Raskaaksi 2019

Tosta siittiötestistä:

Kaveri tilas sen ja sen mies syö sytostaatteja, niin se sai sillä tuloksen että alle 15 000 / ml (muistaakseni) joten periaatteessa näyttää ihan oikein. Sit klinikalla kun tehtiin analyysi niin tulos oli pyöreä 0 terveitä eteenpäin liikkuvia siittiöitä. Muutamia paikallaan pyöriä oli. Joten piti paikkaansa. Ja tolla 15 000 / ml eo tee oikeestaan luomuna mitään.



Okei kiitos eli jonkun verran voi kuitenkin päätellä tuloksista. Kauankohan tohon kannattaa pidättäytyä seksistä? Makso se sen 20e eli ei kauheen kallis.
 
Mistä ihmeestä mä äsken luin et joku kysy kokemuksia Raskauskeijun siittiötestistä :D ihan kuin oisin täältä lukenut :eek:

Edit: Sofia kyseli tossa aiemmin :)

Hups mennyt sit ohi multa :bag:

Me tehtiin se siittiötesti kotona, mut siis vähän epäselvä..tuliko vaan jonkun värinen viiva jos tarpeeksi siittiöitä :scratch ja piti näytteeseen sekoittaa jotain pulveria :hilarious:
 
Dpo7 ja vuosisadan krapula. Ei uskoa luomuvauvaan. Onneksi ensi kierrossa alkanee hoidot.

Heh, kyllä itselläkin kului eilen useampi lasillinen, ettei mistään kiinnittymispunkuista kyllä voida puhua:hilarious: onneksi ei oo darraa. Mutta pää varmaan pehmeni jotenkin, olen nimittäin tässä tänään pohtinut jos siirtäis sen kolmannen inssin vasta lokakuulle:rolleyes:
 
Täällä ei mitään ihmeempiä. Näinköhän ne menkat kohta puoliin tekevät tuloaan. Päätä särkenyt niin tutun oloisesti taas. Aamulla yökötti hampaita harjatessa ja kipeitä finnejä ilmestynyt otsaan. Tissikipukin on rauhoittumaan päin. Väsyttää niin paljon, että voisin vaan nukkua. Tiputtelu on kyllä loistanut nyt poissaolollaan. Erikoinen kierto näin muutenkin.

Ei oo oikein tärppifiilistä, herkkää testiäkään ei nyt tuolla kaapissa ole, mut jos perinteisen testin tekis parin kolmen päivän päästä, jos ei vuoto ala :bag:
 
Mun piti alottaa tänään tikuttaminen mutta se unohtu, huomenna sitte kp10 vasta tänään, viikonloppuna on tullu heiluteltuu peittoo niin ahkerasti ettei sitte hetkeen :whacky011 harmi vaan että viikon liian aikasin..
 
Ai että näitä paskoja värkkejä:smiley-angry007 tsempit sen kanssa:Heartred mullakin hanat aukeaa ihan viimeistään dpo2, yleensä jo ennen sitä:angryfire

Tää oli nyt harvinaisen perseestä kun viime kierron pysyi täysin poissa se loppukierron rättiralli :arghh: Ehdin jo ajatella, että jesjes uusi normaali, mutta taisikin olla vaan joku väliaikainen hyvä hetki ja nyt takaisin paskaan...
 
Tää oli nyt harvinaisen perseestä kun viime kierron pysyi täysin poissa se loppukierron rättiralli :arghh: Ehdin jo ajatella, että jesjes uusi normaali, mutta taisikin olla vaan joku väliaikainen hyvä hetki ja nyt takaisin paskaan...

Mulla oli kans vähän rauhallisempi kevät näiden kanssa, mutta kyllä se olis pitänyt jo arvata, että tyynytä myrskyn edellä:hungover:
 
Tänään kp10. Ovulaatio tikut alkaa olla tosi lopussa joten toivottavasti raskaus keijun tilaus tulee nopeasti. Saas nähdä tulisko ovis nyt aikaisemmin.


Mun sukulaisella tänään ultra. Hcg vaan verikokeista 87 vaikka pitäis olla viikolla 7 paljon enemmän. Oli vahinko raskaus yhdestä kerrasta.. Mutta olis halunnut pitää sen. On vuotanutki nyt ja epäilee että on mennyt kesken
 

Liitteet

  • IMG_20200706_130544.jpg
    IMG_20200706_130544.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 143
Täällä testattu niin tyylipuhdas nega, että usko tähän kiertoon on jo mennyt. Huomenna pitäis alkaa menkat.

Kyllä mä ihmettelen, miten ihmiset onnistuu raskautumaan vahingossa. Omalla kohdalla sellaista ihmettä ei näytä tapahtuvan, yrittää tai on yrittämättä.

Prismaan en taida enää mennä, ainakaan aamupäivällä, niin monta raskaana olevaa, ettei sormet riitä. Kotona taas itketti ihan hulluna, miksei se pieni vaan jaksanut. Miksi, miksi ja miksi.
Miten tää lasten hankkiminen voi olla näin perkeleenmoinen show. Mietin välillä, mitä oon oikein tehnyt väärin, että oon ansainnut tän kaiken sairauksiani myöten.
 

Liitteet

  • IMG_20200706_130943.jpg
    IMG_20200706_130943.jpg
    33.8 KB · Katsottu: 154
Miks hitto sitä on niin tyhmä et elättelee toiveita viikkotolkulla aina ihan turhaan jos mullaki alko ruskee tuhnu jo oletettuna dpo5 ja nyt sit tänään aamulla dpo11 tuli vähän verta ja ootan vaan että kääntyy tästä kunnolla nyt menkoiks.
MIKSI sitä päässään toivoo silti et no kyl tää vuoto vielä loppuu ja plussa tulee, vaikka sisimmässään tietää et niin ei kyllä tapahdu. Millon sitä oppis niin fiksuks et lopettais sen ihan liian aikaisen typerän testien tuhlauksen ja testais sitten ku oikeesti näyttäis siltä että kaikki ois ok ja oikeesti siellä vois näkyä se plussa, tosta himotestaamisesta ja testien tirkistelyistä saa jo itsessään ihan hyvän manian päälle :hilarious:
Sympatiat tuhruttelijoille :Heartpink
Ei oo varmaan ihan normaalia että alkaa tuhnuttaa ruskeeta jo vaikka terolut kuuri päällä, näin kävi myös viimekuurin aikana, mutta ei näin pitkään kyllä sillon tuhnutellu, pitäis varmaan soittaa tästäkin johonkin.
Tää nyt meni taas tälläseks kitinäks.

zarar_ sitä tää todellakin on yks perkeleenmoinen show ja tunteiden vuoristorata kuukaudesta toiseen plääh.
 
Täällä testattu niin tyylipuhdas nega, että usko tähän kiertoon on jo mennyt. Huomenna pitäis alkaa menkat.

Kyllä mä ihmettelen, miten ihmiset onnistuu raskautumaan vahingossa. Omalla kohdalla sellaista ihmettä ei näytä tapahtuvan, yrittää tai on yrittämättä.

Prismaan en taida enää mennä, ainakaan aamupäivällä, niin monta raskaana olevaa, ettei sormet riitä. Kotona taas itketti ihan hulluna, miksei se pieni vaan jaksanut. Miksi, miksi ja miksi.
Miten tää lasten hankkiminen voi olla näin perkeleenmoinen show. Mietin välillä, mitä oon oikein tehnyt väärin, että oon ansainnut tän kaiken sairauksiani myöten.

Halauksia tämän kaiken keskelle:Heartred ei näihin kyllä oikeen muuta voi, kun koittaa kuukausi toisen perään vaan kasailla ittensä kokoon ja uutta yritystä kohden:sad001

Tossa taas katselin kalenteria ja ehkä nyt vaan elokuussa rykis sen kolmannen inssin alta pois. Syyskuu kun meillä on ne hääjuhlat on kuitenkin välikierto ja lokakuussa sit varmaan se vika inssi ja sit jonottamaan järeämpiin hoitoihin.

On kyllä ollut onni, että tässä on ollut niin paljon kaikkea muutakin tekemistä tämän vuoden puolella, niin ei oo aika mennyt pelkkään syvissä vesissä kahlaamiseen. Toki sitäkin on ollut...
 
Kiitti kaikille tsempistä :Heartred

On niin kiva, kun kaikki tunteet voi teille kertoa ja ymmärrätte :Heartblue:hug013

Eiköhän tämä tästä. Ihmeen voimakkaat tunnereaktiot kyllä nyt heräs jostain syystä - oon täällä yksin kotona itkeskellyt yhtä, jos toista asiaa tän iltapäivän mittaan. Taitaa olla vuosisadan pms o_O
 
Minä en ole muutamaan päivään ollu täällä foorumilla, joten on mahdotonta kommentoida kaikkien juttuja muuten kuin noilla sympatian ja tykkäämisen napeilla... Osa niistä alkupään viesteistä oli ehkä vanhentuneita ja tilanne muuttunut. Mutta ajatuksella luin kaikki ja tunsin myötätuntoa, jos oli mennyt huonosti. Ja iloitsin, kun joillakin menee hyvinkin näiden juttujen kanssa.

Itselläni on suunnilleen dpo 6, en ole tikuttanut ovista. Ei tunnu mitään oireita, paitsi sellaisia joita on ollut kahessa edellisessäkin kierrossa. Meillä on ollut vieraita ja ollaan oltu mökillä, joten on ollut virkistävää, että on ollut muuta ajateltavaa enemmän kuin aikoihin. Meidän mökistä on tarkoituksella tehty pihaa myöten (metsäpuutarha) sellainen, ettei se ole kamala työleiri. Virkistävää pientä ja kevyttä puuhaa tänään pihalla oli.

Maaliskuun keskenmeno on ollut taas enemmän mielessä, kun on ollut loma ja aikaa miettiä, joten olen itkeskellyt taas. Syyllisyyden tunteetkin tulivat takaisin, mutta sain niistä miehelle puhuttua ja helpotti. Sain ensimmäistä kertaa sanottua hänelle yhden asian, jonka pelkäsin aiheuttaneen keskenmenon. Pelotti vietävästi sanoa, että ehkä tapoin sun lapsen. Tiesin järjellä, ettei sellainen juttu keskenmenoa aiheuta, mutta vasta miehen vakuuttelu vei sen tunteen pois.

Nyt vasta hoksasin, että täällä foorumilla on 2020-ryhmäkin. o_O Etsiskelin sitä silloin, kun tulin tänne tyhmään kirjoittelemaan, se olikin liian helpossa paikassa tuossa kuumeilun pääsivulla. :p
 
Kiitti kaikille tsempistä :Heartred

On niin kiva, kun kaikki tunteet voi teille kertoa ja ymmärrätte :Heartblue:hug013

Eiköhän tämä tästä. Ihmeen voimakkaat tunnereaktiot kyllä nyt heräs jostain syystä - oon täällä yksin kotona itkeskellyt yhtä, jos toista asiaa tän iltapäivän mittaan. Taitaa olla vuosisadan pms o_O

Aina ei jaksa olla reipas! Minäkin muistan negan jälkeen itkeneeni kerran oikein lohduttomasti... Kyllä se mielen maahan vetää, kaikki saattaa näyttää hetken synkältä.
 
Mä en ymmärrä miksi mä en usko viivoihin. Huomaa että viivat mitä aiemmin olen saanut mistä oon ollut innoissaan jotka ollut joko kemiallisia tai jotain ja ainakin yksi oli ihan km. Kkm raskaudessa en tainnut testata tuolla vaan toisen merkkisiä testejä tein. No nytpä tuli haamut mut meen gynelle koska mä en luota mihinkään. Kauhea pessimisti minusta tullut.

Mutta tää voi olla PMS itkua tai sitten muuta mut oireita on niin iso kirjo mut varmaan on se tilanne kuin kerran et ei oo menkat päässeet kunnolla tulemaan ja sit terolut kuuri ja menkat oli kyllä kuin olisi ollut teurassika. Huhuh, jos gyne sanoo että raskaus niin uskon. Jospa nyt helpottaa, testejä en enää tee ennen ku on se gynellä käynti mut mun mies kyselee et mikä mulla on ku kuulemma maha kasvaa sitä tahtia kuin hänen lapsen äidillä oli turvotus ja sit kai hän muutenkin huomaa eroja. Varsinkin tämä itkusuus ja ihme olot.

Tsemppiä teille ihanille, en oo ollut täällä aktiivinen kun ei oo hoitoja mitä oottaa mut käyn aina lukemassa teidän juttuja ja näin.
 
Takaisin
Top