Sinpura
Näppärä viestien naputtelija
Mä en ymmärrä miksi mä en usko viivoihin. Huomaa että viivat mitä aiemmin olen saanut mistä oon ollut innoissaan jotka ollut joko kemiallisia tai jotain ja ainakin yksi oli ihan km. Kkm raskaudessa en tainnut testata tuolla vaan toisen merkkisiä testejä tein. No nytpä tuli haamut mut meen gynelle koska mä en luota mihinkään. Kauhea pessimisti minusta tullut.
Mutta tää voi olla PMS itkua tai sitten muuta mut oireita on niin iso kirjo mut varmaan on se tilanne kuin kerran et ei oo menkat päässeet kunnolla tulemaan ja sit terolut kuuri ja menkat oli kyllä kuin olisi ollut teurassika. Huhuh, jos gyne sanoo että raskaus niin uskon. Jospa nyt helpottaa, testejä en enää tee ennen ku on se gynellä käynti mut mun mies kyselee et mikä mulla on ku kuulemma maha kasvaa sitä tahtia kuin hänen lapsen äidillä oli turvotus ja sit kai hän muutenkin huomaa eroja. Varsinkin tämä itkusuus ja ihme olot.
Tsemppiä teille ihanille, en oo ollut täällä aktiivinen kun ei oo hoitoja mitä oottaa mut käyn aina lukemassa teidän juttuja ja näin.
Mikä dpo/kp sulla on
Milloin sulla on se gyne?