutti voimakas hormonien heittely, mikä oli lopulta saanut aikaiseksi 5 kystaa munasarjoihin. Ehdottomasti kävisin tsekkaamassa, että kaikki ok. Vaihtoehtoja on todella paljon, mikä voi oireita aiheuttaa. :)

BE00FFDF-6FFF-4650-AF66-4FBB6CA3A9EE.jpeg

Tein nyt sitten 20mIu ovulaatiotestin,ja Wishin 10miu raskaustestiliuskan samasta pissasta. Eli laimeesta. Molempiin tuli tälläiset viivat.

Muokattu viimeksi:
Minä täytän 38v.

Tällä digillä siirryn marraskuisiin !:dummy::dummy1:
Minuutti meni että plussa pärähti ruutuun, aamun toka pissa 2,5h pidätys, kp25/27-28 :grin
IMG_20210310_120202.jpg

BA7D31CC-7C09-439B-B128-693B15F06155.png

Kysyin tuolta neuvoa. Siellä vastattiin näin. Latasin sinne molemmat kuvat,eli sen missä on ovistesti ja tää testi päällekkäin,ja nyt kuivuneena tuo raskaustesti.
24F7B38A-8242-4E24-90AA-36FB71110B36.jpeg

Muokattu viimeksi:
Takaisin