Raskaaksi 2019

Kiitos! :Heartred

Onko kellään kokemusta tyhjennyksen jälkeisestä maidon erittymisestä? Mulla se alkoi pari päivää sitten muutamalla pisaralla, mutta näyttää nyt yltyvän ja rinnat on kipeät. En saanut mitään estolääkitystä sairaalasta ja mietin, vieläkö sellaisen voisi ottaa.

Mulla oli tuulimunan tyhjennyksen jälkeen maitovuotoa muistaakseni jonkin verran vielä 2 viikon jälkeen ja sit sitä on tullut kuukautiskierron loppuvaiheessa edelleen vähän. Määrät tasoa paita vähän kastui jos oli ilman liivejä, nyt semmosta et just just huomaa. Multa tk:ssa mitattiin varuiksi prolaktiini kun tämä nyt jatkunut ja tulos oli normaali, mut otetaan uudet labrat jos vuoden loppuun mennessä ei lopu (ellen tule raskaaksi ennen sitä). Imettäneillä kuulemma tavallista, mutta lääkäri halusi sulkea pois mm prolaktinooman, kun imetys ja maidon heruminen ehti loppua ennen tuulimunan plussaamista.

Huh, mitähän kaikkea sitä oli, koitan nopeesti ennen ku lähden töihin.

Alcyonelle iso halaus:Heartbigred ei ole sanoja, tilanne on niin kurja ja fiilikset varmasti ihan paskat:Heartbigred onneksi saitte pidellä sylissä ja pieni enkeli pääsee hautaukseen:Heartred

Jannn, meidän koira tulee syksyllä, on vielä emonsa mahassa:happy:

Monette, onko jotain erityistä syytä miks haluat käyttää terot? Oon taas ite kironnut näitä lugeja, kun vetävät mielen matalaksi, turvottaa ja tissejä särkee. En haluais käyttää, kun en plussaan usko, mut pakko, kun yritän näitä kahta kiertoa venyttää.

Myöskään täällä ei tällä hetkellä tiputtele. Mut taas seksin jälkeen siivosin makuuhuoneen mattoa verestä. On niin stnan kivaa että:bored::hilarious:
Ihan vaan sillä kun on tullut mietittyä, että olisiko kierron venytyksestä hyötyä aikataulullisesti, kun se Tero-kuuri yleensä pidentää kiertoa. Ja se psykologinen puoli, että tuntisi käyttäneensä kaikki keinot tässä väliajalla odotellessa hoitojen jatkoa. Vaikkakin lääkäri totesi kerran kylmänviileästi, että minun ei tarvitsisi ottaa noita progetukia. Mut joo kohta pitäisi päättää. Oon muuten unohtanut mikä dpo ne Terot pitikään aloittaa :hilarious:

Alcyone voimia surutyöhön! <3

NewMoon jep heti ku pääsee ostaan ja ainakin pääsee gynelle, toki toivon että raskaus eikä muu, ei jaksa innostua oikeastaan. Vähän, muttei uskalla ...

Ihan vaan sillä kun on tullut mietittyä, että olisiko kierron venytyksestä hyötyä aikataulullisesti, kun se Tero-kuuri yleensä pidentää kiertoa. Ja se psykologinen puoli, että tuntisi käyttäneensä kaikki keinot tässä väliajalla odotellessa hoitojen jatkoa. Vaikkakin lääkäri totesi kerran kylmänviileästi, että minun ei tarvitsisi ottaa noita progetukia. Mut joo kohta pitäisi päättää. Oon muuten unohtanut mikä dpo ne Terot pitikään aloittaa :hilarious:

Joku dpo3 on varmasti ihan ok, mulla ohjeistus pari päivää ovulaation jälkeen. Voisko myös olla että progetukien takia olis voinut mennä ne pari hoitoa penkin alle, jos kierto on käynnistynyt, mutta vuoto pysynyt poissa niiden takia. En kyllä tiedä onko se edes mahdollista. Oon vaan ite huomannut että lugekiertojen jälkeen mulla on itellä yleensä normaalia aikaisemmin ovulaatio...

No ei tää mikään hieno ole, ainakin nukuin tosi huonosti x) kunhan jotain tekemistä lomalla :) huomenna strutsitilalle ja viinitilalle :grin enemmän odotan mökkireissua parin viikon päästä :) mut joo enemmän tuntuu lomalta kun käy muuallakin kuin kotona. En kyllä tajua miks oon ku persiiseen ammuttu karhu koko ajan :sad001

Missäpäin oikein lomailette? Ettette sattuis sit oleen ihan meikäläisen lähettyvillä :hilarious:

Jann, strutsitila kuulostaa hauskalle! Me käytiin kattomassa alpakoita loman alkajaisiksi. Piristää kyllä kummasti kun on jotain tekemistä lomalla eikä vaan kotona olemista. Me ostettiin tänään uuden asunnon terassille kalusteet, löyty hyvällä tarjouksella:happy:

Joku dpo3 on varmasti ihan ok, mulla ohjeistus pari päivää ovulaation jälkeen. Voisko myös olla että progetukien takia olis voinut mennä ne pari hoitoa penkin alle, jos kierto on käynnistynyt, mutta vuoto pysynyt poissa niiden takia. En kyllä tiedä onko se edes mahdollista. Oon vaan ite huomannut että lugekiertojen jälkeen mulla on itellä yleensä normaalia aikaisemmin ovulaatio...
Joskus miettinyt tuotakin, vaan en ole aivan varma mikä on mistäkin johtunut :think005 Hitsi kun en osaa päättää ottaisinko vai en.. vaan onhan tässä vielä aikaa miettiä ennenkuin pitäisi apteekissa käydä :hilarious:

En oo enkä itse asiassa tiedä miten pystynkään täällä hotellissa:scratch ei viitsisi lasiin kusasta. Ehkä hyvä vaan niin ei tule taas turhaan testailtua. Torstaina tai perjantaina kotiin sitten. Viimeistään sitten testiä, ihanaa kun täällä ei samoja himoja edes testata :eek: ainakaan vielä :grin
Mä joskus kyllä pissinny ihan niihin hotellin laseihin :nailbiting: nokun ei oi ollu vaihtoehtoo :oops:

Mulla oli tuulimunan tyhjennyksen jälkeen maitovuotoa muistaakseni jonkin verran vielä 2 viikon jälkeen ja sit sitä on tullut kuukautiskierron loppuvaiheessa edelleen vähän. Määrät tasoa paita vähän kastui jos oli ilman liivejä, nyt semmosta et just just huomaa. Multa tk:ssa mitattiin varuiksi prolaktiini kun tämä nyt jatkunut ja tulos oli normaali, mut otetaan uudet labrat jos vuoden loppuun mennessä ei lopu (ellen tule raskaaksi ennen sitä). Imettäneillä kuulemma tavallista, mutta lääkäri halusi sulkea pois mm prolaktinooman, kun imetys ja maidon heruminen ehti loppua ennen tuulimunan plussaamista.
Kiitos tiedosta! Saako kysyä tuliko sulla tuulimunan tyhjennyksen jälkeen menkat kuitenkin suunnilleen normaalissa aikataulussa? Huolestuttaa, että tämä maidon nouseminen voisi vaikeuttaa normaaliin kiertoon palaamista.

Mulla mitattiin prolaktiinitasot viime syksynä kkm:n jälkeen, kun harkittiin hoitoja. Ne oli silloin ihan normaalit. Ja silloin ei tosiaan ollut mitään maidon herumista, ihan rutiinina katsottiin vaan prolaktiini + jotain muita, kuten AMH.

Joskus miettinyt tuotakin, vaan en ole aivan varma mikä on mistäkin johtunut :think005 Hitsi kun en osaa päättää ottaisinko vai en.. vaan onhan tässä vielä aikaa miettiä ennenkuin pitäisi apteekissa käydä :hilarious:

Ikuinen dilemma itselläkin:hilarious: varsinkin kun ei oo oikein varma onko näistä kuitenkin enemmän haittaa kun hyötyä:pompus:

Sappee kuulostaa ihanalta, samoin jukkapalmun loma:Heartred

Voihan vitalis.
Mä sain tänään tosi pahan urtikaria-kohtauksen, alkoi jo eilen kutinalla, tänään oon ollut niin järkyttävän turvonnut, et en tiedä mitä tekisi. Antihistamiinit ei juurikaan näytä tehoavan, mut se auttaa kun on poissa tästä kämpästä hetken. :sorry: ihan uskomatonta. Mun on kehiteltävä huomenna jotain tekemistä ulkoilmassa. Onneksi muuttoon on alle 2kk ja kaikki vapaat voidaan viettää muualla.
Miehen kanssa puhuttiin, että koitan kestää nää pari kolme päivää täällä ja pe lähetään mökille. Mä jään sinne sitten koko ensi viikoksi, koska en selvästikään pysty olemaan täällä, mut mies tulee sit tänne punkkaamaan jos töitä on vielä ens viikollakin.
Hitto miten tyhmiä ongelmia sitä onkin. Mutta mua niin kyllästyttää tää oireilu :smiley-ashamed008

Mä oon ruvennu juoksee pissalla tälleen myöhään illalla, on muuten ärsyttävää epäilisin raskautta jls olisin jo ovullinnu :smiley-angelic006 mä oon juonnu nyt sitä greipoimehuu niinä päivinä kun oon muistannu... kovasti ootan että olis punaviinin vuoro :greet025

Siis asun ihan sappeen lähellä :hilarious:

Hih:grin oispa eilen tiennyt, kun ajeltiin tässä lähellä ja mietittiin et onko täällä (lähellä) mitään tekemistä :bag: ja järveä jonne saisi mennä..jonne olisi alle 30min ajo :) no mut tänään lähdetään noille tiloille :)

Hih:grin oispa eilen tiennyt, kun ajeltiin tässä lähellä ja mietittiin et onko täällä (lähellä) mitään tekemistä :bag: ja järveä jonne saisi mennä..jonne olisi alle 30min ajo :) no mut tänään lähdetään noille tiloille :)

Mä oon sit vielä lähempänä kun lähdette tonne tiloille. Ja itseasiassa asun ihan lähellä parasta rantaa :hilarious:

Mä otin kans miehen sukunimen ja sillä sinetöin omasta nimestäni ikuisen ihmettelyn ja ääneen tyrskähtelyn kohteen :hilarious: No, minkäs teet kun on tällainen perinteinen ihminen :angelic:

Btw mistä erottaa crossfitista johtuvan tissikivun ja oviksen jälkeen toiveita herättelevän tissikivun? Kysyy: Tietämätön Sipoosta (joka ei siis oikeasti ole tietämätön, eikä myöskään Sipoosta)

Takaisin