Raskaaksi 2021

Onnittelut Tania!
:happy093
Tämä menee kyllä jännittäväksi. Nyt yritän vain saada jotain syötyä kun tekee pahaa edelleen. En uskoisi tuota testiä,mutta kun se on positiivinen. En tehnyt sitä edes aamupissasta,jos mulla sittenkin hormonit jälleen nousee hitaasti,kuten ennenkin,TAI sitten PC ja tämä Onestep näyttää väärää plussaa.:confused004:confused005

Avena, kohdunulkoisessa hcg sahaa hyvin yleisesti. Eli nousee, laskee ja nousee taas. Olisin nyt todella huolissani jos olisin itse sun tilanteessa!! Jos munatorvi repee niin siinä jää pian loputkin haaveet raskautumisesta ja henki voi lähtee niin ei tartte haaveilla enää mistään! Kyllä tuo KU pitäs sulkee pois.

View attachment 100649
Tein nyt sitten 20mIu ovulaatiotestin,ja Wishin 10miu raskaustestiliuskan samasta pissasta. Eli laimeesta. Molempiin tuli tälläiset viivat.

O-testi on nega. Ja tosiaan kun oot testaillu jo niin pitkään, niin kyllä sen viivan ois pitäny jo vahvistua niin ettei tarttis tihrustella onko haamu vai ei. :oops: Joku syy sille on, että testit reagoi ja kannattaisi käydä lääkärissä ihan vaan varmistamassa, että kaikki on ok ja poissulkea esim. kohdunulkoinen. Monesti pitkin kiertoa mulla ainakin on pahoinvointia ja muita oireita, kun hormonit heittelee.

Tsemppejä! :)

@Avena1234 Silloin kun itse olin raskaana ja tein ovulaatiotestin niin se näytti tältä.

Kuten edellä on mainittu, kävisin ehkä nyt itse tässä vaiheessa tarkistamassa, että mitä siellä kehossa oikeen tapahtuu. Ainakin saisi varmuuden. Tsemppiä! :)

Liitteet

• IMG_20201215_164814.jpg
    IMG_20201215_164814.jpg
    44.7 KB · Katsottu: 137
Ei kaikilla. Ja ei raskaustesti mittaa kun hCG:tä?
Ovistesti voi siis näyttää myös raskauden. Ite testasin silloin joskus ovistestillä raskaudet ekaksi kun olin kierrosta vähän pihalla. Rtesti taitaa joo mitata vain raskautta.

Ei kaikilla. Ja ei raskaustesti mittaa kun hCG:tä?
Nyt sanon tämän. Jos olet raskaana niin soitat neuvolaan etkä viikkotolkulla uita testejä. Olethan ekan plussan jälkeen soittanut neuvolaan itsellesi ajan?
Myös olisin huolissaan tuosta kun plus ja nega ja haamu ja näin.. ei ole tuolloin ihan normaalia. Toki sun täytyy muutenkin mennä esimerkiksi varhaisultraan tai muuta vastaavaa. Mitä jos se on kohdunulkoinen? Mitä jos se on kysta? Kasvain? Oletko valmis oikeasti uhraamaan mahdollisesti oman munatorven jos raskaus on siellä kuten Beanen mainitsi.

En usko itse muiden mielipiteisiin vaan uskon lääkäriä . Testi kyllä antaa osviittaa mutta kun niitä tekee noin usein niin silloin kemiallinen, tm, km kaikki voi siinä näkyä. Ja kun testi plussaa näyttää niin neuvolaan ja teet siellä testin etkä kotona.

Tämä nyt huolissaan olevalta ihmiseltä, jos itsellä olisi tuo tilanne niin olisin jo juossut yksityisellä koko ajan. Mene hyvä ihminen lääkäriin! Ei se edellinen käynti nykyhetkeä peilaa mitenkään

Yleensä, ei toki kaikilla. Lh ja hcg on samankaltaisia hormoneja niin siksi ovistesti näyttää molemmat ja joskus myös raskaustesti. Tästä löytyy googlettamalla paljon keskusteluja ja muistan oman yrityksen ajoilta ainakin yhden tapauksen joka oli ovisplussan kanssa ovulaation aikana saanut raskaustestiin haamun.

Sun tilanteessa tekisin itse viikkodigin ja varaisin ajan hcg-verikokeeseen.

Mulla on myös joskus tämmöistä tullut

View attachment 100660
Enpä tiennytkään että raskaustestiinki voi tulla oviksesta.

Tsemppiä kaikille tilanteisiinsa ja onnea plussanneille! Lueskelin nopsaa viimeisimmät sivut.

Tosiaan, viikko sitten nt-ultrassa todettu keskenmeno, viikkoja piti olla 12+5 mutta kehitys lakannut jo viikolla 7-8. Raskausoireet loppuneet/vähentyneet noilla main. Mielessä kävi, että kaikki ei välttämättä ole hyvin, mutta mietin vaan että kuvittelen ja olisin nyt vaan tyytyväinen että olo on hyvä.
Oli aika kova paikka. No, ei muutakun tyhjennyslääkkeet kouraan ja hei hei.

Tyhjennyslääkkeet otin seuraavana päivänä, kaikki meni ihan ok ja viikonloppuna kipuja ei juurikaan ollut. Kunnes su-ma yönä kivut herätti. Päivystyksessä todettiin kohtutulehdus ja jotain materiaalia vielä kohdussa. Ei muuta kuin uudet tyhjennyslääkkeet kouraan ja antibiootteja. Ja hei hei.

Nyt tuntuu että kohtu olisi tyhjentynyt ja antibiootitkin puree.

Joten takaisin tänne kuumeilijoihin. LA olisi ollut syyskuussa.
Koen (ja koetaan) olevani valmis jo heti yrittämään uutta raskautta. Tämä keskenmeno vaan syvensi vauvankaipuuta ja meidän parisuhde syveni entisestään. Toivotaan että seuraava tärppää nopeammin. Tuohon plussaan meni hieman yli vuosi.

Sori tajunnanvirralla kirjoitettu teksti.

Voi ei,tää pahoinvointi jatkuu. Nyt ei enää voi johtua lauantai illan juhlinnasta. Maanantaina ja tiistaina oli,oletin menevän ohi kuten aina päivässä jos olen ottanut. Nyt tunne ettei tää pahoinvointi vois kyllä siitäkään johtua. Enää. Huvikseni kusasi jäljelle jääneeseen Pregchecvkin liuskaan aamun toisesta pissasta(?),join sitä ennen kahvia runsaasti. Siihen tuli nyt haamuviiva!? Laitan tähän kuvan,jos joku osaa tulkita mun testiä. Se tuli siihen minuutin aikana ja selkeni kokoajan.
View attachment 100639

mä valitettavasti nään tässä sellasen valkosen/harmaan viivan :( sinuna kyllä menisin verikoisiin tai ees varhaisultraan selvittämään, et jos oot raskaana, että se on sitten oikeassa paikassa ja kaikki on kunnossa!
ite olisin tossa kohtaan huolissaan kun oon nytki aika stressi tilassa, koska pelottaa et tämä nykynen raskaus menisi kesken ja pelko persiissä odotan ens viikkoa, että pääsen varhaisultraan katsomaan, että kaikki on varmasti kunnossa.

Myös ovulaation hormonipiikki voi aiheuttaa pahoinvointia! Tai vaikka ihan vaan stressi. Avenan tilassa kävisin viimeistään nyt lääkärin juttusilla sillä eihän jatkuva ees taas haamuilu ole enää noin pitkällä ajalla normaalia! Jos lääkäri toteaa kaiken olevan hyvin, mahtijuttu! Ellei, ehkä apu tulee ajoissa ja unelma lapsesta toteutuu vielä.

Sympatiaa, talvikkinen ja toivottavasti plussaat pian uudestaan!

Hei, mulle kans plussatestejä sylkevä hanskalokero!!!!

Kp 13.Seuraa säätiedotus: vaarallisen voimakasta ovistuulta, aiheuttaa runsasta kosteutta keskiosissa ja poltetta alaoikealla. Makkarissa roihuavaa lemmenliekkiä. Illasta toivottavasti munasolun tavoittavaa siimahäntäsadetta. Epävakaat olosuhteet jatkuvat pari viikkoa.

Hei vitsit! Onnittelut!!!

...todellakin haluan samanlaisen hanskalokeron! Minkä merkkinen auto oli kyseessä....? :think005

Olin siis jossain välissä yrityksen alussa ostanut ja en kehdannut tuoda kotiin niin jätin autoon :D Kyseessä Skoda jos haluat lähteä kaupoille :hilarious:

Takaisin