Raskaaksi 2019

Kuulostaapas hyvältä, mä täällä pidän peukkuja teille:Heartred

Jannn ja tonni, joo toi olis kyl ollut hyvä:hilarious: pistin samalla tyylillä kun täällä neuvottiin. Nahkaa sormien väliin ja piikki nahkaan:hilarious: ihan varma en oo, että hengitinkö, mut en ainakaan pyörtynyt:hilarious: istuin kyl varmuuden vuoksi. Silleen sain paremmin sitä nahkaakin tohon väliin:hilarious: se meni niin helposti, et huomista aamua oikeen odotan jo et pääsee taas tuikkimaan. Toistaiseksi ei vielä oo mitään sivuoireita ilmennyt:happy:

Halauksia kp1:Heartred se on se kuukauden kurjin päivä. Mutta mahtavaa, että ylimääräisiä vuotoja ei ollut. Niiden puute tietenkin nostaa toiveet tosi korkealle, been there:Heartred

Mä pidän myös teille peukkuja ❤️ Mulle on tullut tosta Gonalista aika kova väsymys, vois vaan nukkuu kokoajan :wacky:
 
En ole lukenut vielä ketjuun tämöän jälkeen tulleita viestejä, mutta pakko kommentoida heti. 1. Sinun tarvitse hävetä painoasi. 2.Sinun ei tarvitse hävetä puhua painostasi täällä. :Heartbigred

Kiitos miten ihana viesti ihan herkistytti :oops::Heartpink
ja ootte te naiset kyllä vaan niin :Heartpink
en löydä sanoja.

psps. olin laittamassa tätä :3some kuvastamaan ryhmähenkeä mut, mitä pidempään katoin tota nii tuli vähän erifiilis siitä, et mikä viesti tosta oikeen välittyy... :hilarious:
 
Hei vain kaikille taas pitkästä aikaa. Minulla on ollut niin paljon asioita käsillä ja tehtävää, etten millään ole ehtinyt kahlailla täällä palstalla. Ajattelin nyt kuitenkin tulla välillä kertomaan kuulumiset.

Meillä on nyt siis menossa ensimmäinen ivf-hoitokierros lyhyellä kaavalla ja tähän mennessä kaikki on kyllä mennyt just niin kuin kuuluukin. En ole edes pyörtynyt pistoksista, vaikka kerran kyllä vähän silmissä alkoikin heittää.:laughing002 Tänään menee vielä Menopur ja Fyremadel ja huomenna illalla sitten irroituspiikki. Punktio on siis maanantaina. :nailbiting: Tällä hetkellä ei vielä juurikaan jännitä vaan on tosi hyvä fiilis. Ja alustavasti siirto sitten torstaina.:happy093

Tsempit teille kaikille! Tämä on mahtava ryhmä.:gen014
 
Hei vain kaikille taas pitkästä aikaa. Minulla on ollut niin paljon asioita käsillä ja tehtävää, etten millään ole ehtinyt kahlailla täällä palstalla. Ajattelin nyt kuitenkin tulla välillä kertomaan kuulumiset.

Meillä on nyt siis menossa ensimmäinen ivf-hoitokierros lyhyellä kaavalla ja tähän mennessä kaikki on kyllä mennyt just niin kuin kuuluukin. En ole edes pyörtynyt pistoksista, vaikka kerran kyllä vähän silmissä alkoikin heittää.:laughing002 Tänään menee vielä Menopur ja Fyremadel ja huomenna illalla sitten irroituspiikki. Punktio on siis maanantaina. :nailbiting: Tällä hetkellä ei vielä juurikaan jännitä vaan on tosi hyvä fiilis. Ja alustavasti siirto sitten torstaina.:happy093

Tsempit teille kaikille! Tämä on mahtava ryhmä.:gen014

Vau, mahtava kuulla että ootte edenneet jo tuohon pisteeseen:Heartred minkälaista vastetta lääkkeet on antanut, oliko kehittynyt paljon folleja? Tsemppiä paljon punktioon ja siirtoon:thumright
 
Tuli muuten juhlittua vähän liian aikaisin, ettei tullut piikistä oireita... Letroista tuttu hormonipäänsärky rantautui juuri:meh: toivottavasti näiden piikkienkin kans menis niin, että tää eka altistus olis se pahin ja tulevat kierrot olis sit helpompia. Varmaan voi asennoitua siihen, että kuuppaan koskee monta päivää:lurking:
 
Hei vain kaikille taas pitkästä aikaa. Minulla on ollut niin paljon asioita käsillä ja tehtävää, etten millään ole ehtinyt kahlailla täällä palstalla. Ajattelin nyt kuitenkin tulla välillä kertomaan kuulumiset.

Meillä on nyt siis menossa ensimmäinen ivf-hoitokierros lyhyellä kaavalla ja tähän mennessä kaikki on kyllä mennyt just niin kuin kuuluukin. En ole edes pyörtynyt pistoksista, vaikka kerran kyllä vähän silmissä alkoikin heittää.:laughing002 Tänään menee vielä Menopur ja Fyremadel ja huomenna illalla sitten irroituspiikki. Punktio on siis maanantaina. :nailbiting: Tällä hetkellä ei vielä juurikaan jännitä vaan on tosi hyvä fiilis. Ja alustavasti siirto sitten torstaina.:happy093

Tsempit teille kaikille! Tämä on mahtava ryhmä.:gen014

Onpa kiva kuulla susta pitkästä aikaa! Oliko teillä inssejä tehty ennen ivf jos saa kysyä? Vai menittekö suoraa ivf? Tuu kertoo miten meni punktio sitten! :hello2 mua kiinnostaa sikana nää ivf jutut, kun tod näk meilläkin edessä
 
Asiasta kymmenenteen... Olen pitkään ajatellut, että pitäisi sanoa. Nyt asia tuli puheeksi tuolla enkelien vanhempien ketjussa. Joten kirjoitan siitä samalla tännekin. Nimittäin siitä, että monet pahoittelevat, että tulee omaa napaa viestissä.
Minä en ajattele, että se on omaan napaan katsomista, jos kertoo omasta tilanteesta täällä. Sitä varten tämä palsta on, että voi purkautua, vaikka miten usein. Kun omat asiat ovat päällimmäisenä, ei välttämättä ole voimia juuri silloin kommentoida toisten juttuja. Mutta olette kaikki tehneet niin usein muulloin. Eri asia olisi, jos ei koskaan vastaisi kenellekään mitenkään. Minä koen myös sympatiat, tykkäykset yms. vastaamiseksi, ei aina tarvitse edes kirjoittaa.

Sinänsä "oman navan pahoittelussa" ei ole mitään väärää, niin voi tehdä ja se voi olla kohteliastakin, mutta ei tarvitse välttämättä mielestäni sanoa niin. Vaan voi purkaa asiansa ihan vapaasti. :smiley-angelic003
 
Tuli muuten juhlittua vähän liian aikaisin, ettei tullut piikistä oireita... Letroista tuttu hormonipäänsärky rantautui juuri:meh: toivottavasti näiden piikkienkin kans menis niin, että tää eka altistus olis se pahin ja tulevat kierrot olis sit helpompia. Varmaan voi asennoitua siihen, että kuuppaan koskee monta päivää:lurking:

Voimiksia sinne hormonipäänsäryn selätykseen :Heartred nimim. Täällä alkoi tänään migreeni ja kyllä särkee taas todella kovaa :BangHead nykyään aina sama juttu, kun menkat ohi. :sick009
 
Ärsyttää kun omapolulla uusi hoitaja vastasi, että pahoittelut ettei raskaus alkanut ja kyllä ymmärsin oikein, nyt on välikierto. Ei muuta :hilarious: ei sit voinut lukea aiempia viestejä, pistoksista ja lääkärin konsultoinnista..
Muoks mutta ihanaa kun menkat alkaa olla taputeltu ja pahin turvotus poissa, ja jos normikierto ni 2vkoa enää ovikseenkin! Tuntuu hassulta kun lähinnä olen laskenut milloin mahd seuraava inssi, vaikka luomunakin 0,0001 mahis raskautua :hilarious:
 
Ärsyttää kun omapolulla uusi hoitaja vastasi, että pahoittelut ettei raskaus alkanut ja kyllä ymmärsin oikein, nyt on välikierto. Ei muuta :hilarious: ei sit voinut lukea aiempia viestejä, pistoksista ja lääkärin konsultoinnista..
Muoks mutta ihanaa kun menkat alkaa olla taputeltu ja pahin turvotus poissa, ja jos normikierto ni 2vkoa enää ovikseenkin! Tuntuu hassulta kun lähinnä olen laskenut milloin mahd seuraava inssi, vaikka luomunakin 0,0001 mahis raskautua :hilarious:

Plääh tylsiä noi välikierrot.. Mut päivä päivältä lähempänä toista inssiä:Heartred mulla tais viimeks inssi olla toukokuussa. Tuli kesäkuussa ovis väärältä puolelta ja sit alkokin kesätauko:happy8 ihmeen nopeesti menny aika vaikka olin kesän alussa ihan masentunut kun piti taas ootella.
 
Plääh tylsiä noi välikierrot.. Mut päivä päivältä lähempänä toista inssiä:Heartred mulla tais viimeks inssi olla toukokuussa. Tuli kesäkuussa ovis väärältä puolelta ja sit alkokin kesätauko:happy8 ihmeen nopeesti menny aika vaikka olin kesän alussa ihan masentunut kun piti taas ootella.


Onko yksityiselläkin välikierrot?
 
Tuleeko teillä, joilla asiaa on tutkittu, ovulaatio vuoronperään kummaltakin puolelta? Vai onko ihan satunnaista?
 
Mullakin tulee välillä monta putkeen samalta puolelta. On myös kausia, kun tulee joka kerta eri puolelta:happy:

Huh mikä yö. En meinannut saada päänsäryltä nukuttua ja hikoilin kun pieni sika:wtf: nyt aamusta ei tietty särje yhtään päätä:banghead: olis ehkä sittenkin pitänyt ajoittaa piikit iltaan kun aamuun:pompus:
 
Mullakin tulee välillä monta putkeen samalta puolelta. On myös kausia, kun tulee joka kerta eri puolelta:happy:

Huh mikä yö. En meinannut saada päänsäryltä nukuttua ja hikoilin kun pieni sika:wtf: nyt aamusta ei tietty särje yhtään päätä:banghead: olis ehkä sittenkin pitänyt ajoittaa piikit iltaan kun aamuun:pompus:

Ai kamala:sad001 päänsärky on nii inhottavaa..
 
Mä aattelin illalla piikittää. Sit joskus..

Ei hajuakaan tuleeko vasemmalta koskaan ovis :hilarious: kaikki tuntemukset oikealla yleensä
 
Tuleeko teillä, joilla asiaa on tutkittu, ovulaatio vuoronperään kummaltakin puolelta? Vai onko ihan satunnaista?



Mä oon luullu tuntevani mutta nyt kun tässä kierrossa ultrattiin ja johtofolli oli vasemmalla mut tuntemuksia on ollu oikeella niin ei kyllä oo mitään hajua muista kierroista sit:sorry:
 
Mullakin tulee välillä monta putkeen samalta puolelta. On myös kausia, kun tulee joka kerta eri puolelta:happy:

Huh mikä yö. En meinannut saada päänsäryltä nukuttua ja hikoilin kun pieni sika:wtf: nyt aamusta ei tietty särje yhtään päätä:banghead: olis ehkä sittenkin pitänyt ajoittaa piikit iltaan kun aamuun:pompus:

Mulle sanottiin että pitää pistää illalla :)
 
Takaisin
Top