Raskaaksi 2019

Nipa valitettavasti ne yleensä rajaa just niin, että siitä aukiolopäivästä alkaen kp1 voi ilmottautua.. Voi jos pystyisin lähettää sulle parit Primolutit niin pysyis menkat pois! :joyful:

Mulla taas ei ala menkat! Otin perjantaina viimeisen Primolutin ja yleensä tässä vaiheessa on jo hanat auki. Nyt ei mitään.. Alavatsaa välillä jomottelee, mutta ei vaan ala. Päästäis vihdoin alottamaan pistokset ja kohti alkionsiirtoa, niin tietenkään nyt ei tuu menkat :sorry: Ahdistaa jos ne ei ala ollenkaan! Sit uus kuuri ja taas aikaa kuluu :sad001
 
Nipa valitettavasti ne yleensä rajaa just niin, että siitä aukiolopäivästä alkaen kp1 voi ilmottautua.. Voi jos pystyisin lähettää sulle parit Primolutit niin pysyis menkat pois! :joyful:

Mulla taas ei ala menkat! Otin perjantaina viimeisen Primolutin ja yleensä tässä vaiheessa on jo hanat auki. Nyt ei mitään.. Alavatsaa välillä jomottelee, mutta ei vaan ala. Päästäis vihdoin alottamaan pistokset ja kohti alkionsiirtoa, niin tietenkään nyt ei tuu menkat :sorry: Ahdistaa jos ne ei ala ollenkaan! Sit uus kuuri ja taas aikaa kuluu :sad001

No voi vitsit, meil on sit just päinvastaiset tilanteet:banghead::hilarious: toivottavasti nyt alkais, niin pääsisitte siirtoon:Heartred se tehdään siis lääkkeelliseen kiertoon? Onko teillä paljon reserviä vielä pakastimessa?
 
Täällä testit noudettu, mut koska tää on tämmönen peräkylä, niin eihän täältä mitään herkkiä saanut :laughing002
Joten, perustesteillä mennään. :grin

Mua vaan nukuttaa, herättiin vasta klo. 13 mutta oisin jo valmis käymään uudestaan unille. Aamusta saakka vaan vituttanut, nenää kutittanut ja aivastuttanut. :banghead: Mieskin oli silleen, et taasko tää alkaa, ite olin et joo :grin
Ihan järkyttävän raskas olo näin niin kun mielellisesti, että en siedä jotenkin mitään enkä ketään. Mut ainahan mulla on tää tässä vaiheessa.:wtf:

Niin ja maha edelleen ihan ruikulla ja etenkin ruuan jälkeen o_O välillä palelee, jalat ja kädet usein ihan jäässä.:nailbiting:
Hiukset rasvoittuu ja akne loistaa eli ei kyllä mikään hehkeä olo lainkaan. Hiukset etenkin rasvaiset, vaikka edellisenä iltana oon ne vasta pessyt, raivostuttavaa :bag: Parina iltana sydän hakannut ihan villiä tahtia, ei mitään rytmäreitä vaan muuten vaan ollut kova syke levossa + poskia kuumotellut. Valkkaria tulee, mutta niin sitä tulee aina tässä vaiheessa :think005

Muoks. Niin ja toi ärtyisyys on jotain ihan uskomatonta, huusin löylykauhallekin, kun se tippui lauteilta kun ripustelin pyykkejä :playful: Mies varmaan mietti, mitä siellä saunassa nyt tapahtuu, mut ei vaan viitsinyt vaivautua sanomaan mitään tai tajusi pysyä poissa, kun huusin ja kiroilin siellä viimestä päivää menemään :hilarious:

Voispa jo testaa :bounce
 
Muokattu viimeksi:
No voi vitsit, meil on sit just päinvastaiset tilanteet:banghead::hilarious: toivottavasti nyt alkais, niin pääsisitte siirtoon:Heartred se tehdään siis lääkkeelliseen kiertoon? Onko teillä paljon reserviä vielä pakastimessa?

Siis tää on niin huvittavaa, mulla alko ton mun viestin jälkeen ihan yllättäen menkat :'D tehdään lääkkeellisesti tuettuun eli ovulaation induktioon pas :)

Muoks. Lääkkellisesti tuettuun
 
Muokattu viimeksi:
Paras tapa saada menkat alkamaan on kyllä postata tänne ja erityisesti jos suunnittelee testausta :rolleyes:

Lähtipäs Nyytillä pian kierto käyntiin, hienoa!
Joko Jannn sait tulokset?
Nipanderi nyt jalat ristiin ja vietät viikonlopun vailla ylösalaisin ettei ala liian aikaisin :wink
Moni taitaa kohta alottaa testimaratonin, toivottavasti tärppää!

Täällä menkat kärsitty ja ällövarotus, mut varmaan ekaa kertaa vuosiin ekana päivänä 4h vaihtoväli teki tiukkaa ja housuistakin tuli läpi! Nyt kun on tottunut ovuloimattomiin kiertoihin, jolloin pärjäisi helposti yhdellä siteellä koko ekan päivän (siis määrällisesti, vaihdan kyllä useammin) ja sen jälkeen vaan tiputtelua muutama päivä. Ehkä mullakin vielä joskus on taas normaalit menkat.

Tuli muuten tilattua Royal geleetä, onko kenelläkään kokemuksia? :anyone
 
Jannn älä hätäile, aikaiset dpot vielä! :happy:

Nipanderi toivottavasti hanat ei aukee ennenkun poli aukee!


On: tänään viimeinen letro naamaan kp7 ja perjantaina sitten ultra
 
Paras tapa saada menkat alkamaan on kyllä postata tänne ja erityisesti jos suunnittelee testausta :rolleyes:

Lähtipäs Nyytillä pian kierto käyntiin, hienoa!
Joko Jannn sait tulokset?
Nipanderi nyt jalat ristiin ja vietät viikonlopun vailla ylösalaisin ettei ala liian aikaisin :wink
Moni taitaa kohta alottaa testimaratonin, toivottavasti tärppää!

Täällä menkat kärsitty ja ällövarotus, mut varmaan ekaa kertaa vuosiin ekana päivänä 4h vaihtoväli teki tiukkaa ja housuistakin tuli läpi! Nyt kun on tottunut ovuloimattomiin kiertoihin, jolloin pärjäisi helposti yhdellä siteellä koko ekan päivän (siis määrällisesti, vaihdan kyllä useammin) ja sen jälkeen vaan tiputtelua muutama päivä. Ehkä mullakin vielä joskus on taas normaalit menkat.

Tuli muuten tilattua Royal geleetä, onko kenelläkään kokemuksia? :anyone

Ei näy tuloksia, ei näy omakannassa edes lähetettä, eli voikohan tuloskaan tulla sinne?:scratch

Mä söin geleetä tärppikierrossa ekan kerran :rolleyes: mutta en tiedä oliko sattumaa. Ja keskenhän se meni. Sen jälkeen kokeilin vielä kierron tai pari, ei vaikutusta.
 
Paras tapa saada menkat alkamaan on kyllä postata tänne ja erityisesti jos suunnittelee testausta :rolleyes:

Lähtipäs Nyytillä pian kierto käyntiin, hienoa!
Joko Jannn sait tulokset?
Nipanderi nyt jalat ristiin ja vietät viikonlopun vailla ylösalaisin ettei ala liian aikaisin :wink
Moni taitaa kohta alottaa testimaratonin, toivottavasti tärppää!

Täällä menkat kärsitty ja ällövarotus, mut varmaan ekaa kertaa vuosiin ekana päivänä 4h vaihtoväli teki tiukkaa ja housuistakin tuli läpi! Nyt kun on tottunut ovuloimattomiin kiertoihin, jolloin pärjäisi helposti yhdellä siteellä koko ekan päivän (siis määrällisesti, vaihdan kyllä useammin) ja sen jälkeen vaan tiputtelua muutama päivä. Ehkä mullakin vielä joskus on taas normaalit menkat.

Tuli muuten tilattua Royal geleetä, onko kenelläkään kokemuksia? :anyone


On tullut testattua. Ei plussia:sorry:
 
Sen, hämmästelin itsekkin!
Tosin ei mun kroppa vielä' normaali oo, edelleen tulee lähes plussaa testiin ja samaa viivaa tullu jo monta päivää, eilis ilta vaan oli vielä tummempi. Yleens mulla tummenee pikkuhiljaa, sit selkeän plussan jälkeen haaleneekin selvästi. Mut nyt jotenkin ihan erilaista ja oireiluakin paljon tavallista pidempään. Mut ei kai se ihme oo et kroppa vielä vähän sekasin.
Toivotaan sulle normaalia kiertoa jatkossa ja geleestä ei kokemusta.Vehnistä, greippiä, ubikinonia ym ymym kyllä kokeillut :grin

Nipanderi nyt ne kintut ristiin ja nippusidettä perään!
 
Sen, hämmästelin itsekkin!
Tosin ei mun kroppa vielä' normaali oo, edelleen tulee lähes plussaa testiin ja samaa viivaa tullu jo monta päivää, eilis ilta vaan oli vielä tummempi. Yleens mulla tummenee pikkuhiljaa, sit selkeän plussan jälkeen haaleneekin selvästi. Mut nyt jotenkin ihan erilaista ja oireiluakin paljon tavallista pidempään. Mut ei kai se ihme oo et kroppa vielä vähän sekasin.
Toivotaan sulle normaalia kiertoa jatkossa ja geleestä ei kokemusta.Vehnistä, greippiä, ubikinonia ym ymym kyllä kokeillut :grin

Nipanderi nyt ne kintut ristiin ja nippusidettä perään!

Kihhih, kiitos kaikille tsempeistä, teen parhaani:hilarious: tänään ei aktin jälkeen tullut vuotoao_O ihan vaan, että tekin tietäisitte:hilarious: ei vaan, siis yleensä luteliaalissa tulee, siis AINA! Jospa se lupaus jotain hyvää nyt tähän vuoto-ongelmaan:rolleyes:
 
Ensin itkin epäonnistumista, mies rupes puhuu luovuttamisesta musta se kuulostaa jotenkin niin lopulliselta! Ymmärrän että sitäkin turhauttaa... rupesin puhuu hoidoista että tiedän ettei hän halua mutta mä olisin valmis. Sanoinkin että tieto siitä onnistuuko koskaan luomusti riittäis hän viimein lupas mennä siemenneste analyysiin :love017 kuinka onnellisesksi se tekee toisen!! Se että toinen sanoo tekevänsä sun eteen mitä vaan :hug003 kyyneleet on osittain vaihtunut onnen kyyneleihin vaikka pettymys epäonnistumisesta raskautumisen suhteen painaakin mieltä!
 
Ensin itkin epäonnistumista, mies rupes puhuu luovuttamisesta musta se kuulostaa jotenkin niin lopulliselta! Ymmärrän että sitäkin turhauttaa... rupesin puhuu hoidoista että tiedän ettei hän halua mutta mä olisin valmis. Sanoinkin että tieto siitä onnistuuko koskaan luomusti riittäis hän viimein lupas mennä siemenneste analyysiin :love017 kuinka onnellisesksi se tekee toisen!! Se että toinen sanoo tekevänsä sun eteen mitä vaan :hug003 kyyneleet on osittain vaihtunut onnen kyyneleihin vaikka pettymys epäonnistumisesta raskautumisen suhteen painaakin mieltä!

Ihanaa, ties vaikka joskus suostuisi sitten johonkin hoitoonkin :) tai saat joskus letrot vaikka :)
 
Minä sitten jänistin. :nailbiting: :facepalm: En USKALTANUT testata.

Mietittiin miehen kanssa, jos torstaina testais. Yritin tentata siltä, mikä sitä aikaisemmin testaamisessa epäilyttää. En oikein saanut vastauksesta selvää. :hilarious: "Jos tulee stressi" , kuulemma, mutta kummasta tuloksesta ja miksi, en ymmärtänyt. :rolleyes: Mutta ilman tukea siltä taholta aloin itsekin jännittää niin paljon, että aattelin odottaa varmempien tulosten päiviä.

Jänistin siis.

Mustikoita on ihan tosi paljon paikoitellen, kuten joku sanoikin pari viikkoa sitten. Mulla on mustikankeruuhurmos. :excited001
 
Ensin itkin epäonnistumista, mies rupes puhuu luovuttamisesta musta se kuulostaa jotenkin niin lopulliselta! Ymmärrän että sitäkin turhauttaa... rupesin puhuu hoidoista että tiedän ettei hän halua mutta mä olisin valmis. Sanoinkin että tieto siitä onnistuuko koskaan luomusti riittäis hän viimein lupas mennä siemenneste analyysiin :love017 kuinka onnellisesksi se tekee toisen!! Se että toinen sanoo tekevänsä sun eteen mitä vaan :hug003 kyyneleet on osittain vaihtunut onnen kyyneleihin vaikka pettymys epäonnistumisesta raskautumisen suhteen painaakin mieltä!

Ihanasti sanonut! :Heartred ja huippua, että menee! Ei välttämättä helppoa, tulos voi pelottaa.

Mä muistan, kun oma mies sanoi kerran jossain tilanteessa, että voit pyytää mitä vain jos joku asia painaa, koska olen sille niin tärkeä. Tuntui kuin olisin kuningatar, oikea naisellisuuden pönkitys oli se hetki. Että tuo mies tekee MUN eteen kaiken minkä pystyy. Sait ilmeisesti kokea jotain samanlaista.
 
Ihanasti sanonut! :Heartred ja huippua, että menee! Ei välttämättä helppoa, tulos voi pelottaa.

Mä muistan, kun oma mies sanoi kerran jossain tilanteessa, että voit pyytää mitä vain jos joku asia painaa, koska olen sille niin tärkeä. Tuntui kuin olisin kuningatar, oikea naisellisuuden pönkitys oli se hetki. Että tuo mies tekee MUN eteen kaiken minkä pystyy. Sait ilmeisesti kokea jotain samanlaista.
Siksi mä veikkaankin että on pitkittänny, kyllä muakin pelottaa olis muutama koe mitä musta vois ottaa!!

Se oli just jotain tollasta :Heartred:Heartred mun veli on sanonnu mulle joskus myös jotain ton suuntasta, en tiiä muistaako hän mutta merkaa mulle ihan hirveesti!! Vaikkakin vanhemman oikeudella tais olla jotenkin "paremmassa asemassa"
 
Takaisin
Top