Raskaaksi 2019

Paah. Oli kyllä maailmankaikkeuden paskin päätös olla tikuttamatta sitä ovista :arghh: Kipuilee edelleen oikea puoli ja eilen aamulla käytännössä söin miehen, joten nyt ei ole mitään hajua onko mennyt vai tulossa :banghead:

Melkein viikon säilyin vuotamattakin, kunnes eilen taas ihan kirkasta kamaa. Rintamus myös vähän hellänä. Otin sit lämpömittarin ja katsoin piruuttani aamulämmöt, niin ei kyllä kovin korkeat olleet, eli ehkä se ovis ei sitten vielä ole ollut. Anti olla vimonen kerta, kun "otan tän kierron vähän rennommin" :dead:

Noh, tänään mennään kylpylään, tulppa perseeseen sitten kun taas tiputtaa. Jes! Mun ukko on kans mun tuki ja turva ihan kaikessa. Tosin nyt alkoi vähän jännittää kun puheli, että jos toi korona tosta taas starttaa ja onnistutaan yrityksessä, niin varmaan olis parempi, että jään etätöihin. Sit hän lakkaa salilla käymisen ja tilataan ostokset kotiin. Hyvä, tarvitko lisää kuplamuovia, en oo vielä ihan peitossa? :hilarious:

Kp1, kierto venähti onneksi "vaan" 38 päiväiseksi. Eikun taas leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vissiin o_O

:hug003:hug007:love022Kaikille ihanille miehille, jotka jaksaa tukea meitä naisia, kun ollaan ihan maassa ja vedetään itkupotkuraivarit!

Mäkin viikonloppuna itkin miehelle miten ei kuitenkaan viiminen inssi tärppää, ja tuskin ees ivf. Mies halasi pitkään ja sanoi et kyllä me vauva saadaan, tavalla tai toisella:smiley-angry017 heti helpotti:Heartred

Eka nega saatu dpo7, jopa ovis lähes blanco :wtf:

Jos lohduttaa yhtään niin mä tänään tein jo ekan rtestin kans dpo 8 ja negahan se :hilarious: ollaan kyllä sun kanssa niin ajoissa liikenteessä näiden testien kanssa, että ite en ees usko et mitään kunnollista vielä näkyiskään jos edes näkyy. :grin
Ovistesti oli mullakin ihan hailura. :bag:
Joten, ei menetetä toivoa ennen vuotoa (vaiks mä kyllä kieltämättä ajattelin siltikin et tää oli taas tässä) :rolleyes:
Toivon niin, että sieltä se tärppi nyt tulis :smiley-angelic001

Mulla ollut kaikesta oireilusta huolimatta tosi nega fiilis alun alkajiaan, että en kyllä ihmettele, ettei se plussa ole testissä nytkään.

Niin ja miehet, ärsyttää välillä niin paljon, mut on ne vaan silti niin ihania :hug003 mäkään en selviäis ilman tuota ukkeliani :playful:

Tässä vielä tän aamuinen ainoa herkkä, jonka uhrasin tänä aamuna :hilarious:

Liitteet

• IMG_20200804_135630.jpg
    IMG_20200804_135630.jpg
    40.6 KB · Katsottu: 198
  • IMG_20200804_135524.jpg
    IMG_20200804_135524.jpg
    36.6 KB · Katsottu: 180
Jos lohduttaa yhtään niin mä tänään tein jo ekan rtestin kans dpo 8 ja negahan se :hilarious: ollaan kyllä sun kanssa niin ajoissa liikenteessä näiden testien kanssa, että ite en ees usko et mitään kunnollista vielä näkyiskään jos edes näkyy. :grin
Joten, ei menetetä toivoa ennen vuotoa (vaiks mä kyllä kieltämättä ajattelin siltikin et tää oli taas tässä) :rolleyes:

Mulla ollut kaikesta oireilusta huolimatta tosi nega fiilis alun alkajiaan, että en kyllä ihmettele, ettei se plussa ole testissä nytkään.

Niin ja miehet, ärsyttää välillä niin paljon, mut on ne vaan silti niin ihania :hug003 mäkään en selviäis ilman tuota ukkeliani :playful:

Älä sääkään vielä heitä kirvestä kaivoon! :Heartred

Paah. Oli kyllä maailmankaikkeuden paskin päätös olla tikuttamatta sitä ovista :arghh: Kipuilee edelleen oikea puoli ja eilen aamulla käytännössä söin miehen, joten nyt ei ole mitään hajua onko mennyt vai tulossa :banghead:

Melkein viikon säilyin vuotamattakin, kunnes eilen taas ihan kirkasta kamaa. Rintamus myös vähän hellänä. Otin sit lämpömittarin ja katsoin piruuttani aamulämmöt, niin ei kyllä kovin korkeat olleet, eli ehkä se ovis ei sitten vielä ole ollut. Anti olla vimonen kerta, kun "otan tän kierron vähän rennommin" :dead:

Noh, tänään mennään kylpylään, tulppa perseeseen sitten kun taas tiputtaa. Jes! Mun ukko on kans mun tuki ja turva ihan kaikessa. Tosin nyt alkoi vähän jännittää kun puheli, että jos toi korona tosta taas starttaa ja onnistutaan yrityksessä, niin varmaan olis parempi, että jään etätöihin. Sit hän lakkaa salilla käymisen ja tilataan ostokset kotiin. Hyvä, tarvitko lisää kuplamuovia, en oo vielä ihan peitossa? :hilarious:

Tää on niin perus kun yrittää ottaa löysin rantein kierron niin sit alkaa kaduttaan kun ei oo tikuttanut :hilarious:

Tänään kp8. Veikkaan että ovis vois aikaistua ainakin noilla letroilla. Ennen ollu kp16 ovis plus niin ehkä se nyt vois olla kp14..

Muoks, viimekierrossa kun oli tollanen viiva niin ovis + oli siitä kolmen päivän päästä.

Liitteet

• IMG_20200804_132947.jpg
    IMG_20200804_132947.jpg
    8.4 KB · Katsottu: 142
Tänään kp8. Veikkaan että ovis vois aikaistua ainakin noilla letroilla. Ennen ollu kp16 ovis plus niin ehkä se nyt vois olla kp14..

Oho mulla ois tommonen päivä ennen plussaa!

Kiitokset tsempeistä! Ainakin proge oli reilu 90 :smiley-bounce012 ei ihme että ummettaa ja turvottaa! Keltsin tekosia. Tulispa vielä plussa :smiley-angelic001

Oho mulla ois tommonen päivä ennen plussaa!

Kiitokset tsempeistä! Ainakin proge oli reilu 90 :smiley-bounce012 ei ihme että ummettaa ja turvottaa! Keltsin tekosia. Tulispa vielä plussa :smiley-angelic001

No hyvä jos proge ollu hyvä! Se ummetus ei kyllä oo kiva juttu. Ihan kokemuksesta kanssa tiedän..
Mulla aina nousee tollain ja si ovis tikut menee ihan blankoks ja si tulee vasta se plussa..tosi monessa kierrossa on tälläin.. No onneks on perjantaina se ultra niin jännää nähdä montako siellä on kasvanut. On ollu tuntemuksia kummallakin puolella :)

Musta tossa jälkimmäisessä kuvassa r-testissä näkyy toinenkin viiva :think005

Minäkään en ymmärrä, miksi menin tekemään raskaustestin dpo9 keskellä päivää kuitenkin, kun aamulla en uskaltanut! :facepalm: No nega tietysti, aivan puhtaan valkoinen.

Torstaina aamulla uudestaan.

plussatuulia ja niin pirusti tänne
:wav
Ei menetetä vielä toivoa!
IHANAA TESTIKUVIA :hilarious: ....

Sofia2016m hyvältä näyttää ovistesti, plussa ihan käsillä :thumleft mun silmään toi on jo tyyliin plussa:wtf:

Joka paikkaan koskee, koska mies vei maastopyörälenkille ja vedin hienot lipat :dead: Mutta! Tiputtelu ohi, menkkamasis ohi, geleet matkalla, Raskauskeijulle tilaus tehty, huomenna vikat Letrot ja mies ei tiedä mikä siihen iski :sex

Plussatuulia testailijoille, vielä se ehtii muuttua!

Mä voin laittaa kans mun negat ja pakotetut viivanpaikat :hilarious: kaks tummaa siis muokattu, rfsu oli aluksi viivanpaikka, vähän haaleni lopuksi. Sofissa perus värikertymä, ei näy edes kuvissa oikein, korkeintaan jos kuvasi ihan heti, ovis lähes blanco

Liitteet

• IMG_20200804_064039__01.jpg
    IMG_20200804_064039__01.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 193
  • IMG_20200804_065547__01.jpg
    IMG_20200804_065547__01.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 171
  • IMG_20200804_065547.jpg
    IMG_20200804_065547.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 178
Musta tossa jälkimmäisessä kuvassa r-testissä näkyy toinenkin viiva :think005

Tätä en kyllä käsitä, miten ihmeessä näette näitä viivoja, kun itehän en nää ikinä mitään :laughing002 mä nään vissiin vasta sitten, kun on ne leffaviivat :hilarious: ja nyt on kyllä niin ajoissa aloitettu testit, etten koskaan oo testannut näin aikaisin että joo :grin

Nyt tänne joku suurplussa aalto kiitos, liikaa aikaa on jo edellisestä:happy093 :playful:

Mä jatkan maahanmuuttajatyön kurssia..ah miten kiinnostavaa :happy3

Plussapuhallus täältäkin. Itellä on Dpo9, jaksaa jaksaa, pystyy pystyy:hilarious: ja lugeja kuluu:hilarious: tultiin kaverin kanssa viruslingolla ison veden yli hakemaan hääjuhlajuomat:grin nyt on auto täynnä alkoholijuomia, toivottavasti koronalta vältyttiin:happy:

plussatuulia ja niin pirusti tänne
:wav
Ei menetetä vielä toivoa!
IHANAA TESTIKUVIA :hilarious: ....

Sofia2016m hyvältä näyttää ovistesti, plussa ihan käsillä :thumleft mun silmään toi on jo tyyliin plussa:wtf:

Nää pregchekit vetää mulla muutenkin aika tummaksi.. Pitää ostaa niitä rfsu ovis testejä kun on paljon parempia mulle.. Tässä kuva samalla testillä kun oli sit plussa.

Liitteet

• IMG_20200711_142955.jpg
    IMG_20200711_142955.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 150
Ei oo satavarma mut oletettu "dpo9" tai niin oon ainaki laskenu, just tein nää, ylempi testiajalta, alempi hetken päästä mut ei kuivuneena.
En edes jaksa innostuu koska rfsu, eikä tietenkää näytä kuvassa yhtään siltä miltä oikeesti perus:hilarious:
Piti munki sit testailla!
mielikuvitus silti laukkaa vaikka noi rfsu on mullakin näyttäneet joskus mitä sattuu..

Liitteet

• 3E798531-AAF4-4980-9EAB-40622583E29F.jpeg
    3E798531-AAF4-4980-9EAB-40622583E29F.jpeg
    18 KB · Katsottu: 209
  • 465D2CF6-0E49-4CC4-BE91-EBBDF35A6EFC.jpeg
    465D2CF6-0E49-4CC4-BE91-EBBDF35A6EFC.jpeg
    24.5 KB · Katsottu: 196
Takaisin