Raskaaksi 2019

Huh, ainakin nuo ylemmät tekstit palautti mut maanpinnalle, mulla on nyt just ovis vasta tulossa niin ihan kiva ettei kapua pilvilinnoihin :grin ja en ite käy tuossa - 20 ryhmässä kun siä tulee niin paljon niitä plussia että tulee vaan pahamieli :hilarious:


MUTTA, me mentiin kihloihin :rolleyes: :smiley-angelic006

Onneksi olkoon täältäkin! :happy::Heartred
 
Huh, ainakin nuo ylemmät tekstit palautti mut maanpinnalle, mulla on nyt just ovis vasta tulossa niin ihan kiva ettei kapua pilvilinnoihin :grin ja en ite käy tuossa - 20 ryhmässä kun siä tulee niin paljon niitä plussia että tulee vaan pahamieli :hilarious:


MUTTA, me mentiin kihloihin :rolleyes: :smiley-angelic006

Paljon onnea!!! :smiley-bounce016
 
Alcyone, osanottoni ja paljon voimaa surutyöhön :Heartred en voi kuvitellakaan kuinka pahalta tuollainen tuntuu. Onneksi saitte hänestä kuitenkin konkreettisia muistoja, ja hautapaikan jossa vierailla.
 
Moi kaikille. Voisin liittyä mukaan jos sopii. Olen 31-vuotias, mies vähän vanhempi. Esikoisen yritys on aloitettu viime vuonna, mutta pysyvää tärppiä ei ole tullut. Tammikuussa tuli kaiketi kemialliseksi laskettava, helmikuussa posahti munasarjakysta ja sen jälkeen menkat ja ovulaatio on olleet hakusessa. Letrot nyt kolmatta kierrosta käytössä ja pikkuhiljaa menkatkin alkaneet palautua. Enemmän olen kirjoitellut tuolla 20-puolella, mutta ongelmaisena en oikein tunne kuuluvani sinne, eikä siellä olla ihan samalla aallonpituudella.

Alcyonelle kovasti jaksamista vaikeaa tilanteeseen :HeartredJa Sofialle onnittelut!
 
Jee onnea!!! Me mentiin yli vuosi sitten mutta häistä ei tietoakaan, onko teillä?:grin

Zarar pahoittelut, tiedän tunteen :Heartred

Nipa, milloin teidän hauvavauva tulee???



Juu ei meilläkään häistä oo mitään tietoa :laughing001
Kyllä nyt saa vielä aikaa kulua, toki olis kiva olla samalla sukunimellä jos sattuis nyt raskautuun ja lapsi Si miehen sukunimellä niin haluisin olla samalla :smiley-angelic006
 
Juu ei meilläkään häistä oo mitään tietoa :laughing001
Kyllä nyt saa vielä aikaa kulua, toki olis kiva olla samalla sukunimellä jos sattuis nyt raskautuun ja lapsi Si miehen sukunimellä niin haluisin olla samalla :smiley-angelic006

Mä en oo vielä päättänyt vaihtasinko sukunimeä :scratch

Kauheet ku väsyttää koko ajan ja mies haluu tehdä koko ajan jotain :hilarious: siis varmaan vaan kun en nukkunut yöllä hyvin, sama varmaan jatkuu koska äsken päikkärit.

Sen tervetuloa!!
 
Mä en oo vielä päättänyt vaihtasinko sukunimeä :scratch

Kauheet ku väsyttää koko ajan ja mies haluu tehdä koko ajan jotain :hilarious: siis varmaan vaan kun en nukkunut yöllä hyvin, sama varmaan jatkuu koska äsken päikkärit.

Sen tervetuloa!!


Mä ottaisin mielelläni miehen sukunimen, on sen verran harvinainen verrattuna omaan yleiseen sukunimeen :hilarious:
 
Tervetuloa Sen, ja kiitos! :Heartred Kiitokset myös Nipanderille, zararille, NewMoonille ja dimoulle! :Heartred

Onneksi on monta vaihtoehtoa, minkä sukunimen haluaa naimisiin mentyä ottaa/pitää, niin jokainen voi tehdä mieleisellään tavalla. :) Olen ollut vasta muutaman kuukauden mieheni sukunimellä häiden jälkeen, mutta olen tosi tyytyväinen vaihdokseen. Meillä meni niin päin, että vaihdoin tuiki tavalliseen sukunimeen harvinaisesta. Harvinainen oli exän, joten ei ollut mitään suurta intoa sen pitämiseen, hyvä kun pääsin eroon. :wtf: Itse asiassa on ihanaa sulautua massaan nykyisellä nimellä, entinen herätti huomiota ja kyselyjä joka paikassa. o_O
 
Kiitos! Me mentiin reilu vuosi sitten naimisiin ja käytiin kovasti myös sukunimikeskustelua. Ehdottelin et olis otettu jomman kumman suvusta joku kiva. Lopputuloksena molemmat piti omansa, koska laiskuus vaihtaa kaikki kortit, sähköpostiosotteet jne. Jos joskus lapsia saadaan niin varmaan taas sama pohdinta. Kummallakin aika perus sukunimi.
 
Tervetuloa joukkoon sen:happy:

Meillä mä vaihdan sukunimeä, tavallisesta toiseen tavalliseen. Itellä ei olis ollut niin väliä, oisin mieluusti jättänyt korttirumban väliin, mutta mies halusi ja on se sit kai kiva kun meillä kaikilla on sama. Mies toki heitti, et vaihdetaan joku ihan uus arstokraattinen nimi, mut ei nyt sentään siihen lähdetty:hilarious:

Jannn, ootko testaillut?
 
Tervetuloa joukkoon sen:happy:

Meillä mä vaihdan sukunimeä, tavallisesta toiseen tavalliseen. Itellä ei olis ollut niin väliä, oisin mieluusti jättänyt korttirumban väliin, mutta mies halusi ja on se sit kai kiva kun meillä kaikilla on sama. Mies toki heitti, et vaihdetaan joku ihan uus arstokraattinen nimi, mut ei nyt sentään siihen lähdetty:hilarious:

Jannn, ootko testaillut?

En oo enkä itse asiassa tiedä miten pystynkään täällä hotellissa:scratch ei viitsisi lasiin kusasta. Ehkä hyvä vaan niin ei tule taas turhaan testailtua. Torstaina tai perjantaina kotiin sitten. Viimeistään sitten testiä, ihanaa kun täällä ei samoja himoja edes testata :eek: ainakaan vielä :grin
 
En oo enkä itse asiassa tiedä miten pystynkään täällä hotellissa:scratch ei viitsisi lasiin kusasta. Ehkä hyvä vaan niin ei tule taas turhaan testailtua. Torstaina tai perjantaina kotiin sitten. Viimeistään sitten testiä, ihanaa kun täällä ei samoja himoja edes testata :eek: ainakaan vielä :grin

Ai ihanaa, ootte jossain hotellissa:happy: Heh, ehkä se on ihan hyvä jättää testaillut ja keskittyä nauttimaan lomasta (hyvin ehtii testata vasta kotona:happy:) Olispa ihanaa päästä hotelliin. Toisaalta kohta pääseekin, viettämään hääyötä:Heartred
 
Alcyone, paljon voimia surutyöhön.:Heartred

Sofia, onnea kihlauksesta.:happy:

Sen, tervetuloa.:)

Worst club, best people.
Kiitos! :Heartred

Onko kellään kokemusta tyhjennyksen jälkeisestä maidon erittymisestä? Mulla se alkoi pari päivää sitten muutamalla pisaralla, mutta näyttää nyt yltyvän ja rinnat on kipeät. En saanut mitään estolääkitystä sairaalasta ja mietin, vieläkö sellaisen voisi ottaa.
 
Ai ihanaa, ootte jossain hotellissa:happy: Heh, ehkä se on ihan hyvä jättää testaillut ja keskittyä nauttimaan lomasta (hyvin ehtii testata vasta kotona:happy:) Olispa ihanaa päästä hotelliin. Toisaalta kohta pääseekin, viettämään hääyötä:Heartred

No ei tää mikään hieno ole, ainakin nukuin tosi huonosti x) kunhan jotain tekemistä lomalla :) huomenna strutsitilalle ja viinitilalle :grin enemmän odotan mökkireissua parin viikon päästä :) mut joo enemmän tuntuu lomalta kun käy muuallakin kuin kotona. En kyllä tajua miks oon ku persiiseen ammuttu karhu koko ajan :sad001
 
Muokattu viimeksi:
On kyllä hyvä, että keksii kaikkea mahdollista muuta suunniteltavaa tän kaiken keskelle, niin kuin joku täällä mainitsikin. Auttaa jaksamaan ja pitämään pään kasassa. Mä pesasin tokavikan ikkunan, sopivasti sai ajatuksia muualle.

Jann, on kyllä tosi kiva lomailla muuallakin kun kotona - itse huomaan nyt just kun oon kotona ja mies töissä viikot, ja täällä muutenkin tää huono sisäilma ja pieni asunto, niin tuntuu et pää lahoaa, että on pakko keksiä jotain muutakin tekemistä kun vaan päivät pitkät oleilua omien ajatusten kanssa. :bag:
Onneksi on se muutto puolentoista kk kuluttua ja päästään rivari kolmioon :)
Se kun maisemat vaihtuu, vaikuttaa kyllä mukavasti mielialaankin ja saa vaihtelua tähän kaikkeen. Ei mullakaan oo kiire testailla, kun ollaan esim. Mökillä mut täällä kotona en sit muuta vissiin keksikään :grin
 
Takaisin
Top