Raskaaksi 2019

Esikoisella siis on eri isä. Kkm tärppäsi yk6. Ja nyt menossa yk6.. Mies ei ainakaan oo mitään sitä vastaan että menis antaan näytteen.. Jos halutaan mennä jossain vaiheessa yksityiselle inssiin niin vaatiiko ne sen aukiolotutkimuksen ennen sitä? :bookworm:

Joo ainakin meillä. Ennen inssiä oli aukkari ja verikokeita. Me mentiin alkututkimuksiin yksityiselle vähän ennen kun se maaginen vuosi yritystä täyttyi, oli itellä jotenkin vaan semmonen olo et kaikki ei oo ok et oli pakko päästä
 
Kiva kuulla! Mulla ne näkyi samana päivänä kannassa. Sanoivat että soitetaan viimeistään seuraavana päivänä jos olisi jotain ja kirje tulee kotiin viikossa jos ei riskiä. Tsemppiä vielä odotteluun. Varmasti kaikki hyvin niidenkin osalta!

Kävin jo kattoo ja ei näkyny :hilarious: mutjoo soittoa tulee jos jotain on, muutoin kirjeenä. Ei kyllä sanonut millä aikataululla.
 
Kaikki ei aukkaria vaadi jos sulla on raskaus ennestään takana. Joissain se tehdään siitä huolimatta.



Se voi näkyä myöhemminkin tänään vielä. Mut eiköhän kaikki ole kunnossa ❤️

Apua, ens viikolla vauva on täysiaikainen. Laskettuun aikaan ei ole enää montaa viikkoa :bag:




Aijaa okei totta! Pitääpä kysellä ihan mielenkiinnosta.. Mies ehdotti jos se kotona tehtailis purkkiin ja mä veisin sen näytteen. Mut sovittiin että se menee vastakun tää kierto loppuu koska onhan tässäkin kierrossa vielä mahikset vaikka usko siihen on kyll pieni.. Ovumnia sivuilla muuten lukee että ota yhteyttä kun raskautta on yritetty 6kk..


Ja ihanaa että oot jo loppusuoralla! Koska sulla olikaan la? Mulla olis varmaan ollut aika samoihin aikoihin jos ei ois mennyt kesken..
 
Kiitokset NewMoon ja jannn! :Heartred

Valtavasti kiitoksia teille ihanille naisille täällä, kun olette tukena, vaikka itse en oikein jaksa vastavuoroisesti olla. Olen kuitenkin ollut iloinen siitä, että monella näyttää nyt oma tilanne edistyvän, ja toivottavasti sen myötä saadaan kunnon plussa-aalto. :smiley-angelic001 Todella toivon myös, ettei korona sotke kenenkään hoitosuunnitelmia. Tsemppiä myös odottajille! :Heartred On itsellekin helpottavaa kuulla, että raskaudet sujuvat hyvin ja on terveitä vauvoja tulossa.
 
Onnea vielä Jesbelle ja Vausalle, on ihanaa kuulla että kaikki sujuu hyvin! :Heartred Rauhoittaa ihmeellisesti omaakin mustaa mieltä.

Olen ollut niin väsyksissä, etten juuri saa aikaiseksi mitään kirjoitella. Kovasti pidän teille muille peukkuja ja toivon jokaiselle pikaista plussaa. Meidän vauvan uurna laskettiin sunnuntaina ja odottelen tässä ensimmäisiä keskeytyksen jälkeisiä menkkoja loppuvaksi. Kp 14 ja hiukan vielä vuotelee, keskeytyksestä on jo 6 vko mennyt. Paraneminen on ollut valitettavan hidasta.

edit. Raskaustestikin näytti tosi pitkään plussaa, mutta eilen tuli vihdoin nega PC:llä.

Voimiksia surun käsittelyyn Alcyone, oot ollut ajatuksissa aina välillä :Heartred Eikä tartte kantaa syyllisyyttä, ettei jaksa päivitellä, se on ihan okei ja ymmärrettävää, nyt vaan toivut päivä kerrallaan :Heartred


Vausalle ja Smoothielle hurjasti onnenenkeleitä matkaan. Ihanat pienoiset siellä mukana, pidän peukkuja, että kaikki menee just niin kun pitääkin :angel7

Täällä kp 6 ja vuoto alkaa olla lopuillaan. Tässä kierrossa ollut parempi vointi kaikkinensa, vahvempi lääke tehonnut tosi hyvin. Ehkä tää tästä. Tämä kierto on väliä, kun mulla se visuricase, tekee päälle tosi hyvää. Jo nyt sellanen olo, että parempi, että pystyn keskittymään elämiseen odottamisen sijaan. Muutto ihan reilun viikon päästä hollilla ja 3 kurssia 4 suoritettu, pari tenttiä enää jäljellä. En olis keväällä uskonut, että pystyn tähän, mutta niin se vaan onnistui. :) Me paljon mietittiin hoitoja, mutta tähän tilanteeseen otetaan mieluummin pientä breikkiä ja kokeillaan sitten paremmalla ololla uudestaan. Sovittiin, että viimeistään, kun koulu päättyy niin käydään hakemassa lähete, jos ei ole tulosta tullut. Tietty, jos elämäntilanne antaa periksi, niin aiemmin. Ite oon tähän tyytyväinen enkä haluu enää kiirehtiä, koska nyt vasta tajuan, miten älyttömän stressaantunut oon ollut, ettei ihmekään, että tässä tilassa ei mitään oo saatu aikaseksi :bag: Kuitenkin oon raskautunut kerran todistettavasti itse, joten mä jotenkin uskon, että se vielä onnistuu tavalla tai toisella.
Jään jännäämään teidän tilanteita, mut nyt lähetään möksälle :)
 
Hei pistelijät, nyt tsemppiviestit kehiin. Mun sisäinen piikkikammo alkaa nostamaan päätään:wtf::nailbiting: katoin noita pistovideoita ja siinä on kahta tyyliä. Toisessa otetaan vatsanahkaa sormien väliin ja toisessa pistetään suoraan:pompus: onko jompi kumpi helpompi? Ei se varmaan oo paha rasti sit enää kunhan vaan saa sen ekan piikin pistettyä:hilarious: varmaan pyörryn aamulla:hilarious:
 
Hei pistelijät, nyt tsemppiviestit kehiin. Mun sisäinen piikkikammo alkaa nostamaan päätään:wtf::nailbiting: katoin noita pistovideoita ja siinä on kahta tyyliä. Toisessa otetaan vatsanahkaa sormien väliin ja toisessa pistetään suoraan:pompus: onko jompi kumpi helpompi? Ei se varmaan oo paha rasti sit enää kunhan vaan saa sen ekan piikin pistettyä:hilarious: varmaan pyörryn aamulla:hilarious:

Mulla laitettiin yhteen inssiin pregnyl, hoitaja sen tuikkasi onneksi mut se taisi vatsanahkaa ottaa sormien väliin ja ei tuntunu missään! Muuta kokemuksia ei pistoksista oo, mut perästä tullaan :wtf: viimestää sit ivf pääsee piikittelee jeee:p
 
Hei pistelijät, nyt tsemppiviestit kehiin. Mun sisäinen piikkikammo alkaa nostamaan päätään:wtf::nailbiting: katoin noita pistovideoita ja siinä on kahta tyyliä. Toisessa otetaan vatsanahkaa sormien väliin ja toisessa pistetään suoraan:pompus: onko jompi kumpi helpompi? Ei se varmaan oo paha rasti sit enää kunhan vaan saa sen ekan piikin pistettyä:hilarious: varmaan pyörryn aamulla:hilarious:

Mä ainakin puristin sitä vatsanahkaa, olis tuntunut paljon pahemmalta pistää vaan suoraan! Ja kaikissa mun näkemissä ohjeissa käskettiin myös tehdä niin. Tsemppiä! Aluksi pelottaa mut ei se oikeasti oo paha ollenkaan. Ne kaikista pienimmät neulat ei mulla tuntunut yhtään miltään, siis oikeasti miltään. Vähän isommat tuntui joltain mut ei voi sanoa et olis sattunut edes. Se itsensä piikittämisen tunne on siinä pahinta mut siitä pääsee nopeasti yli. Lopulta tunsin itseni ihan proksi kun tärkeänä järjestelin niitä tarvikkeita pöydälle riviin. :hilarious:
 
Hei pistelijät, nyt tsemppiviestit kehiin. Mun sisäinen piikkikammo alkaa nostamaan päätään:wtf::nailbiting: katoin noita pistovideoita ja siinä on kahta tyyliä. Toisessa otetaan vatsanahkaa sormien väliin ja toisessa pistetään suoraan:pompus: onko jompi kumpi helpompi? Ei se varmaan oo paha rasti sit enää kunhan vaan saa sen ekan piikin pistettyä:hilarious: varmaan pyörryn aamulla:hilarious:

Mun mielestä parempi ottaa kevyesti ihoa sormien väliin. Tuntuu et siinä hermosolut ei oo niin hollilla vaan aivot saa myös tuntoviestejä siitä ihosta joka sormien välissä,jos ymmärsit mitä ajan takaa :hilarious: tsempiksi et gonal on tosi ohut ja helppo pistää ja tuntuu pieneltä nipistykseltä. Musta hyttysen pistoki pahempi yleensä :rolleyes: joskus ei myös tuntunu yhtään mitään! Ehkä myös mitä hitaammin pistää niin voi enemmän tuntua. Mut hyvin se menee ja selviit kyllä :woot:
 
Mulla laitettiin yhteen inssiin pregnyl, hoitaja sen tuikkasi onneksi mut se taisi vatsanahkaa ottaa sormien väliin ja ei tuntunu missään! Muuta kokemuksia ei pistoksista oo, mut perästä tullaan :wtf: viimestää sit ivf pääsee piikittelee jeee:p

Hah mullakaa pregnyl ei tuntunu yhtää ku hoitaja pisti mut oma pregnylin pisto kyl tuntu :hilarious:
 
Kiitos viesteistä, enköhän selviä hengissä, ehkä:nailbiting::hilarious:

Ajatella, että aika on tosiaan mennyt näin nopeasti, että NewMoonilla on ihan pian vauva ja Vausa ja smoothiekin on jo ekan kolmanneksen yli:woot: vastahan me täällä yhdessä kirjoiteltiin:wideyed:
 
Hei pistelijät, nyt tsemppiviestit kehiin. Mun sisäinen piikkikammo alkaa nostamaan päätään:wtf::nailbiting: katoin noita pistovideoita ja siinä on kahta tyyliä. Toisessa otetaan vatsanahkaa sormien väliin ja toisessa pistetään suoraan:pompus: onko jompi kumpi helpompi? Ei se varmaan oo paha rasti sit enää kunhan vaan saa sen ekan piikin pistettyä:hilarious: varmaan pyörryn aamulla:hilarious:

Semmonen vinkki vielä että hengitä syvään sisään ja sit pitkä puhallus ulos kun tuikkaat sen piikin! Ei tuu pidätettyä hengitystä ja siks paha olo :D mä meenki tästä pistämään -->
 
Semmonen vinkki vielä että hengitä syvään sisään ja sit pitkä puhallus ulos kun tuikkaat sen piikin! Ei tuu pidätettyä hengitystä ja siks paha olo :D mä meenki tästä pistämään -->

Hyvä vinkki, toi ongelma mulla on kyl usein, et kun jännitän ni unohdan hengittää ja sit tulee heikko olo:nailbiting::hilarious:
 
Takaisin
Top