Raskaaksi 2019

Jos ottaa vatsanahkaa sormien väliin niin kannattaa heti päästää irti kun piikki on ihon alla. Onko piikki sellainen kynämallinen josta ruksutellaan tietty määrä yksiköitä? Jos on niin kun piikin on pistänyt, päästänyt sormet vapaaksi ja naksutellut kaiken annoksen niin mä aina insuliinia laittaessa asiakkaille lasken kymmeneen ennen kuin otan neulan irti niin kaikki se neulan sisällä oleva neste pääsee vielä valumaan ihon alle :)

Edit: ja piikin poisvedon jälkeen oon aina vähän "hieronut" pistokohtaan, niin ei tuu välttämättä mustelmia tai välttis kirvele :)
 
Laitto labrat PVK, TSH, T4, prolaktiini, FSH, B-gluk (entiedä kaikkia näitä) Ja kun tulokset tulee, niin lähete erikoissairaanhoitoon, sano että mene ensi menkkojen, jälkeen ottamaan noi kaikki, että on sit paremmalla mallilla kiertokin, otin myös tänään ekan terolutin, jos saisin megamenkat lusittua ennenkuin uusi koulu alkaa, hirvittää jo valmiiksi. On mennyt itkiessä tää päivä aika pitkälti, epäonnistunut olo. Paino noussut keväästä älyttömästi kyllä tsemppaa paljon tässä elämäntapamuutoksessa kun se ei vaan putoa,
oli oikeesti järkytys mulle se paino, ei tulis mieleenkään lipsua. Jos nyt vielä ton diabeteksen nappais tässä lotossa, yhtäkkiä tuli siitä tosi vahva tunne et se diagnoosi tulee ja pelottaa.
Sisätutkimuksen teki ja kaikki ok, heillä ultrakoneet niin surkeita että, ei pystyny tsekkailla kun ei ois tullu yhtään viisaammaks, mulle sit ultra ja mies testiin lähetteen jälkeen meidän naistenklinikalla, harmittaa kyllä kun mies ei päässyt mukaan töiden takia.
Ja on kyl ihan oikeesti paska fiilis pakko on selvitä mikä on ja saada oikeesti apua, hävettää ja vituttaa tää paino, hävettää tosi paljon puhua tästä ylipainosta muutenkin teille jokakerta, koska tiedän kyllä että se ei ole terveellistä tai ok.
Tein nää kans just, " normaali " ihminen ois varmaa innoissaan että nyt tulee plussa, vaikka kuulemma joillain muutenkin tulee ovisplussaa "loppukierrosta" :hilarious: mikä loppukierto:hilarious: Joo ei täst touhust nyt tuu taas mitään kauhee negis olo.
Nyt on kp37 :bag:
En tarvi/ansaitse sympatiaa tällä.

En ole lukenut vielä ketjuun tämöän jälkeen tulleita viestejä, mutta pakko kommentoida heti. 1. Sinun tarvitse hävetä painoasi. 2.Sinun ei tarvitse hävetä puhua painostasi täällä. :Heartbigred
 
Hei tosi hienoa, että hommat lähtee vetämään eteenpäin! :happy: Tsemppiä hirmuisesti :Heartred kyllä se painokin vielä varmasti kuriin saadaan, eka katotaan fyysiset vaan pois alta, helpompi varmasti sitten lähteä siihen painonpudotukseenkin, kun tiedetään onko taustalla miten paljon fysiologista ongelmaa :)

Mä oon kanssa kipuillut painon kanssa vähän aina, lapsuudessa oli ylipainoa ja vähän nuorenakin mut sit päätin laihduttaa ja teininä meninkin niin laihaks, että kk loppui kokonaan (näin on käynyt muutamia kertoja vähän vanhempanakin), vähän myöhemmin paino oli tasasempi, mut sit taas tänä keväänä laski ja nyt lääkkeiden takia uudestaan nousi.. Ja kyllä, mulla on bmin mukaan pari kg ylipainoa, eikä mun s-koon vaatteet tai jotkut tiukemmat 38 kokoset mee enää päälle (joo o siis wtf kuka suree tämmöstä, ihan hävettää myöntää :banghead:) ja koen siitä suunnatonta masennusta. Sanoin jopa miehelle yks päivä tosissaan, et pitäis laihduttaa ja lopettaa syöminen kokonaan nii se säikähti ja piti mulle palopuheen painosta. :thumright Tiedän, ihan käsittämättömän typerää ajatella näin, mutta kai mulla jotain syömishäiriön kaltaista on ollut aiemminkin, johon kuulunut just ruokien säännöstely, jakaminen hyviin ja huonoihin sekä pakkoliikunta. Tietty mietin sitä, että jos ite oonkin tuhonnut oman kehoni aiemmin just tolla syömättömyydellä, että mun munasarjat lähenee vaihdevuosia sen takia liian nopee ja jäädään siks lapsettomiksi :bag::facepalm:
Se, että aiemmin olin vähän lihava ja sitten kun laihduin, jäin ihan järjettömästi koukkuun siihen laihuuden ihannointiin. Muistan, miten aattelin et wau kun lonkkaluut näkyi ja jollain sairaalla tavalla olin ylpeä saavutuksistani :facepalm:Jotenkin sitä vaan ajatteli, että kaikki ongelmat korjautuu sillä, ettei oo niin painava et se laihuus tuo sulle jotain enemmän. Eihän se niin oo. Paino voi toimia mittarina, mutta absoluuttinen totuus se ei ole. Mä oon ilmeisen ääripää ihminen ja kohtuus on vaikeaa molemmista päistä.

Mä oon aina ajatellut, ettei ylipainoa tartte hävetä. Ihmisillä on erilaisia tilanteita ja siihen voi olla monia syitä. Sitä vaan on usein itselleen liian ankara, jotenkin mittaa ihmisenä onnistumista sillä painolla, vaikka ei pitäis. Tää meidän ulkonäkökeskeinen maailmakin oikein tehostaa tän asian kanssa painivia. Kai mä yritän tässä nyt sanoa jotain sen kaltaista, että antakaa itellenne aikaa, isot muutokset ei tapahdu hetkessä eikä painon kanssa kipuilu tee teistä yhtään muita huonompia, pienin askelin kohti tavoitteita :Heartred Tälleen mä itteänikin lohduttelen, että pääasia on kunhan voin hyvin, sano vaaka sitten mitä vaan.

Niin ja itsehän työnsin ton meidän vaa'an syrjään. En oo nyt käynyt siinä enää, koska se ahdistaa turhaan. Koitan pitää peiliä mittarina ja mies sanoi, että se kyllä huomauttaa, jos joku on vinossa :thumleft

Juurikin näin!!!

Ihana mies sulla!
 
Mäkin laitan teille terveiset, seurailen täällä taustalla ja toivon kaikille plussia. :Heartred

Tänään oli np-ultra ja kaikki oli hyvin. :love7 kovasti on jännittänyt raskauden eteneminen, mutta ehkä tässä voi jo rentoutua! Ultran jälkeen tuli ainakin heti olo, että haluan kertoa kaikille. :hilarious:

Liitteenä ultrakuva. Mitään nubbeja tästä ei kyllä näy, ei ehkä ollut niin tehokkaat laitteet tuolla kuin jossain!
Onnea!!!
 
Voimiksia surun käsittelyyn Alcyone, oot ollut ajatuksissa aina välillä :Heartred Eikä tartte kantaa syyllisyyttä, ettei jaksa päivitellä, se on ihan okei ja ymmärrettävää, nyt vaan toivut päivä kerrallaan :Heartred


Vausalle ja Smoothielle hurjasti onnenenkeleitä matkaan. Ihanat pienoiset siellä mukana, pidän peukkuja, että kaikki menee just niin kun pitääkin :angel7

Täällä kp 6 ja vuoto alkaa olla lopuillaan. Tässä kierrossa ollut parempi vointi kaikkinensa, vahvempi lääke tehonnut tosi hyvin. Ehkä tää tästä. Tämä kierto on väliä, kun mulla se visuricase, tekee päälle tosi hyvää. Jo nyt sellanen olo, että parempi, että pystyn keskittymään elämiseen odottamisen sijaan. Muutto ihan reilun viikon päästä hollilla ja 3 kurssia 4 suoritettu, pari tenttiä enää jäljellä. En olis keväällä uskonut, että pystyn tähän, mutta niin se vaan onnistui. :) Me paljon mietittiin hoitoja, mutta tähän tilanteeseen otetaan mieluummin pientä breikkiä ja kokeillaan sitten paremmalla ololla uudestaan. Sovittiin, että viimeistään, kun koulu päättyy niin käydään hakemassa lähete, jos ei ole tulosta tullut. Tietty, jos elämäntilanne antaa periksi, niin aiemmin. Ite oon tähän tyytyväinen enkä haluu enää kiirehtiä, koska nyt vasta tajuan, miten älyttömän stressaantunut oon ollut, ettei ihmekään, että tässä tilassa ei mitään oo saatu aikaseksi :bag: Kuitenkin oon raskautunut kerran todistettavasti itse, joten mä jotenkin uskon, että se vielä onnistuu tavalla tai toisella.
Jään jännäämään teidän tilanteita, mut nyt lähetään möksälle :)
Kiitos ja hurjasti voimia sinullekin allergioiden kanssa! :Heartred
 
Minä ilahduin valtavasti niistä positiivisista kommenteista, joita tuli stressaamisen "lopettamisen" päätöksestä. Kiitos kaikille niistä viesteistä! Tuntui mahtavalta saada tukea sellaisessakin asiassa.

Ihme kyllä olen pysynytkin vielä ihan rauhallisena. Tänään kävi työtapaturma, jonka takia pitää syödä jonkin aikaa Buranaa kipuun. Saattaa pilata tulevan ovulaation, mutta yllättäen en ole siitä hermona. Kipu voi myös seksihalut, kovin notkea kaveri en tällä hetkellä ainakaan ole sänkypuuhissa. :hilarious: Ajattelin apteekissa, että no sitten myöhemmissä kierroissa taas voi tärpätä. Tai miksei nytkin, eihän se mahdollisuutta pois sulje.
 
Minä ilahduin valtavasti niistä positiivisista kommenteista, joita tuli stressaamisen "lopettamisen" päätöksestä. Kiitos kaikille niistä viesteistä! Tuntui mahtavalta saada tukea sellaisessakin asiassa.

Ihme kyllä olen pysynytkin vielä ihan rauhallisena. Tänään kävi työtapaturma, jonka takia pitää syödä jonkin aikaa Buranaa kipuun. Saattaa pilata tulevan ovulaation, mutta yllättäen en ole siitä hermona. Kipu voi myös seksihalut, kovin notkea kaveri en tällä hetkellä ainakaan ole sänkypuuhissa. :hilarious: Ajattelin apteekissa, että no sitten myöhemmissä kierroissa taas voi tärpätä. Tai miksei nytkin, eihän se mahdollisuutta pois sulje.
Hui! :eek: Pikaista paranemista! :Heartred
 
En ole lukenut vielä ketjuun tämöän jälkeen tulleita viestejä, mutta pakko kommentoida heti. 1. Sinun tarvitse hävetä painoasi. 2.Sinun ei tarvitse hävetä puhua painostasi täällä. :Heartbigred

Tämä oli hyvä kiteytys asiasta, todellakin samaa mieltä:thumright
 
Hyvä Nipa!

Mulla on kohta ultra, jännittää mitä siellä näkyy :nailbiting:Tiputtelua ei oo ollut sen yhden päivän jälkeen..
 
Ultrakuulumisia. Folli nyt 11mm ja limakalvo 6.2mm. Viikonlopun yli jatketaan tällä annoksella ja maanantaina taas ultra. Kuulemma hyvältä näyttää tässä vaiheessa, ja mielummin kasvatetaan folli hitaasti (ilmeisesti limakalvolle parempi, ehtii mukaan tjtn). Lääkäri puhui että meidän alkioita voitais yrittää jatkoviljellä blastoiksi (2 päiväisiä nyt 4kpl pakkasessa) että siirrettäis sitten ainakin hyvä alkio :happy: Voi kunpa folli nyt jatkaisi hyvin kasvuaan! :nailbiting:
 
Eka piikki nahassa:thumright ei se kyllä onneks yhtään miltään tuntunut, vaikka jännittikin:)

Just olin tulossa neuvoon, et silleen toimintaleffa tyyliin piikki metrin päähän, sit "Hajjjjaaaaa!" huuto (tää on oleellinen) ja isku vattanahkaan :hilarious: Ei kerkee ressata, mutta hyvä että meni ilman ohjeistuksiakin!

Täällä kp1 :arghh: Perseestä. Eli nyt laskemalla ovis oli sitten viime kierrossa jo kp16. Talletteluja oli todella hyvin ja vuotoja ei ollenkaan. Eli en sit tiedä miksi ei nappaa :sorry: No, se Naistenklinikan aika on nyt 28. päivä. Josko sieltä saisi taas lisätietoa. Ja ikäloppu sai myös kutsun papa seulontaan :grumpy: Mennään nyt sit esittelemään alakertaa parin viikon välein.

Kissalla antibiootiripuli ja vaeltaa pitkin kämppää (josta ollaan kääritty matot pois) piereskellen ihan tappavan hajuisia leijoja :dead: Ja tää lysti jatkuu sunnuntaihin. Että heeeeeeelvetin hyvin menee, näin PMMP:tä lainatakseni :hilarious:
 
Ultrakuulumisia. Folli nyt 11mm ja limakalvo 6.2mm. Viikonlopun yli jatketaan tällä annoksella ja maanantaina taas ultra. Kuulemma hyvältä näyttää tässä vaiheessa, ja mielummin kasvatetaan folli hitaasti (ilmeisesti limakalvolle parempi, ehtii mukaan tjtn). Lääkäri puhui että meidän alkioita voitais yrittää jatkoviljellä blastoiksi (2 päiväisiä nyt 4kpl pakkasessa) että siirrettäis sitten ainakin hyvä alkio :happy: Voi kunpa folli nyt jatkaisi hyvin kasvuaan! :nailbiting:

Kuulostaapas hyvältä, mä täällä pidän peukkuja teille:Heartred

Jannn ja tonni, joo toi olis kyl ollut hyvä:hilarious: pistin samalla tyylillä kun täällä neuvottiin. Nahkaa sormien väliin ja piikki nahkaan:hilarious: ihan varma en oo, että hengitinkö, mut en ainakaan pyörtynyt:hilarious: istuin kyl varmuuden vuoksi. Silleen sain paremmin sitä nahkaakin tohon väliin:hilarious: se meni niin helposti, et huomista aamua oikeen odotan jo et pääsee taas tuikkimaan. Toistaiseksi ei vielä oo mitään sivuoireita ilmennyt:happy:

Halauksia kp1:Heartred se on se kuukauden kurjin päivä. Mutta mahtavaa, että ylimääräisiä vuotoja ei ollut. Niiden puute tietenkin nostaa toiveet tosi korkealle, been there:Heartred
 
Takaisin
Top