Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huh, ainakin nuo ylemmät tekstit palautti mut maanpinnalle, mulla on nyt just ovis vasta tulossa niin ihan kiva ettei kapua pilvilinnoihin ja en ite käy tuossa - 20 ryhmässä kun siä tulee niin paljon niitä plussia että tulee vaan pahamieli
MUTTA, me mentiin kihloihin
Huh, ainakin nuo ylemmät tekstit palautti mut maanpinnalle, mulla on nyt just ovis vasta tulossa niin ihan kiva ettei kapua pilvilinnoihin ja en ite käy tuossa - 20 ryhmässä kun siä tulee niin paljon niitä plussia että tulee vaan pahamieli
MUTTA, me mentiin kihloihin
Jee onnea!!! Me mentiin yli vuosi sitten mutta häistä ei tietoakaan, onko teillä?
Zarar pahoittelut, tiedän tunteen
Nipa, milloin teidän hauvavauva tulee???
Juu ei meilläkään häistä oo mitään tietoa
Kyllä nyt saa vielä aikaa kulua, toki olis kiva olla samalla sukunimellä jos sattuis nyt raskautuun ja lapsi Si miehen sukunimellä niin haluisin olla samalla
Mä en oo vielä päättänyt vaihtasinko sukunimeä
Kauheet ku väsyttää koko ajan ja mies haluu tehdä koko ajan jotain siis varmaan vaan kun en nukkunut yöllä hyvin, sama varmaan jatkuu koska äsken päikkärit.
Sen tervetuloa!!
Mä ottaisin mielelläni miehen sukunimen, on sen verran harvinainen verrattuna omaan yleiseen sukunimeen
Tervetuloa joukkoon sen
Meillä mä vaihdan sukunimeä, tavallisesta toiseen tavalliseen. Itellä ei olis ollut niin väliä, oisin mieluusti jättänyt korttirumban väliin, mutta mies halusi ja on se sit kai kiva kun meillä kaikilla on sama. Mies toki heitti, et vaihdetaan joku ihan uus arstokraattinen nimi, mut ei nyt sentään siihen lähdetty
Jannn, ootko testaillut?
En oo enkä itse asiassa tiedä miten pystynkään täällä hotellissa ei viitsisi lasiin kusasta. Ehkä hyvä vaan niin ei tule taas turhaan testailtua. Torstaina tai perjantaina kotiin sitten. Viimeistään sitten testiä, ihanaa kun täällä ei samoja himoja edes testata ainakaan vielä
Kiitos!Alcyone, paljon voimia surutyöhön.
Sofia, onnea kihlauksesta.
Sen, tervetuloa.:)
Worst club, best people.
Ai ihanaa, ootte jossain hotellissa Heh, ehkä se on ihan hyvä jättää testaillut ja keskittyä nauttimaan lomasta (hyvin ehtii testata vasta kotona) Olispa ihanaa päästä hotelliin. Toisaalta kohta pääseekin, viettämään hääyötä