Kosmos
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kuulostaapas hyvältä, mä täällä pidän peukkuja teille
Jannn ja tonni, joo toi olis kyl ollut hyväpistin samalla tyylillä kun täällä neuvottiin. Nahkaa sormien väliin ja piikki nahkaan
ihan varma en oo, että hengitinkö, mut en ainakaan pyörtynyt
istuin kyl varmuuden vuoksi. Silleen sain paremmin sitä nahkaakin tohon väliin
se meni niin helposti, et huomista aamua oikeen odotan jo et pääsee taas tuikkimaan. Toistaiseksi ei vielä oo mitään sivuoireita ilmennyt
Halauksia kp1se on se kuukauden kurjin päivä. Mutta mahtavaa, että ylimääräisiä vuotoja ei ollut. Niiden puute tietenkin nostaa toiveet tosi korkealle, been there
![]()
Mä pidän myös teille peukkuja

pistin samalla tyylillä kun täällä neuvottiin. Nahkaa sormien väliin ja piikki nahkaan
kuvastamaan ryhmähenkeä mut, mitä pidempään katoin tota nii tuli vähän erifiilis siitä, et mikä viesti tosta oikeen välittyy...
Tänään menee vielä Menopur ja Fyremadel ja huomenna illalla sitten irroituspiikki. Punktio on siis maanantaina.
Tällä hetkellä ei vielä juurikaan jännitä vaan on tosi hyvä fiilis. Ja alustavasti siirto sitten torstaina.

toivottavasti näiden piikkienkin kans menis niin, että tää eka altistus olis se pahin ja tulevat kierrot olis sit helpompia. Varmaan voi asennoitua siihen, että kuuppaan koskee monta päivää
mua kiinnostaa sikana nää ivf jutut, kun tod näk meilläkin edessä
nykyään aina sama juttu, kun menkat ohi. 
ihmeen nopeesti menny aika vaikka olin kesän alussa ihan masentunut kun piti taas ootella.
nyt aamusta ei tietty särje yhtään päätä:banghead: olis ehkä sittenkin pitänyt ajoittaa piikit iltaan kun aamuun