Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt munkin tekee mieli osallistua tähän seksikeskusteluun vaikka eipä sitä täällä käyty mutta. Mä oon lähes aina ollut se vähemmän haluava osapuoli suhteissa, myös nykyisessä ja se on välillä aiheuttanut riitojakin vaikka en koe että sitä nyt niiin vähän ikinä olisi ollut. Mulle on aina siis riittänyt hyvin 1-2 kertaa viikkoon. Mies haluis ehkäpä joka toinen tai kolmas päivä eli ei kovin kaukana toisistamme olla, tai oltu. Nyt lapsettomuuden myötä mun halut vähentyneet enemmän 1 kerta viikkoon-kahteen En tiiä miksen luonnollisesti vaan halua enempää, vaikka haluaisin haluta jos niin vaan voisin päättää. Mutta sekin on ärsyttänyt vuosien varrella että niinkuin vähemmän haluava olis aina jotenkin viallinen jonka pitää korjata tilanne vaikka eihän se niin ole. Ihmisillä on vain erilaisia haluja eikä tarvi aina olla mitään vikaa. Silti edelleen ajoittain tunnen syyllisyyttä etten halua useammin. Oon myös miettinyt johtuuko vähempihaluisuus siitä etten saa huippuja yhdynnässä (en usko et on mun anatomialla mahdollista) vaan vaatii aina suuseksiä/sormeilua tms niin joskus yhdyntä tuntuu tylsältä jyystöltä. Toki oon siitä onnellinen, että mies on aina valmis tuottamaan myös mulle nautintoa mutta en aina vaan halua sitäkään. Leluja ei muuten jostain syystä olla saatu yhteiseen seksiin asti kun musta tuntuu et mies vähän vierastaa niitä surisuttimia että tällästä
Meillä minä olen aina ollut haluavampi. Toisaalta mies on tehnyt aina paljon ja fyysistä työtä, niin ei ehkä silleen aina jaksakaan, vaikka on yleensä kyllä aina valmis kun vaan ehdottelee.
Tosin nää yli 1,5 vuotta kestäneet vuotohäiriöt on kyllä vaikuttaneet todellakin negatiivisesti seksi elämään. Vaikka kai se olis ihme jos ei vaikuttaisi kun 3/4 viikkoa kuusta on aina verenvuotoa, p*llukapseleita ja siteitä. Kyllä tunnen itseni vialliseksi, mutta kyllä siinä melkoinen taikuri saa olla, että muka pääsis jonkin sortin fiilikseen, kun joka paikka muistuttaa teurastuskenttää ennemmin kun jotain lemmenpesää:bag: harrastetaan sitten mahd. Paljon seksiä sen viikon aikana, kun ei vuoda mitään ja muutoin ollaan lähes selibaatissa. Kuulostaa varmaan katkeralta, mutta sitä se vähän onkin
Siis tuntuu et joka kerta kun avaa facen, instan tms niin raskausuutisia vaan tulee joka tuutista. Ihan sika ärsyttävää
Missäs vaiheessa kukakin täällä menee, jollain piinapäivät, hoitojen tärkeitä päiviä vai joka kaikki meni kesätauvolle?
Missäs vaiheessa kukakin täällä menee, jollain piinapäivät, hoitojen tärkeitä päiviä vai joka kaikki meni kesätauvolle?
Sanotaanko et oireita on ollu tosi paljon ja nyt vasta alkanu helpottamaan, ettei ole vuorokauden ympäri paha olo ja veto aivan pois. Useampi viikko meni ihan maatessa ja puhallellessa. Tissit on sairaan kipeet ja kasvanu kovasti. Alussa oli monta viikkoa mahan jomotusta, mutta sekin alkanu helpottamaan.Onko sun raskaus muutoin sujunut hyvin, onko millaisia oloja tai oireita?
Tosta siittiötestistä:
Kaveri tilas sen ja sen mies syö sytostaatteja, niin se sai sillä tuloksen että alle 15 000 / ml (muistaakseni) joten periaatteessa näyttää ihan oikein. Sit klinikalla kun tehtiin analyysi niin tulos oli pyöreä 0 terveitä eteenpäin liikkuvia siittiöitä. Muutamia paikallaan pyöriä oli. Joten piti paikkaansa. Ja tolla 15 000 / ml eo tee oikeestaan luomuna mitään.
Mistä ihmeestä mä äsken luin et joku kysy kokemuksia Raskauskeijun siittiötestistä :D ihan kuin oisin täältä lukenutTais tulla väärään paikkaan?