Raskaaksi 2021

Yk4, kp8/32.
Ovista alan tikutteleen viikonloppuna siinä kp11-12 korvilla. Viime kierrossa o+ oli kp18, eli vähän aikasta, mutta olkoon.

Meitä näyttääkin olevan aika monta yli 3kymppistä kuumeilijaa/yrittäjää täällä. :)
Hauska olis kuulla, minkä ikäisiä on sitten miehet. :smiley-angelic006
Lähinnä pohtinut omalla kohdalla sitä, että kun miehen kanssa on iso ikäero ja siittiöiden kunnolla alkaa olemaan jo varmaan parasta ennen päiväykset menossa, että ollaanko ainoita näissä lukemissa, minä siis 31 ja mies 48 :smiley-ashamed004

Minä 37 ja mies täyttää ihan just 42.
Miehellä ollu aina :sign17 jonkun sortin ongelmaa.

Tää kierto menee pyllylleen. Just kun O testissä alkaa viivat tummumaan niin mies sanoo ettei jaksa kun pitää saada nukkua. Vedin tästä syystä kilarit.

Huomenta! Täällä tuli pahoinvointi kylään mutta taitaisi johtua kahden päivän juhlimisesta. Oli sitä ennen jo,mutta lievempänä. Eilen oksensin, taisi olla siis illan juhlinnasta.
En aamupissasta,mutta tein kuitenkin.

View attachment 100588
28455EBE-E9C9-4C89-AEE7-4F010C158C7C.jpeg

Tunnin pidätyksellä,näenkö harhoja,kun tuossa PC:ssäkin olsii haalee viiva?
Testiajalla Rfsu-liuska.
Tein PC puikon vielä saa varmaan luotettavamman tuloksen. Kemiallinen siis oli.
1CDC9E08-54FC-436A-9480-CD684463B5A6.jpeg

Muokattu viimeksi:
Raskauskeijun 25mlu liuskatestit haamuaa. Pohdin ostanko pc liuskoja jos sais vähän selkeämpää haamua vai odottelenko vaan vielä pari päivää. Testivimma meinaa iskeä taas.

Huomenta! Täällä tuli pahoinvointi kylään mutta taitaisi johtua kahden päivän juhlimisesta. Oli sitä ennen jo,mutta lievempänä. Eilen oksensin, taisi olla siis illan juhlinnasta.
En aamupissasta saanut testattua mutta tein kuitenkin.
Onko tässä mitään? Taitaa olla tyhjä?
View attachment 100585
Ei näy mitään.
Mikä kp sulla on?

Yk4, kp8/32.
Ovista alan tikutteleen viikonloppuna siinä kp11-12 korvilla. Viime kierrossa o+ oli kp18, eli vähän aikasta, mutta olkoon.

Meitä näyttääkin olevan aika monta yli 3kymppistä kuumeilijaa/yrittäjää täällä. :)
Lähinnä pohtinut omalla kohdalla sitä, että kun miehen kanssa on iso ikäero ja siittiöiden kunnolla alkaa olemaan jo varmaan parasta ennen päiväykset menossa, että ollaanko ainoita näissä lukemissa, minä siis 31 ja mies 48 :smiley-ashamed004

Itsellä ikää 40, kohta 41 :arghh: ja mies on 37vee, eli hiukan nuorempi :cool:

Ei näy mitään.
Mikä kp sulla on?
No nyt on uusi kierto jo. Mutta ovulaatiosta en tiedä,tarkkaa aikaa. :joyful::inpain: mutta testailen kun nuo haamuilee enkä tahtonut uskoa että en olsii raskaana,ja nyt on alkanut tekee pahaa. Oon usein testannut plussaa niin myöhään siksi nyt aloin epäilemään,vaikka 2-3 pv vuotoa tuli. Normimenkat kestää 4-5 päivää. Sain selkeitä haamuja ”menkkojen jälkeen vielä. Ja jätin nyt testailut hetkeksi mutta tää pahoinvointi laittoi testaamaan uudelleen,viimeksi lauantaina. Tänään en aamupissasta tehnyt,mutta haamu siihen taas tuli. Mulla ei se PC ole koskaan näyttänyt mitään vaikka rfsu on plussaa ollut.

En aamupissasta saanut testattua mutta tein kuitenkin. View attachment 100587View attachment 100588

Testiajalla RFSU

En näe näissä mitään. :sorry: Mulla noi Rfsu:n liuskat on antanu aina tosi vahvoja viivanpaikkoja, siks en niillä enää testailekaan.

ON: Päivät mateli tosi hitaasti menkoista ovikseen, mut nyt vasta mateleeki ku odotan että pääsen testailemaan. :rolleyes: Tänään dpo5.

En näe näissä mitään. :sorry: Mulla noi Rfsu:n liuskat on antanu aina tosi vahvoja viivanpaikkoja, siks en niillä enää testailekaan.

ON: Päivät mateli tosi hitaasti menkoista ovikseen, mut nyt vasta mateleeki ku odotan että pääsen testailemaan. :rolleyes: Tänään dpo5.
Ok. Viivanpaikkaa mulle ei ole ennen antanut.

No nyt on uusi kierto jo. Mutta ovulaatiosta en tiedä,tarkkaa aikaa. :joyful::inpain: mutta testailen kun nuo haamuilee enkä tahtonut uskoa että en olsii raskaana,ja nyt on alkanut tekee pahaa. Oon usein testannut plussaa niin myöhään siksi nyt aloin epäilemään,vaikka 2-3 pv vuotoa tuli. Normimenkat kestää 4-5 päivää. Sain selkeitä haamuja ”menkkojen jälkeen vielä. Ja jätin nyt testailut hetkeksi mutta tää pahoinvointi laittoi testaamaan uudelleen,viimeksi lauantaina. Tänään en aamupissasta tehnyt,mutta haamu siihen taas tuli. Mulla ei se PC ole koskaan näyttänyt mitään vaikka rfsu on plussaa ollut.

Edelleen epäilen sitä kemiallista sulla.
Mut noissa uusimmissa testeissä en enää näe mitään varteenotettavaa. Ja edelleen. Jos siellä olis jotain nyt, niin viivan pitäisi olla jo tosi selkeä.

Mä en uskaltaisi juhlia, jos saisin haamun :smiley-angelic006
Toki ei kaikilla alko kuulu juhlimiseen, mulla kuuluu :hilarious:

Yk4, kp8/32.

Eiks mies oo teoriassa fertiili vaikka ysikymppisenä?

Yk4, kp8/32.

Oon 37v ja mies 33v. Molemmat toivotaan esikoista. Oon tähän vauva-asiaan heränny vasta kolmenkympin jälkeen. Tätä ennen ajatus äitiydestä oli enemmän vastaan kuin puolesta. Nykyään sitä ymmärtää, että se on se asia mikä tästä elämästä on kokoajan puuttunut. Ollut niin tyhjää, merkityksetöntäkin. Ja ei, en nyt halua millään tavalla vähätellä niitä jotka päättävät elää lapsettomina. Heillä on valmasti ihan yhtä rikas elämä kuin lapsellisilla. Mutta tämä tunne vain vahvistunut omalla kohdalla, että vauva ois tervetullut sittenkin enemmän kuin mikään muu.
Toivon koko sydämestäni, etten herännyt tähän vain "liian myöhään". :sorry::Heartred nyt jo yrittämisenä helv*** vaikeaa, eikä kipeiltä asioilta olla säästytty. :sad010

Oon 37v ja mies 33v. Molemmat toivotaan esikoista. Oon tähän vauva-asiaan heränny vasta kolmenkympin jälkeen. Tätä ennen ajatus äitiydestä oli enemmän vastaan kuin puolesta. Nykyään sitä ymmärtää, että se on se asia mikä tästä elämästä on kokoajan puuttunut. Ollut niin tyhjää, merkityksetöntäkin. Ja ei, en nyt halua millään tavalla vähätellä niitä jotka päättävät elää lapsettomina. Heillä on valmasti ihan yhtä rikas elämä kuin lapsellisilla. Mutta tämä tunne vain vahvistunut omalla kohdalla, että vauva ois tervetullut sittenkin enemmän kuin mikään muu.
Toivon koko sydämestäni, etten herännyt tähän vain "liian myöhään". :sorry::Heartred nyt jo yrittämisenä helv*** vaikeaa, eikä kipeiltä asioilta olla säästytty. :sad010
ä oon seurannu teijän juttuja jonkun aikaa, oon enempi ollu tuolla -19 puolella (en oikein kestä niitä jotka raskautuu nopeesti just nyt) sehän on vaan mun ihan oma vika, toivittavasti kukaan ei loukkaannu! Mutta me ollaan 36 ja mies 37 oon useestikki miettiny samaa kun säkin että ootettiinko me liian kauvan senkö takia syli on tyhjä? Yritystä tuli täyteen joulukuussa 2v.

Täällä menossa kp15 ja ovista kovasti odotellaan.Ajattelin aluksi etten ota mukaan ovistestejä ajatuksella et saa tulla kun on tullakseen mut nyt päätinkin et testailen ihan mielenkiinnosta,koska mulla ei oo tietoo kierron pituudesta ja aiemmin kierto ollut hieman epäsäännöllinen. En oo siis aiemmin käyttänyt. Nyt oon ostanut rfsu testejä niin onko jollain kokemuksia et onko kuinka luotettavia?Oon nyt testaillut joka pv samaan aikaan mut antaa aina vaan haaleen viivan.Ei siis minkäänlaista tummumista oo havaittavissa.

Jo kysyttiin ikää niin ollaan miehen kans molemmat 31v ja kuumeillaan pikku kakkosesta. :)

On; Kp 24 ja pahimmat ovistuntemukset ohi. Vähän vielä jomottelee alavatsaa mutta ei onneksi koko ajan. Tänään ollut melkoiset limat havaittavissa.
Milloin tuon ovistestin viivan pitäisi alkaa haalistumaan? Tänään lirupissasta testiviiva oli niin vahva että kontrolliviiva meinasi jäädä hailuraksi.

Takaisin