Kokeile! Kp5 alkais vasta pistokset. Mut vähän nihkeä toi julkinen kyllä on :/
Mä oon ihan sata, että kesken kierron eivät kyllä ota sisään...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kokeile! Kp5 alkais vasta pistokset. Mut vähän nihkeä toi julkinen kyllä on :/
Nipa valitettavasti ne yleensä rajaa just niin, että siitä aukiolopäivästä alkaen kp1 voi ilmottautua.. Voi jos pystyisin lähettää sulle parit Primolutit niin pysyis menkat pois!
Mulla taas ei ala menkat! Otin perjantaina viimeisen Primolutin ja yleensä tässä vaiheessa on jo hanat auki. Nyt ei mitään.. Alavatsaa välillä jomottelee, mutta ei vaan ala. Päästäis vihdoin alottamaan pistokset ja kohti alkionsiirtoa, niin tietenkään nyt ei tuu menkat Ahdistaa jos ne ei ala ollenkaan! Sit uus kuuri ja taas aikaa kuluu
No voi vitsit, meil on sit just päinvastaiset tilanteet:banghead: toivottavasti nyt alkais, niin pääsisitte siirtoon se tehdään siis lääkkeelliseen kiertoon? Onko teillä paljon reserviä vielä pakastimessa?
No voi vitsit, meil on sit just päinvastaiset tilanteet:banghead: toivottavasti nyt alkais, niin pääsisitte siirtoon se tehdään siis lääkkeelliseen kiertoon? Onko teillä paljon reserviä vielä pakastimessa?
Paras tapa saada menkat alkamaan on kyllä postata tänne ja erityisesti jos suunnittelee testausta
Lähtipäs Nyytillä pian kierto käyntiin, hienoa!
Joko Jannn sait tulokset?
Nipanderi nyt jalat ristiin ja vietät viikonlopun vailla ylösalaisin ettei ala liian aikaisin
Moni taitaa kohta alottaa testimaratonin, toivottavasti tärppää!
Täällä menkat kärsitty ja ällövarotus, mut varmaan ekaa kertaa vuosiin ekana päivänä 4h vaihtoväli teki tiukkaa ja housuistakin tuli läpi! Nyt kun on tottunut ovuloimattomiin kiertoihin, jolloin pärjäisi helposti yhdellä siteellä koko ekan päivän (siis määrällisesti, vaihdan kyllä useammin) ja sen jälkeen vaan tiputtelua muutama päivä. Ehkä mullakin vielä joskus on taas normaalit menkat.
Tuli muuten tilattua Royal geleetä, onko kenelläkään kokemuksia?
Paras tapa saada menkat alkamaan on kyllä postata tänne ja erityisesti jos suunnittelee testausta
Lähtipäs Nyytillä pian kierto käyntiin, hienoa!
Joko Jannn sait tulokset?
Nipanderi nyt jalat ristiin ja vietät viikonlopun vailla ylösalaisin ettei ala liian aikaisin
Moni taitaa kohta alottaa testimaratonin, toivottavasti tärppää!
Täällä menkat kärsitty ja ällövarotus, mut varmaan ekaa kertaa vuosiin ekana päivänä 4h vaihtoväli teki tiukkaa ja housuistakin tuli läpi! Nyt kun on tottunut ovuloimattomiin kiertoihin, jolloin pärjäisi helposti yhdellä siteellä koko ekan päivän (siis määrällisesti, vaihdan kyllä useammin) ja sen jälkeen vaan tiputtelua muutama päivä. Ehkä mullakin vielä joskus on taas normaalit menkat.
Tuli muuten tilattua Royal geleetä, onko kenelläkään kokemuksia?
On tullut testattua. Ei plussia
Sen, hämmästelin itsekkin!
Tosin ei mun kroppa vielä' normaali oo, edelleen tulee lähes plussaa testiin ja samaa viivaa tullu jo monta päivää, eilis ilta vaan oli vielä tummempi. Yleens mulla tummenee pikkuhiljaa, sit selkeän plussan jälkeen haaleneekin selvästi. Mut nyt jotenkin ihan erilaista ja oireiluakin paljon tavallista pidempään. Mut ei kai se ihme oo et kroppa vielä vähän sekasin.
Toivotaan sulle normaalia kiertoa jatkossa ja geleestä ei kokemusta.Vehnistä, greippiä, ubikinonia ym ymym kyllä kokeillut
Nipanderi nyt ne kintut ristiin ja nippusidettä perään!
Ensin itkin epäonnistumista, mies rupes puhuu luovuttamisesta musta se kuulostaa jotenkin niin lopulliselta! Ymmärrän että sitäkin turhauttaa... rupesin puhuu hoidoista että tiedän ettei hän halua mutta mä olisin valmis. Sanoinkin että tieto siitä onnistuuko koskaan luomusti riittäis hän viimein lupas mennä siemenneste analyysiin kuinka onnellisesksi se tekee toisen!! Se että toinen sanoo tekevänsä sun eteen mitä vaan kyyneleet on osittain vaihtunut onnen kyyneleihin vaikka pettymys epäonnistumisesta raskautumisen suhteen painaakin mieltä!
No saa nähä, katotaan koska saa sit aikaseksi mennä tai töiltään pääsee (ajelee ympäri suomea) muöle merkkaa jo tosi paljon että lupas mennä!! Noita letroja mä haaveilen ens viikon maanantaina kun meen neuvolaanIhanaa, ties vaikka joskus suostuisi sitten johonkin hoitoonkin :) tai saat joskus letrot vaikka :)
Ensin itkin epäonnistumista, mies rupes puhuu luovuttamisesta musta se kuulostaa jotenkin niin lopulliselta! Ymmärrän että sitäkin turhauttaa... rupesin puhuu hoidoista että tiedän ettei hän halua mutta mä olisin valmis. Sanoinkin että tieto siitä onnistuuko koskaan luomusti riittäis hän viimein lupas mennä siemenneste analyysiin kuinka onnellisesksi se tekee toisen!! Se että toinen sanoo tekevänsä sun eteen mitä vaan kyyneleet on osittain vaihtunut onnen kyyneleihin vaikka pettymys epäonnistumisesta raskautumisen suhteen painaakin mieltä!
Siksi mä veikkaankin että on pitkittänny, kyllä muakin pelottaa olis muutama koe mitä musta vois ottaa!!Ihanasti sanonut! ja huippua, että menee! Ei välttämättä helppoa, tulos voi pelottaa.
Mä muistan, kun oma mies sanoi kerran jossain tilanteessa, että voit pyytää mitä vain jos joku asia painaa, koska olen sille niin tärkeä. Tuntui kuin olisin kuningatar, oikea naisellisuuden pönkitys oli se hetki. Että tuo mies tekee MUN eteen kaiken minkä pystyy. Sait ilmeisesti kokea jotain samanlaista.