Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin pääsen ens kierrossa pistoksiin!!
Myös limakalvo näillä tulee yleensä paksummaksi :) mulla oli vaan se 7-8mm viimeks letroilla, nyt toivon että tulee ainakin 10mm :) aina saa lisää toivoa kun jotain uutta tapahtuu.
Jee hyvä Sofia lopetuspäätöksestä!! Mähän sorruin kaks polttamaan lauantaina mut anti olla nyt voi taas hyvillä mielin olla polttamatta enkä paljoa juokaan enää, korkeintaan nyt la jos on kaverin tuparit niin parit :) hoitokierrossa nollatoleranssi :)
Eikö tua 7-8mm oo hyvä paksuus? Mulla on munmielestä ollut samaa luokkaa jos en ihan väärin muista ja 2 tupakkia sinne tänne, silti ihan superia jos oot pystyny lopettaa. Ootko joskus polttanut ihan täyspäiväsesti? Paljon sulla sillon meni tupakkaa ja oliko si vaikee lopettaa? :angelic:
Ja Aidalle kans tsempit ja onnea! Ja oliko joku muukin :) Jukka jes päästään yhdessä pistoksiin :)
Varmaan vähän ihmisestä mikä kenellekin hyvä tai normaali paksuus, mutta mulla 7mm ei oo hyvä :D
Mistä tiedät? Siis kiinnostaa nää, itse oon vaan kuullut että joku lääkäri jollekin sanonut et vähintään 7mm pitää olla, ja joku on sanonut et hyvin pystyy (ainakin joku) raskautumaan allekin 7mm en tiedä mikä mulle hyvä, mut enpä oo ainakaan vielä onnistunut raskautumaan, toki syy voi olla jossain ihan muualla. Mutta toivon että paksumpi limis voisi auttaa :)
Sofia missä kierron vaiheessa sulla ollut 7-8mm? Jos päiviä ennen ovulaatiota, niin sulla kasvanut se vielä siitä. Mulla oli inssissä 7mm..:/
En oo koskaan polttanut täysipäiväisesti, enkä oo koukussa fyysisesti siihen.
Ainakin niissä kierroissa kun mun lääkitykset ei oo ollu riittäviä tai folli ei oo kunnolla kasvanu niin limis on ollu sitä 7mm luokkaa, sit taas jos ultrattu lähellä ovista niin 10mm luokkaa :)
Ihanan paljon pääsee kaikki eteenpäin kesän ja koronan jajaja kaiken jälkee
Meillä mies oli pyytänyt kaveriltaan kyydin lääkäriin mutta koska oli ottanu pari kaljaa lähti naapurin ruova kuljettamaan poikia, siinä sitte vissiin tuetaan kaveria niin kävivät sitte molemmat antamassa näytteen en tiiä miten nautittu alkoholi vaikuttaa testeihin, mutta ihanaa että mies on saannu puhuttuu jollekkin tästä "ongelmasta" ja omalla tavallaan tässä jokainen tukee toista
Mietin kovasti sitä, kun irrotuspiikki pistetään 36h (?) ennen inssiä? Niin silloinhan se on taas irronnut ennen inssiä? Vai irtoaako folli piikistä milloin? Kuinka nopeasti piikin jälkeen? Jos viimeistään 36h piikistä, niin miksei inssit ole heti piikin jälkeen? Joskushan irrotuspiikki laitetaan vasta inssissä. Saatan muistaa väärin, mutta mielestäni kaverini laittoi irrotuspiikin ke iltana ja to oli inssi, koska pe oli juhannus. Muuten pe olisi ollut inssi. Mutta täytyy vielä tarkistaa menikö se hänellä näin..itse haluaisin että inssi olisi n. 12h piikin jälkeen. Varsinkin kun luomunakin folli irtoaa nopeasti.
Ultrakuulumisia: 15mm follikkeli, limakalvo huimat 11mm! Keskiviikkoon piikitän, torstaina Ovitrellella irrotus ja viikon päästä maanantaina alkionsiirto. Siirretään nyt kumminkin kakspäiväinen, koska biologi labrassa niin päätti.
Niin mustakinHienoa! :)
Ihania kaveria ei jätetä, missään tilanteessa...Ihanan paljon pääsee kaikki eteenpäin kesän ja koronan jajaja kaiken jälkee
Meillä mies oli pyytänyt kaveriltaan kyydin lääkäriin mutta koska oli ottanu pari kaljaa lähti naapurin ruova kuljettamaan poikia, siinä sitte vissiin tuetaan kaveria niin kävivät sitte molemmat antamassa näytteen en tiiä miten nautittu alkoholi vaikuttaa testeihin, mutta ihanaa että mies on saannu puhuttuu jollekkin tästä "ongelmasta" ja omalla tavallaan tässä jokainen tukee toista
Mistä tiedät? Siis kiinnostaa nää, itse oon vaan kuullut että joku lääkäri jollekin sanonut et vähintään 7mm pitää olla, ja joku on sanonut et hyvin pystyy (ainakin joku) raskautumaan allekin 7mm en tiedä mikä mulle hyvä, mut enpä oo ainakaan vielä onnistunut raskautumaan, toki syy voi olla jossain ihan muualla. Mutta toivon että paksumpi limis voisi auttaa :)
Sofia missä kierron vaiheessa sulla ollut 7-8mm? Jos päiviä ennen ovulaatiota, niin sulla kasvanut se vielä siitä. Mulla oli inssissä 7mm..:/
En oo koskaan polttanut täysipäiväisesti, enkä oo koukussa fyysisesti siihen.
Mietin kovasti sitä, kun irrotuspiikki pistetään 36h (?) ennen inssiä? Niin silloinhan se on taas irronnut ennen inssiä? Vai irtoaako folli piikistä milloin? Kuinka nopeasti piikin jälkeen? Jos viimeistään 36h piikistä, niin miksei inssit ole heti piikin jälkeen? Joskushan irrotuspiikki laitetaan vasta inssissä. Saatan muistaa väärin, mutta mielestäni kaverini laittoi irrotuspiikin ke iltana ja to oli inssi, koska pe oli juhannus. Muuten pe olisi ollut inssi. Mutta täytyy vielä tarkistaa menikö se hänellä näin..itse haluaisin että inssi olisi n. 12h piikin jälkeen. Varsinkin kun luomunakin folli irtoaa nopeasti.
Aa okei! No mulla viimeks varmaan folli oli tarpeeksi, ellei sitten kasvu tyssännyt limiksellä ja folleilla, mutta kolme päivää ennen ovisplussaa oli limis 7,5mm ja folli 16-17mm..luulisi että molemmat kasvoivat noista vielä. Mutta inssissä folli oli jo puhjennut ja limis oli jo tiivistynyt (ellei ekassa ultrassa merkattu väärin), ollen enää 7mm. En tiedä mitä se oli puhkeamisen aikaan..