Raskaaksi 2019

Tosi vähän, kyllä siteeseen pieni läntti tulee pulessa päivässä, normisti kaks tuntuu ja ylitulon vaara.. veikkaan siis ovuloimatonta kiertoo

Aa, mul on aina pari päivää semipaljon, mut niukat moniin muihin verrattuna, eli pärjään tyyliin 2 siteellä koko päivän, toki vaihdan vähän useemmin. Hajut ja tulehdusvaarat... Sit pari päivää lisäks vielä niukempaa

Nyt dpo5 eikä juuri tuntemuksia ole :confused005
Onkos muilla samassa vaiheessa eläjillä?

Rinnat ei enää oikeastaan oo kipeet, ainoastaan hellät, itkeskelyt loppui (onneksi) dpo 2. Kauhea väsymys, nukun yli 12h yöunia eikä nyt ole kyllä unettomuudesta tietoakaan :think005

Urtikarisia turvotuksia on taas esiintynyt, mutta se nyt on ihan perusmeininki. Minkäänmoisia tuntemuksia alavatsalla ei ole. Mitä nyt raivoilin miehelle eilen tyhjästä, mikä sekin ihan basic kiertoon nähden eikä migreeniä tullut ovulaation tienoille lainkaan.. Siksi mietin vieläkin tapahtuiko ovulaatio vai ei mutta nähtäväksi jää.

Jospas sitä koittaisi taas kepillä jäätä ja lähtisi juoksulenkille tonne metsän keskelle. :smiley-ashamed004

Mulla on kans just dpo5. Tänään on maistunut rauta suussa MUTTA ei kai mitään oireita voi vielä olla..? o_O Koko kevään mulle on käynyt niin, että olen havaitsevinani oireita, mutta vuoto alkaa kuitenkin ajallaan.

Mutta tällä kertaa aion kuitenkin olla himotestaaja. laughing6 Ostin kaupasta neljä rfsu:n herkkää testiä ja aloitan maanantaina, 5 päivää ennen kuukautisia. :hilarious: Nyt ei säästellä testejä! laughing7

Jaksamista sen urtikarian kanssa! :Heartred

Mulla on kans just dpo5. Tänään on maistunut rauta suussa MUTTA ei kai mitään oireita voi vielä olla..? o_O Koko kevään mulle on käynyt niin, että olen havaitsevinani oireita, mutta vuoto alkaa kuitenkin ajallaan.

Mutta tällä kertaa aion kuitenkin olla himotestaaja. laughing6 Ostin kaupasta neljä rfsu:n herkkää testiä ja aloitan maanantaina, 5 päivää ennen kuukautisia. :hilarious: Nyt ei säästellä testejä! laughing7

Jaksamista sen urtikarian kanssa! :Heartred

Kiitti :Heartred
Itehän kerrankin aattelin olla maltillinen kun tänne tuppukylään tultiin, eikä täältä saa muutenkaan herkkiä testejä kun vissiin apteekista, jos sieltäkään :hilarious: Pari perustestiä on kyllä matkassa mukana, mut varmaan tarvii käydä maanantaina täydentelemässä varastoja, kun en kuitenkaan malta odotella :grin

Toivottavasti siellä tärppi kävis :smiley-angelic001

Aa, mul on aina pari päivää semipaljon, mut niukat moniin muihin verrattuna, eli pärjään tyyliin 2 siteellä koko päivän, toki vaihdan vähän useemmin. Hajut ja tulehdusvaarat... Sit pari päivää lisäks vielä niukempaa
Varmaan pärjäisin yhellä jos viittis olla vaihtamatta mutta niinkun sanoit ei oikein viitti, olihan siis kiertokin 34pv (normaanlin 29) siitä jo aavistelisin että jotain pientä häikkää..

Vooii jänskää :nailbiting:
nyt aika monella meistä lähekkäiset dpot
ja hei sittenku on aika niin testikuvia kiitos:rolleyes:...
Ei oo itsellä yhtään luottoa et tulis plussaa, oireita en jaksa ees miettiä sen kummemmin koska saan kyllä kaikki oireet itelleni jos alan vaan tarpeeks pohtimaan, been there done that, ties kuinka monta kertaa :hilarious:

Vooii jänskää :nailbiting:
nyt aika monella meistä lähekkäiset dpot
ja hei sittenku on aika niin testikuvia kiitos:rolleyes:...
Ei oo itsellä yhtään luottoa et tulis plussaa, oireita en jaksa ees miettiä sen kummemmin koska saan kyllä kaikki oireet itelleni jos alan vaan tarpeeks pohtimaan, been there done that, ties kuinka monta kertaa :hilarious:

Ei mulla ees haamuile koskaan :bag: oon kans hyvä keksimään oireita :facepalm: toiv joku plussaa täälläkin pian :Heartred

Jännään niin teidän puolesta :angelic:

En tiedä yhtään mitä itsessä tapahtuu. Tai siis tiedän, kun kärvistelen täällä mielestäni ovulaatiokipujen kanssa! Mutta siis näin ollen ovis olis ollut kp16-17, eikä suinkaan itselleen tyypillisesti kp23->. Mistähän mahtaa johtua :eek:

Tiputtelua on tässä kierrossa ollut todella vähän (nyt jinxaan loppukierron tietenkin :hilarious:), joten limiksen tilanne ei ehkä ole ihan katastrofaalinen vaikka ovis olisikin näin aikaisin...

No, we'll see! Onpahan ainakin talleteltu kp:t 10, 11, 14 ja 16, mutta koska en tässä kierrossa tikuta tai mittaa lämpöjä, niin yhtä hyvin voidaan kyllä paneskella vielä loppulomakin aka 2 viikkoa :hilarious::hilarious: Sit kun tiputtelu palaa niin voi nauttia lomamuistoista :smug:

Ei mulla ees haamuile koskaan :bag: oon kans hyvä keksimään oireita :facepalm: toiv joku plussaa täälläkin pian :Heartred

Toivotaan:Heartred mulla on vahva fiilis, että se joku en ole minä, mulla fokuskin vaan vuodon poissa pitämisessä. Perus lugeoireet tottakai päällä. Enkä aio testata turhia, mutta pidän kyllä peukkuja teille muille:happy::Heartred

Toivotaan:Heartred mulla on vahva fiilis, että se joku en ole minä, mulla fokuskin vaan vuodon poissa pitämisessä. Perus lugeoireet tottakai päällä. Enkä aio testata turhia, mutta pidän kyllä peukkuja teille muille:happy::Heartred

Tuskinpa minäkään..

Sama tunne.. Mut toivotaan että nyt joku vihdoin:Heartred

Mulla on täällä sydän syrjällään kun mun pieni aloittaa huomenna päiväkodin :sad001 Onneks en mee 100% töihin vaan saan olla vielä kotonakin.. Nää kasvaa niin nopeesti!

Mulla on täällä sydän syrjällään kun mun pieni aloittaa huomenna päiväkodin :sad001 Onneks en mee 100% töihin vaan saan olla vielä kotonakin.. Nää kasvaa niin nopeesti!

Oi, mä taas otan huomenna uusia pieniä vastaan töissä :) ois kyllä varmasti outoa jättää oma!

Masentaa kun ei niin mitään raskauteen viittaavaa oloa.. :arghh: ei kai tarttiskaan mut kun ei malta :sorry:

Oi, mä taas otan huomenna uusia pieniä vastaan töissä :) ois kyllä varmasti outoa jättää oma!

Masentaa kun ei niin mitään raskauteen viittaavaa oloa.. :arghh: ei kai tarttiskaan mut kun ei malta :sorry:

Mäkin oon ottamassa vastaan uusia :happy: Oon varhaiskasvatuksen ope. Onneksi tiedän myös lasta hoitavat aikuiset, se helpottaa! Tää on kyllä ihana työ, kaikessa rankkuudessaan! :cat:

Sulla on kyllä niin aikaiset päivät, ettei vielä voi tuntuakaan, malttia :Heartpink

Sehän se on täälläkin, että kun malttaisi. :excited001 Se rauta maistuu suussa ja kahvi ei oikein maistu...

Mies suhtautuu epäilevästi siihen, että aion testata jo alkuviikosta. Ihmettelee, miksi niin pitää tehdä. Okei, onhan se aikaista ja kun kemiallisen mahdollisuuskin on, mutta... Voihan sitä kerran tehdä näinkin. Viime raskaudessa tosin tuli herkällä testillä nega muistaakseni kolme päivää ennen kk:n alkupäivää. Plussa tuli sitten vasta viikkoa myöhemmin testatessa, kun oli vain hieman pientä vuotoa, joka oli tietysti kiinnittymisvuotoa. Siksi mies ei kai luota tuohon aikaisin testaamiseen.

Sehän se on täälläkin, että kun malttaisi. :excited001 Se rauta maistuu suussa ja kahvi ei oikein maistu...

Mies suhtautuu epäilevästi siihen, että aion testata jo alkuviikosta. Ihmettelee, miksi niin pitää tehdä. Okei, onhan se aikaista ja kun kemiallisen mahdollisuuskin on, mutta... Voihan sitä kerran tehdä näinkin. Viime raskaudessa tosin tuli herkällä testillä nega muistaakseni kolme päivää ennen kk:n alkupäivää. Plussa tuli sitten vasta viikkoa myöhemmin testatessa, kun oli vain hieman pientä vuotoa, joka oli tietysti kiinnittymisvuotoa. Siksi mies ei kai luota tuohon aikaisin testaamiseen.

Mikä dpo sulla nyt?:) Oliko sit viimeks ovis myöhemmin, koska kiinnittyminen ei kai voi tapahtua enää about dpo12 jälkeen :scratch tai siis Max joku dpo15?

Joo ei nää miehet mitään ymmärrä :grin
Mä meinaan myös tuhlata testejä ihan urakalla tässä kierrossa, koska on vaan se olo, ettei tästä kierrosta tärppiä tule :hilarious: noh, neljän päivän päästä voin aloittaa testilaboratorioni eli dpo10 meinaan jo yrittää. Enkä miehelle hiisku sanaakaan, kun ei se kuitenkaan mitään tajuu :playful:

Eikä täälläkään mitään tuntemuksia ole. Vatsa ollut vaan ihan sekaisin tänään ja eilen, mut mitään muuta oireeksi mainittavaakaan ei täällä ole. Muuta kun et hiukset rasvoittuu ja naama kukkii, mutta se nyt on mulla ennenkin ollut tässä pms. vaiheessa.

Mä tein jo ovistestin aamulla :hilarious: lähes blanco. Tiistaina teen jo rtestin dpo7:hilarious:

Mikä dpo sulla nyt?:) Oliko sit viimeks ovis myöhemmin, koska kiinnittyminen ei kai voi tapahtua enää about dpo12 jälkeen :scratch tai siis Max joku dpo15?

Joo, viime raskauden alkaessa ovis oli todennäköisesti viikon myöhässä, koska vauvakin oli varhaisultrassa viikkoa pienempi kuin kuukautisista laskettuna. Ja siitä lähtien kahdessa seuraavassa ultrassa sekä lopulta kuolinsyytutkimuksessa aina juuri viikkoja vastaava, siis sen varhaisultrassa kaliproitujen viiikkojen.

Lisäys : ja se dpo6 nyt

Muokattu viimeksi:
Joo, viime raskauden alkaessa ovis oli todennäköisesti viikon myöhässä, koska vauvakin oli varhaisultrassa viikkoa pienempi kuin kuukautisista laskettuna. Ja siitä lähtien kahdessa seuraavassa ultrassa sekä lopulta kuolinsyytutkimuksessa :)sad010) aina juuri viikkoja vastaava, siis sen varhaisultrassa kaliproitujen viiikkojen.

Lisäys : ja se dpo6 nyt

Ei, vaan dpo7:wideyed:

Tietenkin tunnen kokoajan jotain "repäisykipuja" ja vaikka mitä tuntemuksia tuolla alavatsanseudulla, rinnat kipeet, pahan olon aaltoja jne. Oon niin malttamaton ihminen et voi luoja sit taas, ei malttais yhtään odottaa, nyt ois vasta dpo7, yritän kokoajan keksiä jotain tekemistä että menis aika nopeammin, voi meitä. :hilarious: en kestä itteeni.

jannn muista että ei oireita ei tarkoita/kerro vielä mitään! eiks sullakin vielä tosi aikaset dpot, dpo5? jos muistan oikein:happy: tsemppiä!

Näin muuten unta et meillä oli whatsapp ryhmä ja viestiteltiin ja soitettiin videpuheluita kaikki keskenämme ja tiirailtiin testitikkuja:hilarious:
ei oo eka kerta kun tuutte uniin asti.

Takaisin