Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Tais tulla väärään paikkaan?
Eiku mä just ylempänä kyselin noista :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tais tulla väärään paikkaan?
Tosta siittiötestistä:
Kaveri tilas sen ja sen mies syö sytostaatteja, niin se sai sillä tuloksen että alle 15 000 / ml (muistaakseni) joten periaatteessa näyttää ihan oikein. Sit klinikalla kun tehtiin analyysi niin tulos oli pyöreä 0 terveitä eteenpäin liikkuvia siittiöitä. Muutamia paikallaan pyöriä oli. Joten piti paikkaansa. Ja tolla 15 000 / ml eo tee oikeestaan luomuna mitään.
Mistä ihmeestä mä äsken luin et joku kysy kokemuksia Raskauskeijun siittiötestistä :D ihan kuin oisin täältä lukenut
Edit: Sofia kyseli tossa aiemmin :)
Dpo7 ja vuosisadan krapula. Ei uskoa luomuvauvaan. Onneksi ensi kierrossa alkanee hoidot.
Paskavärkki teki uuden ennätyksensä ja alkoi tiputella jo dpo 2
Pitkin mennä siirtämään sitä Naistenklinikan aikaa
Ai että näitä paskoja värkkejä tsempit sen kanssa mullakin hanat aukeaa ihan viimeistään dpo2, yleensä jo ennen sitä
Tää oli nyt harvinaisen perseestä kun viime kierron pysyi täysin poissa se loppukierron rättiralli :arghh: Ehdin jo ajatella, että jesjes uusi normaali, mutta taisikin olla vaan joku väliaikainen hyvä hetki ja nyt takaisin paskaan...
Täällä testattu niin tyylipuhdas nega, että usko tähän kiertoon on jo mennyt. Huomenna pitäis alkaa menkat.
Kyllä mä ihmettelen, miten ihmiset onnistuu raskautumaan vahingossa. Omalla kohdalla sellaista ihmettä ei näytä tapahtuvan, yrittää tai on yrittämättä.
Prismaan en taida enää mennä, ainakaan aamupäivällä, niin monta raskaana olevaa, ettei sormet riitä. Kotona taas itketti ihan hulluna, miksei se pieni vaan jaksanut. Miksi, miksi ja miksi.
Miten tää lasten hankkiminen voi olla näin perkeleenmoinen show. Mietin välillä, mitä oon oikein tehnyt väärin, että oon ansainnut tän kaiken sairauksiani myöten.
Kiitti kaikille tsempistä
On niin kiva, kun kaikki tunteet voi teille kertoa ja ymmärrätte
Eiköhän tämä tästä. Ihmeen voimakkaat tunnereaktiot kyllä nyt heräs jostain syystä - oon täällä yksin kotona itkeskellyt yhtä, jos toista asiaa tän iltapäivän mittaan. Taitaa olla vuosisadan pms