Raskaaksi 2019

Ei oo satavarma mut oletettu "dpo9" tai niin oon ainaki laskenu, just tein nää, ylempi testiajalta, alempi hetken päästä mut ei kuivuneena.
En edes jaksa innostuu koska rfsu, eikä tietenkää näytä kuvassa yhtään siltä miltä oikeesti perus:hilarious:
Piti munki sit testailla!
mielikuvitus silti laukkaa vaikka noi rfsu on mullakin näyttäneet joskus mitä sattuu..

Oo ei mulla noin tumma ollut, oispa ylihuomenna :rolleyes: voi helvetti ku luulin että rfsu ois nykyään ok..mut kai on taas huonontunut..harvoin saan kyllä haamuja, harmaita viivanpaikkoja kyllä jos paska testi. Pidetään nyt toivoa vielä yllä!
 
Ei oo satavarma mut oletettu "dpo9" tai niin oon ainaki laskenu, just tein nää, ylempi testiajalta, alempi hetken päästä mut ei kuivuneena.
En edes jaksa innostuu koska rfsu, eikä tietenkää näytä kuvassa yhtään siltä miltä oikeesti perus:hilarious:
Piti munki sit testailla!
mielikuvitus silti laukkaa vaikka noi rfsu on mullakin näyttäneet joskus mitä sattuu..

Ja ihan ku sulla ois tossa pc:ssäkin jotain :rolleyes:
 
Mä nään kyl molemmissa sinpuran testeissä jotain. Mulla rfsut ollut ennen hyviä, mutta tähän kiertoon kaikkiin jotain outoja hailuroita/todella vahvoja viivan paikkoja (tosin ainahan se saattoi olla kiinnittymisyritys). MUTTA ne oli semmosia, ettei millään saanut kuvassa näkymään vaik mulla on tosi hyvä kamera puhelimessa, joten suhtaituisin optimistisesti noihin testeihin :)
 
Mua on kyl alkanut hirvittämään tää koronan tuleva toinen aalto. En tiedä, on siinä kyllä taas sulateltavaa, jos nyt ei pääse hoitoihin ilmoittautumaan, jos kuukauden päästä taas korona riehuu ja kaikki paikat olis kiinni:nailbiting:
 
Mua on kyl alkanut hirvittämään tää koronan tuleva toinen aalto. En tiedä, on siinä kyllä taas sulateltavaa, jos nyt ei pääse hoitoihin ilmoittautumaan, jos kuukauden päästä taas korona riehuu ja kaikki paikat olis kiinni:nailbiting:

No älä! Mä oon saanut huijattua itteeni hyvin, kun oli remontti ja muutto. En oo paljoo antanut itteni miettiä asiaa, mut nyt kun kaikki on valmista kotona niin ootan vaan sitä vikaa inssiä.. En tosiaa tiiä miten sitä reagoi sit taas jos hommat menee seis:sad001
 
Mua on kyl alkanut hirvittämään tää koronan tuleva toinen aalto. En tiedä, on siinä kyllä taas sulateltavaa, jos nyt ei pääse hoitoihin ilmoittautumaan, jos kuukauden päästä taas korona riehuu ja kaikki paikat olis kiinni:nailbiting:

Paitsi voiko olla, ettei ne ainakaan täysin mene seis, jos nyt tiedetään enemmän? Esim että ei vaaraa sikiölle tmv. Ellei sitten kaikki työntekijät hoitamassa koronaa, mutta eipä tainnut viimeksikään olla. Ja varmaan HUS pahimmassa vaarassa, jos pk seudulla eniten sairastuneita..no menen sit yksityiselle, jos nekään auki..
 
Ja ihan ku sulla ois tossa pc:ssäkin jotain :rolleyes:

No siis joo viivanpaikka näkyy kuvissa ku salamalla otettu mut ei siin muuten näkyny mitään "oikeeta" koko aikana, eikä kummassakaan oo mitään näin kuivuttuaan, et no katellaan :hilarious::happy:
ihanan optimistia monet silti!
vaikka varmaan ihan höpöhöpö viiva oli, tossa rfsu:ssakin.
 
Mä nään kyl molemmissa sinpuran testeissä jotain. Mulla rfsut ollut ennen hyviä, mutta tähän kiertoon kaikkiin jotain outoja hailuroita/todella vahvoja viivan paikkoja (tosin ainahan se saattoi olla kiinnittymisyritys). MUTTA ne oli semmosia, ettei millään saanut kuvassa näkymään vaik mulla on tosi hyvä kamera puhelimessa, joten suhtaituisin optimistisesti noihin testeihin :)

Mulla täysin sama kokemus näistä rfsu ollu just lähiaikoina, siks niin skeptinen :grin
ei ihan helpolla usko mitään hailuja/ihmeviivoja näissä sentakia.
Mulla vähän random tilanne kun oman luurin takakamera on rikki ja joudun varapuhelimella ottaa kuvat joka on ihan tosi vanha ja huono ja lähettää siitä tähän nykyiseen...:hilarious:
joo oon tilannu jo uuden.
 
Mua on kyl alkanut hirvittämään tää koronan tuleva toinen aalto. En tiedä, on siinä kyllä taas sulateltavaa, jos nyt ei pääse hoitoihin ilmoittautumaan, jos kuukauden päästä taas korona riehuu ja kaikki paikat olis kiinni:nailbiting:

Ei hitto sentään kun ei vaan tulis mitään takapakkia :arghh::facepalm:
 
Mitenköhän mulla nyt viimekierrossa ja nyt tässä ennen ovista tuntuu maha menevän kuralle.. Nimin yövuoron aikana käyny kolme kertaa kakkosella :banghead:
 
Sofia2016m, mulla on aina ollut pari pv ennen o+ vatsa sekaisin ihan huolella :bag: ollut kyllä niitäkin kiertoja, jossa tätä "ongelmaa" ei ole ollut.:oops:

Täällä dpo9 enkä jaksanut sittenkään testata uudestaan. Katsotaan jaksaisko myöhemmin iltapäivästä. Mulla vaan niin nega fiilis, että usko plussaan on kyllä miinuksen puolella, etenkin kun eilen sorruin syömään karkkia ja urtikaria vaivasi turvotuksineen koko yön :disgust enemmän on kyllä pms meininki: ärsyttää, masentaa, väsyttää, on finnejä ja hiukset rasvoittuu :sick009

Oudoin juttu on siltikin nää rinnat, kun ei ne oo oikein kipeet, ihmeen arat vaan :think005 Sit sellanen outous on, että aina kun tekee mieli jotain syötävää, niin se ruoka ei maistukaan niin hyvältä kun muisteli ja ei enää tee mieli syödä :confused005

Kai mä laitan pyykit kuivumaan ja käyn hetkeksi uudestaan nukkumaan. Sitten pitää taas tehdä esseetä :bag:
 
Tein pc:n mut turhaan, eihän siinä mitään näy. Korkeintaan viivanpaikka luonnonvalossa. Kuvat menee ihan sutuksi kun tänne lisään, mutta laitetaan silti. Eipä näissä oo katottavaa:bag:

Miksi sitä ihminen kiusaa aina itteään tekemällä näitä ennen aikaisia testailuja :hilarious: masennun aina turhan aikaisin.
Noh, voin kertoa, etten usko tän tästä muuttuvan, mutta koska nyt vasta dpo 9 niin testata pitää silti joka päivä :grin
 

Liitteet

  • IMG_20200805_140404.jpg
    IMG_20200805_140404.jpg
    27 KB · Katsottu: 102
  • IMG_20200805_135655.jpg
    IMG_20200805_135655.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 109
Sain sellasen hermoromahduksen yövuoroissa että siinähän se yövuoro meni itkiessä. Olispa jo se ultra ja oispa siellä kaks hyvän kokosta munista ja saisin sen irrotuspiikin..
 
Hillis ”Kato sitte tarkasti jos huomena näytetään ne pistämishommat, mää en aijo pistää jos oot kotona.”
Mies ”Mitkä pistämishommat?”
H ”No ne lääkkeet.”
M ”Niin ne. Pitääkö munki ottaa niitä vai sun vaan?”
H ”Mun vaan.”
M ”No eihän siinä sitte oo muutako ihon alle tuikkaa menemään.”

Yes yes f*ck you too! :hilarious:
 
Hillis ”Kato sitte tarkasti jos huomena näytetään ne pistämishommat, mää en aijo pistää jos oot kotona.”
Mies ”Mitkä pistämishommat?”
H ”No ne lääkkeet.”
M ”Niin ne. Pitääkö munki ottaa niitä vai sun vaan?”
H ”Mun vaan.”
M ”No eihän siinä sitte oo muutako ihon alle tuikkaa menemään.”

Yes yes f*ck you too! :hilarious:

Milloin sulla alkaa pistokset? :)
 
Hillis ”Kato sitte tarkasti jos huomena näytetään ne pistämishommat, mää en aijo pistää jos oot kotona.”
Mies ”Mitkä pistämishommat?”
H ”No ne lääkkeet.”
M ”Niin ne. Pitääkö munki ottaa niitä vai sun vaan?”
H ”Mun vaan.”
M ”No eihän siinä sitte oo muutako ihon alle tuikkaa menemään.”

Yes yes f*ck you too! :hilarious:

Oi vitsi, huomennako suunnitellaan nämä asiat? Onpa mahtavaa että pääsette jo eteenpäin asioissa:Heartred tuu sit kertoo:happy:
 
Tää ei oo oikeesti totta, edelleen mun maha on ihan seko :hilarious: :facepalm:

Eilen oli jo parempi päivä, mut tänään ravaan taas huussissa jopa sillonkin, kun en oo syönyt mitään. Vatsassa ikään kuin kiertää kestona..On kyllä perin kummallinen luteaalivaihe, sanompa vaan :playful:

Ja ilma noin hieno ja mä oon vaan kykkinyt sisällä kirjoittamassa esseetä :grin
 
Oijoi, äsken (dpo10) tuli lugejen mukana jo jotain ruskeaa :hungover: maanantai, se on niin lähellä ja kuitenkin ihan liian kaukana jouduin myös vaihtamaan 200mg 2x100mg 3x pv koska resepti loppui. Ehkä pistän niitä vähän extraa vielä, jos toimivat huonommin...
 
Takaisin
Top