Raskaaksi 2019

Tietenkin tunnen kokoajan jotain "repäisykipuja" ja vaikka mitä tuntemuksia tuolla alavatsanseudulla, rinnat kipeet, pahan olon aaltoja jne. Oon niin malttamaton ihminen et voi luoja sit taas, ei malttais yhtään odottaa, nyt ois vasta dpo7, yritän kokoajan keksiä jotain tekemistä että menis aika nopeammin, voi meitä. :hilarious: en kestä itteeni.

jannn muista että ei oireita ei tarkoita/kerro vielä mitään! eiks sullakin vielä tosi aikaset dpot, dpo5? jos muistan oikein:happy: tsemppiä!

Näin muuten unta et meillä oli whatsapp ryhmä ja viestiteltiin ja soitettiin videpuheluita kaikki keskenämme ja tiirailtiin testitikkuja:hilarious:
ei oo eka kerta kun tuutte uniin asti.

Oi ihana :grin tota ryhmää vois kyl miettiäkin :scratch tai kyllähän täälläkin aika nopeasti tavoittaa ihmiset. Mul ei mitään tollasia oireita! Ihan aavistus jotain pientä nippailua, mutta uskon et vaan keltsi :/
Ja joo vasta dpo5

Siis äsken laittamaani viestiin oli ilmestynyt hymynaama sanan kuolinsyytutkimus jälkeen. :confused: laitoin kyllä itkevän hymiön :sad010 ihan varmasti. Liekö sulkumerkki edessä vaikuttanut, mutta karun näköistä tekstiä joka tapauksessa. Poistin koko hymiön .

Oi ihana :grin tota ryhmää vois kyl miettiäkin :scratch tai kyllähän täälläkin aika nopeasti tavoittaa ihmiset. Mul ei mitään tollasia oireita! Ihan aavistus jotain pientä nippailua, mutta uskon et vaan keltsi :/
Ja joo vasta dpo5

Mulla on kiinnittynyt alkiot just dpo5-6. Se nippailuhan voi olla sitä! Oon ite tuntenut aina kiinnittymisen, jopa supistellut kohtu.

Mulla on kiinnittynyt alkiot just dpo5-6. Se nippailuhan voi olla sitä! Oon ite tuntenut aina kiinnittymisen, jopa supistellut kohtu.

Tätä ollut jo pari päivää et ei voi kiinnittyminen olla :/ odotan kyl et tulis kovempaa kipua joku päivä...viimeks en kyl tuntenut mitään, tosin sillon en niin tarkkaillutkaan. Vasta kun kutitteli mahanpohjaa niin aavistelin ja tein testin.

Onnenomena, arvasin :Heartred mullekin kävi niin yks pvä et tulikin hymiö vaik laitoin kirjaimen ja merkin.

Mulla tuntui eilen sellanen veto ihan keskellä alavatsaa ihan peräsuoleen saakka veti :laughing002 noh sit meni maha sekaisin ja sanoin miehelle, et oisko kiinnittyminen niin se vaan tokais, että eiköhän sulla oo vaan ilmaa mahassa, et pierut ne siellä kiertää tai muuten oot syönyt jotain sopimatonta :grin
nooh, kohtahan sen näkee taas miten hyvin oon onnistunut kuvittelemaan kaikenlaista :hilarious:

Muokattu viimeksi:
On se harmi, kun näitä tuntemuksia ei voi miehelle saada tuntumaan. Ennen ensimmäistä raskautta minullakaan ei ollut aavistustakaan, miltä raskaana olo tuntuu. Vaikka olinkin kuullut pahoinvoinnista yms. väsymyksestä ja palelluksesta. Se on paljon "monimuotoisempaa", lähtien näistä kiinnittymisvihlaisuista yms.

Hei onko jollain ollut alkuraskaudessa vatsa sekaisin ummetuksen sijaan? :grin

Joo, en ainakaan yhtään turhia toiveita elättele, mut ravaan nykyään aina ruokailujen välissä huussissa :hilarious: mahaan ei koske tai turvota eli urtikarisia oireita nää ei oo ja useammin mulla tosiaan tässä vaiheessa todella kipee ummetus..:nailbiting:

Joo, en ainakaan yhtään turhia toiveita elättele, mut ravaan nykyään aina ruokailujen välissä huussissa :hilarious: mahaan ei koske tai turvota eli urtikarisia oireita nää ei oo ja useammin mulla tosiaan tässä vaiheessa todella kipee ummetus..:nailbiting:

Mulla ummetti mut en muista millon se alko, mutta oon kuullu et joillain taas menee vatsa sekaisin :) muistaks miten sulla oli sillon ku raskaana? Mullahan nyt semiummella, mutta sekään ei ole uniikkia mulle.

Mulla ummetti mut en muista millon se alko, mutta oon kuullu et joillain taas menee vatsa sekaisin :) muistaks miten sulla oli sillon ku raskaana? Mullahan nyt semiummella, mutta sekään ei ole uniikkia mulle.

Muistaakseni mulla viimeeks ummetus ja ripuli vaihteli eli oli molempia, mut en muista et ois koko ajan sekasin ollut. Enempi oli varmaan ummetusta:think005

Joo on, just tolleen jonkun aikaa syömisen jälkeen. :rolleyes:

Mulla on täällä sydän syrjällään kun mun pieni aloittaa huomenna päiväkodin :sad001 Onneks en mee 100% töihin vaan saan olla vielä kotonakin.. Nää kasvaa niin nopeesti!

No äläpä muuta :sad010 mun vauva on ollut jo vuoden hoidossa. Vaihtoi kesäkuussa pph:lta päiväkotiin ja viihtyy niin hyvin, että joudun suurin piirtein väkisin kantamaan kotiin:hilarious: oonkin nauranut niille, että kyl meil oikeesti on ihan hyvät oltavat kotonakin:hilarious:

Heipat täältäkin!
Ootte kirjotellu niin paljon, etten millään pysty kahlaamaan kaikkea läpi. Koitan taas pikkuhiljaa aktivoitua kkm jälkeen.
Omaa napaa siis pukkaa, kun en nyt osaa kelleen oikein kommentoida.
Täällä ois tyhjennyspäivästä laskien kp17 ja kolmatta päivää voimakkaat ovisoireet päällä.
Pe alkoi pieni jomottelu ja limailu, la ja tänään su ollut alamaha/munikset niin kipeät, et pitäny särkylääkettä ottaa ja silti ollu vaikea olo ja alamaha ihan kosketusarka.
Testannu oon ahkerasti ja ihmetellu kun kirkuvaa plussaa ei tullu jo eilen, mut sepä tuli vasta pari tuntia sit tänä iltana!
Koskaan oo näin kivuliasta oviksen aikaa ollu ja hormonifinnikin puskee leukaan, mita mulle tullu vaan raskauksien aikana. Aikamoista myllerrystä vissiin kropassa..
Mut kiitollinen olen että kierto lähti näin hyvin käyntiin kkm jälkeen ja ovis tosiaan sit varmaan huomenna kp18 kun ennen km oli kp 15-16.
Hyödynnetty on ihan urakalla, kun tuli tuossa km vuodon takia aika pitkä tauko, joten back in the game ja pian pääsee taas piinailemaan! :)

Iiiks, viikon päästä aukee poli!!! Flo ennustaa, että 4 päivää menkkoihin, sillon olis dpo11:nailbiting: sunnuntai olis dpo14. Vedän nyt 3x200mg lugeja ja mietin että nostanko loppua kohden vielä annosta:nailbiting: ihan absurdi ajatus että toisilla ei ala kuukautiset näillä kapseleilla ollenkaan ja sitten oon minä, joka vuotaa niistä läpi vaikka miten paljon käyttäis:nailbiting:

Iiiks, viikon päästä aukee poli!!! Flo ennustaa, että 4 päivää menkkoihin, sillon olis dpo11:nailbiting: sunnuntai olis dpo14. Vedän nyt 3x200mg lugeja ja mietin että nostanko loppua kohden vielä annosta:nailbiting: ihan absurdi ajatus että toisilla ei ala kuukautiset näillä kapseleilla ollenkaan ja sitten oon minä, joka vuotaa niistä läpi vaikka miten paljon käyttäis:nailbiting:

Mitä jos menkat kerkee aukee ennen ku poli aukee :nailbiting: jos se aukee kun kp3 esim ni voitko soittaa että vieläkö pääsee inssiin? Letroillako vielä vai oisko jo pistokset?

Mitä jos menkat kerkee aukee ennen ku poli aukee :nailbiting: jos se aukee kun kp3 esim ni voitko soittaa että vieläkö pääsee inssiin? Letroillako vielä vai oisko jo pistokset?

Ihan suoraan sanottuna en usko, että otattavat sitten sisään. Koronatauon jälkeen yritin ja vastaus oli kieltävä. Pistokset pitäis olla

Ihan suoraan sanottuna en usko, että otattavat sitten sisään. Koronatauon jälkeen yritin ja vastaus oli kieltävä. Pistokset pitäis olla

Kokeile! Kp5 alkais vasta pistokset. Mut vähän nihkeä toi julkinen kyllä on :/

Ihanaa, labrassa melkein tunnin jono...tekis mieli soittaa polille et onko pakko se proge ottaa, toisaalta kiinnostaa kyl itteeki:hilarious:

Takaisin