Raskaaksi 2019

Mä en ymmärrä miksi mä en usko viivoihin. Huomaa että viivat mitä aiemmin olen saanut mistä oon ollut innoissaan jotka ollut joko kemiallisia tai jotain ja ainakin yksi oli ihan km. Kkm raskaudessa en tainnut testata tuolla vaan toisen merkkisiä testejä tein. No nytpä tuli haamut mut meen gynelle koska mä en luota mihinkään. Kauhea pessimisti minusta tullut.

Mutta tää voi olla PMS itkua tai sitten muuta mut oireita on niin iso kirjo mut varmaan on se tilanne kuin kerran et ei oo menkat päässeet kunnolla tulemaan ja sit terolut kuuri ja menkat oli kyllä kuin olisi ollut teurassika. Huhuh, jos gyne sanoo että raskaus niin uskon. Jospa nyt helpottaa, testejä en enää tee ennen ku on se gynellä käynti mut mun mies kyselee et mikä mulla on ku kuulemma maha kasvaa sitä tahtia kuin hänen lapsen äidillä oli turvotus ja sit kai hän muutenkin huomaa eroja. Varsinkin tämä itkusuus ja ihme olot.

Tsemppiä teille ihanille, en oo ollut täällä aktiivinen kun ei oo hoitoja mitä oottaa mut käyn aina lukemassa teidän juttuja ja näin.

Mikä dpo/kp sulla on :happy:
Milloin sulla on se gyne?
 
Mikä dpo/kp sulla on :happy:
Milloin sulla on se gyne?
Ei nyt mut ensi viikolla!! Jännittää ihan tosi paljon ku kp yli 60 ja dpo hukassa. Kolme negaa tein tämän kierron aikana ja nyt ihan haamujen esiäiti, sit hitusen tummempi ja jo näkyvä viiva tuli tänään. Huoh apuva
 
Tänään testasin aamusta vielä ya:n omallakin täysin negan, ei edes haamujen esiäitiä. Dpo 13 ja menkat päivän myöhässä. Aina sitä jossain mielenhäiriössä on pakko testailla, vaikka tietää tasan tarkkaan tuloksen. Turhaa toivoa kyllä näköjään jaksaa elättää yllättävän pitkään.

Olo on kyllä sellainen, että ärsyttää, vituttaa, masentaa, etoo ja tekee mieli sokeria eli eiköhän ne menkat kohta ala. Tänään teki mieli rääkyä miehellekin kurkku suorana siitä, kun kävelee paskasissa työvaatteissa ja kengissä pitkin kämppää, vaik eilen just siivosin ja satakertaa oon sanonut samasta asiasta, mut ei näköjään mee päähän väkisinkään. :mad: Tyydyin sit vaan narisemaan ja kaivautumaan takas peiton alle.

Huomaa kyllä, mikä henkinen työmaa tääkin on. Ei pitäis vissiin paljoa 20- ryhmässä kävästä, kun saan itteni aina sen jälkeen niin paskaks, että paniikkihäiriö ei oo kaukana. :facepalm::sad001
Eilen oli jostain syystä taas vähän paniikkiolo, mä epäilen tän lääkkeen vaihtoa ja sivareita tai sit otin taas ton negan niin raskaasti, mut katotaan tilannetta... :banghead: *ittuu tätä fiilistä.
 
Tänään testasin aamusta vielä ya:n omallakin täysin negan, ei edes haamujen esiäitiä. Dpo 13 ja menkat päivän myöhässä. Aina sitä jossain mielenhäiriössä on pakko testailla, vaikka tietää tasan tarkkaan tuloksen. Turhaa toivoa kyllä näköjään jaksaa elättää yllättävän pitkään.

Olo on kyllä sellainen, että ärsyttää, vituttaa, masentaa, etoo ja tekee mieli sokeria eli eiköhän ne menkat kohta ala. Tänään teki mieli rääkyä miehellekin kurkku suorana siitä, kun kävelee paskasissa työvaatteissa ja kengissä pitkin kämppää, vaik eilen just siivosin ja satakertaa oon sanonut samasta asiasta, mut ei näköjään mee päähän väkisinkään. :mad: Tyydyin sit vaan narisemaan ja kaivautumaan takas peiton alle.

Huomaa kyllä, mikä henkinen työmaa tääkin on. Ei pitäis vissiin paljoa 20- ryhmässä kävästä, kun saan itteni aina sen jälkeen niin paskaks, että paniikkihäiriö ei oo kaukana. :facepalm::sad001
Eilen oli jostain syystä taas vähän paniikkiolo, mä epäilen tän lääkkeen vaihtoa ja sivareita tai sit otin taas ton negan niin raskaasti, mut katotaan tilannetta... :banghead: *ittuu tätä fiilistä.

Oman mielenterveyden takia välttelen kyseistä ryhmää. Ei tietenkään ole multa mitään pois ja mahtavaa, että ihmiset onnistuu helposti raskautumaan, mutta mutta... Näin 1v8kk jälkeen ei viitsi väen vängällä hinkata suolaa haavoihin. Kyllä niitä vauvauutisia tulee ihan tarpeeksi muutenkin:hilarious:

Tsemppiä pettymykseen:Heartbigred me tiedetään tasan tarkkaan miltä se tuntuu.
 
Huh, ainakin nuo ylemmät tekstit palautti mut maanpinnalle, mulla on nyt just ovis vasta tulossa niin ihan kiva ettei kapua pilvilinnoihin :grin ja en ite käy tuossa - 20 ryhmässä kun siä tulee niin paljon niitä plussia että tulee vaan pahamieli :hilarious:


MUTTA, me mentiin kihloihin :rolleyes: :smiley-angelic006
 
Huh, ainakin nuo ylemmät tekstit palautti mut maanpinnalle, mulla on nyt just ovis vasta tulossa niin ihan kiva ettei kapua pilvilinnoihin :grin ja en ite käy tuossa - 20 ryhmässä kun siä tulee niin paljon niitä plussia että tulee vaan pahamieli :hilarious:


MUTTA, me mentiin kihloihin :rolleyes: :smiley-angelic006

Jee onnea!!! Me mentiin yli vuosi sitten mutta häistä ei tietoakaan, onko teillä?:grin

Zarar pahoittelut, tiedän tunteen :Heartred

Nipa, milloin teidän hauvavauva tulee???
 
Suosittelen myös välttämään siellä käymistä, jos ahdistamaan alkaa :Heartred
Onko sun menkat jo myöhässä vai kuinka pitkä luteaali sulla on ollut?

Joo on myöhässä nyt päivän, tosin aika epäsäännöllinen kiertokin ollut, mut ovulaatiosta laskien on myöhässä. Luteaali on mulla ollut 12 päivää ja toisinaan tiputtelen läpi sen, mutta nyt ei tullut tiputtelua ja luteaalikin näytti pidentyneen päivällä :oops:
Tarvii kyllä välttää, oon aivan liian ahdistunut siellä käymisestä. :stop:

Te tiedätte tunteen, i know :hug013:Heartpink

Oman mielenterveyden takia välttelen kyseistä ryhmää. Ei tietenkään ole multa mitään pois ja mahtavaa, että ihmiset onnistuu helposti raskautumaan, mutta mutta... Näin 1v8kk jälkeen ei viitsi väen vängällä hinkata suolaa haavoihin. Kyllä niitä vauvauutisia tulee ihan tarpeeksi muutenkin:hilarious:

Tsemppiä pettymykseen:Heartbigred me tiedetään tasan tarkkaan miltä se tuntuu.

Joo tein kyllä pahan virhearvion, olis pitänyt pitäytyä vain teidän joukossa :bag: :Heartred
Tulipa nyt ainakin hieraistua suolaa haavoihin ihan huolella :smiley-ashamed004 noo kyllä tämä tästä, mä lähden kampaajalle, meinas unohtua koko aika kun olin niin raivona :grin nyt jo onneks rauhottunut :playful:
 
Siis toi 2020 ryhmähän on ihan surkuhupaisa oman tilanteen kannalta :hilarious: Oikein optimi indikaattori siitä, miten eri viivoilla ihmiset voi (tässäkin asiassa) olla! Tasan ei mene nallekarkit. Muutaman kerran ollut valmiina ampumaan itteään ohimoon. Mutta sitten toisaalta tunnen kuitenkin, että siellähän munkin pitäisi olla kun yritys aloitettu vasta tänä vuonna...

Omaa napaa vaihteeksi. Tiputtelu otti ja kuivahti tähän väliin. Saas nähdä, josko vaan keräilee voimiaan ja kohta taas täydessä hapessa. Rupusista ovisoireista huolimatta aamulämmöt nousseet sentäs, että kaipahan sielä jotain tapahtui. Ajoin itteni aivan loistavaan rakoon, kotona on tasan kaksi cb viikkonäytöllistä digitestiä (jotka ostin siis pakettina digi ovistestien kanssa), ja kolme ONE STEPIN liuskaa :hilarious: Ei tartte paljo "jos vaikka" testailla tässä kierrossa kun One Stepiin ukkokin varmaan kusee viivan ja cb maksaa niin paljon, että itken partaveitsiä sitten kun sitä pitää uittaa.
 
Kp11 ja kestohymy ilmestyikin jo tänään, eli ei ole Letrot sotkeneet kiertoa näissä kahdessa viimeisessä hoidottomassa kierrossa. Ai niin ja tuo hymy tuli heti testauksen alussa, eilen liuska oli vielä lähes väritön, niin en kaksoishormonia ottanut käyttöön.

Niin ja nyt mietin otanko Terot käyttöön tähän kiertoon, ei ole ollut muutamaan kuukauteen käytössä. Mitä tekisitte?

Mikähän siinä oli että se ensimmäinen hoitokierto Letroilla oli niin härö, ettei päästy edes insseen :think005 Joo, mut siis seuraava hoitokierto mahdollisesti seuraavassa kierrossa ja Menopuriin kai on tarkoitus palata. Onko joillain ollut sekä Menopur että Letrot inseminaatiokierrossa käytössä?
 
Muokattu viimeksi:
Siis toi 2020 ryhmähän on ihan surkuhupaisa oman tilanteen kannalta :hilarious: Oikein optimi indikaattori siitä, miten eri viivoilla ihmiset voi (tässäkin asiassa) olla! Tasan ei mene nallekarkit. Muutaman kerran ollut valmiina ampumaan itteään ohimoon. Mutta sitten toisaalta tunnen kuitenkin, että siellähän munkin pitäisi olla kun yritys aloitettu vasta tänä vuonna...

Omaa napaa vaihteeksi. Tiputtelu otti ja kuivahti tähän väliin. Saas nähdä, josko vaan keräilee voimiaan ja kohta taas täydessä hapessa. Rupusista ovisoireista huolimatta aamulämmöt nousseet sentäs, että kaipahan sielä jotain tapahtui. Ajoin itteni aivan loistavaan rakoon, kotona on tasan kaksi cb viikkonäytöllistä digitestiä (jotka ostin siis pakettina digi ovistestien kanssa), ja kolme ONE STEPIN liuskaa :hilarious: Ei tartte paljo "jos vaikka" testailla tässä kierrossa kun One Stepiin ukkokin varmaan kusee viivan ja cb maksaa niin paljon, että itken partaveitsiä sitten kun sitä pitää uittaa.

Mä voin huomenna kusasta one stepiin dpo10 :hilarious: piitkästä aikaa. Olikohan se peräti mennyt vanhaksikin :scratch :hilarious: sain sen kaverilta, joka plussas melkein vuosi sitten. Ainaki ne ovistikut meni toukokuussa, mutta toimivat silti. Apua ne digitki oli menny jo vuos sit :hilarious: siis ovisdigit jotka antoi mulle plussan, mut ilmeisesti toimivat silti. Sen koneen jouduin vaihtamaan uudempaan.

Monette iiks älä pelottele, mulla letrot ja toiv inssi seuraavassa kierrossa :dead: mulla kyllä tais kans olla yks letrokierto viime syksynä, josta en plussannut... Toivon et ovisplus ens kierrossa kp12-16:nailbiting:
 
Paljon onnea Sofialle kihlauksesta! :Heartred Ihanaa kun tulee iloisia uutisia. :)

Jesbelle pidän kovasti peukkuja, että viivat jatkaisi tummenemistaan! :Heartred Jännää on :nailbiting:

Kaikille muille myös tsemppiä omiin tilanteisiin! :Heartred

Omat fiilikset on sanalla sanoen täysin paskat. Hormonit on tulleet rytinällä alas ja itkua riittää, joudun kohta varmaan tiputukseen nestevajauksen vuoksi. :arghh: Meidän rakas pieni tyttömme syntyi 1.7. menehtyneenä, mutta saatiin sentään pidellä häntä ja muistona on valokuvia sekä pikkuiset jalanjäljet kortissa. Olin vasta suunnilleen rv 14+0, mutta vauva näytti jo ihan täydelliseltä pieneltä ihmiseltä, vaikka toki hänestä näki, ettei ollut terve. Minulle on tuonut lohtua se, että hänet haudataan aikaisista raskausviikoista huolimatta. Eteenpäin mennään silti ja hankalissa tilanteissa osaa todella arvostaa sitä, mikä elämässä kuitenkin on hyvin. Minulla se on ihana mieheni ja perhe muutenkin. :Heartred
 
Ja joo ei pysty 2020 ryhmässä käydä ollenkaan... Sen sijaan olen välillä lukenut alusta asti ivf/icsi ketjua.

Täällä varmaan kp 27. Menkat alkanee huomenna. Sit olis vielä 1-2 kiertoa ennen viimeistä inssiä, yritän ennen sitä keskittyä kohta alkavaan remonttiin ja sisustus hömpötyksiin:woot:

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin:Heartred Ollaan me vaan vahvoja naisia!
 
Huh, mitähän kaikkea sitä oli, koitan nopeesti ennen ku lähden töihin.

Alcyonelle iso halaus:Heartbigred ei ole sanoja, tilanne on niin kurja ja fiilikset varmasti ihan paskat:Heartbigred onneksi saitte pidellä sylissä ja pieni enkeli pääsee hautaukseen:Heartred

Jannn, meidän koira tulee syksyllä, on vielä emonsa mahassa:happy:

Monette, onko jotain erityistä syytä miks haluat käyttää terot? Oon taas ite kironnut näitä lugeja, kun vetävät mielen matalaksi, turvottaa ja tissejä särkee. En haluais käyttää, kun en plussaan usko, mut pakko, kun yritän näitä kahta kiertoa venyttää.

Myöskään täällä ei tällä hetkellä tiputtele. Mut taas seksin jälkeen siivosin makuuhuoneen mattoa verestä. On niin stnan kivaa että:bored::hilarious:
 
Paljon onnea Sofialle kihlauksesta! :Heartred Ihanaa kun tulee iloisia uutisia. :)

Jesbelle pidän kovasti peukkuja, että viivat jatkaisi tummenemistaan! :Heartred Jännää on :nailbiting:

Kaikille muille myös tsemppiä omiin tilanteisiin! :Heartred

Omat fiilikset on sanalla sanoen täysin paskat. Hormonit on tulleet rytinällä alas ja itkua riittää, joudun kohta varmaan tiputukseen nestevajauksen vuoksi. :arghh: Meidän rakas pieni tyttömme syntyi 1.7. menehtyneenä, mutta saatiin sentään pidellä häntä ja muistona on valokuvia sekä pikkuiset jalanjäljet kortissa. Olin vasta suunnilleen rv 14+0, mutta vauva näytti jo ihan täydelliseltä pieneltä ihmiseltä, vaikka toki hänestä näki, ettei ollut terve. Minulle on tuonut lohtua se, että hänet haudataan aikaisista raskausviikoista huolimatta. Eteenpäin mennään silti ja hankalissa tilanteissa osaa todella arvostaa sitä, mikä elämässä kuitenkin on hyvin. Minulla se on ihana mieheni ja perhe muutenkin. :Heartred

Alcyone, olet ajatuksissamme :Heartred

Voimia suureen surutyöhön, koit jotain, mitä kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan :Heartred

Mukava, että kuitenkin kerroit, miten sinulla menee. Me ollaan täällä tukemassa, sitten kun kaipaat kuuntelijaa. Päivä kerrallaan :Heartred
 
Takaisin
Top