Ei tarvitse ottaa lugeja, tää kierto päättyi tähän. Tuli jälleen koko limakalvo kerralla ulos, nyt joku kp15. Tällainen kierto on ollut kerran ennenkin. En kyl taida nyt kumminkaan ottaa letrojakaan tähän nyt, kun tää on niin sekavaa taas. Ehkä täytyy ottaa yks hormoonivapaa tähän syssyyn:bag:

mutta eilinen oli kyl ihan teurastusvuotoa, pahempaa ku menkat. Aamulla pistin jo kaikuunkin viestiä, että voisivatko harkita sen pysyväisrakkulan poistoa sieltä munasarjassa, jos se auttais tähän:bag:
Petollinen laji.

En tiiä miksen luonnollisesti vaan halua enempää, vaikka haluaisin haluta jos niin vaan voisin päättää. Mutta sekin on ärsyttänyt vuosien varrella että niinkuin vähemmän haluava olis aina jotenkin viallinen jonka pitää korjata tilanne vaikka eihän se niin ole. Ihmisillä on vain erilaisia haluja eikä tarvi aina olla mitään vikaa. Silti edelleen ajoittain tunnen syyllisyyttä etten halua useammin. Oon myös miettinyt johtuuko vähempihaluisuus siitä etten saa huippuja yhdynnässä (en usko et on mun anatomialla mahdollista) vaan vaatii aina suuseksiä/sormeilua tms niin joskus yhdyntä tuntuu tylsältä jyystöltä. Toki oon siitä onnellinen, että mies on aina valmis tuottamaan myös mulle nautintoa mutta en aina vaan halua sitäkään. Leluja ei muuten jostain syystä olla saatu yhteiseen seksiin asti kun musta tuntuu et mies vähän vierastaa niitä surisuttimia
että tällästä