Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihana kuulla onnea!
Saitko riskiluvut jo tietoon vai tuleeko ne myöhemmin?
Esikoisella siis on eri isä. Kkm tärppäsi yk6. Ja nyt menossa yk6.. Mies ei ainakaan oo mitään sitä vastaan että menis antaan näytteen.. Jos halutaan mennä jossain vaiheessa yksityiselle inssiin niin vaatiiko ne sen aukiolotutkimuksen ennen sitä?
Kiva kuulla! Mulla ne näkyi samana päivänä kannassa. Sanoivat että soitetaan viimeistään seuraavana päivänä jos olisi jotain ja kirje tulee kotiin viikossa jos ei riskiä. Tsemppiä vielä odotteluun. Varmasti kaikki hyvin niidenkin osalta!
Kaikki ei aukkaria vaadi jos sulla on raskaus ennestään takana. Joissain se tehdään siitä huolimatta.
Se voi näkyä myöhemminkin tänään vielä. Mut eiköhän kaikki ole kunnossa
Apua, ens viikolla vauva on täysiaikainen. Laskettuun aikaan ei ole enää montaa viikkoa :bag:
Onnea vielä Jesbelle ja Vausalle, on ihanaa kuulla että kaikki sujuu hyvin! Rauhoittaa ihmeellisesti omaakin mustaa mieltä.
Olen ollut niin väsyksissä, etten juuri saa aikaiseksi mitään kirjoitella. Kovasti pidän teille muille peukkuja ja toivon jokaiselle pikaista plussaa. Meidän vauvan uurna laskettiin sunnuntaina ja odottelen tässä ensimmäisiä keskeytyksen jälkeisiä menkkoja loppuvaksi. Kp 14 ja hiukan vielä vuotelee, keskeytyksestä on jo 6 vko mennyt. Paraneminen on ollut valitettavan hidasta.
edit. Raskaustestikin näytti tosi pitkään plussaa, mutta eilen tuli vihdoin nega PC:llä.
Hei pistelijät, nyt tsemppiviestit kehiin. Mun sisäinen piikkikammo alkaa nostamaan päätään katoin noita pistovideoita ja siinä on kahta tyyliä. Toisessa otetaan vatsanahkaa sormien väliin ja toisessa pistetään suoraan onko jompi kumpi helpompi? Ei se varmaan oo paha rasti sit enää kunhan vaan saa sen ekan piikin pistettyä varmaan pyörryn aamulla
Hei pistelijät, nyt tsemppiviestit kehiin. Mun sisäinen piikkikammo alkaa nostamaan päätään katoin noita pistovideoita ja siinä on kahta tyyliä. Toisessa otetaan vatsanahkaa sormien väliin ja toisessa pistetään suoraan onko jompi kumpi helpompi? Ei se varmaan oo paha rasti sit enää kunhan vaan saa sen ekan piikin pistettyä varmaan pyörryn aamulla
Mulla laitettiin yhteen inssiin pregnyl, hoitaja sen tuikkasi onneksi mut se taisi vatsanahkaa ottaa sormien väliin ja ei tuntunu missään! Muuta kokemuksia ei pistoksista oo, mut perästä tullaan viimestää sit ivf pääsee piikittelee jeee
Semmonen vinkki vielä että hengitä syvään sisään ja sit pitkä puhallus ulos kun tuikkaat sen piikin! Ei tuu pidätettyä hengitystä ja siks paha olo :D mä meenki tästä pistämään -->