Raskaaksi 2019

Ei tarvitse ottaa lugeja, tää kierto päättyi tähän. Tuli jälleen koko limakalvo kerralla ulos, nyt joku kp15. Tällainen kierto on ollut kerran ennenkin. En kyl taida nyt kumminkaan ottaa letrojakaan tähän nyt, kun tää on niin sekavaa taas. Ehkä täytyy ottaa yks hormoonivapaa tähän syssyyn:bag:
 
Ei tarvitse ottaa lugeja, tää kierto päättyi tähän. Tuli jälleen koko limakalvo kerralla ulos, nyt joku kp15. Tällainen kierto on ollut kerran ennenkin. En kyl taida nyt kumminkaan ottaa letrojakaan tähän nyt, kun tää on niin sekavaa taas. Ehkä täytyy ottaa yks hormoonivapaa tähän syssyyn:bag:

Eih ompa peestä :arghh: toisaalta, auttaako tää jos uus kierto alkaa mitenkään niitä inssiaikatauluja?
 
Mä taas päivitän omaa tilaani :hilarious:

Lääkäri otti kantaa lääkitykseen! Sain uuden reseptin ja turvallisen lääkkeen raskaus- ja imetysaikana, jota voin syödä tupla-annoksella jopa, jos siihen on tarvetta. Lääkäri vielä lausunut, että autoimmuunipohjalla ilmenevä sairaus, joten hoitokin sen mukaista myös raskausaikana :) Lisäksi kortisoni varalla, mutta sitä suositeltiin käyttämään vain kuureina mahd. 1-3 päivää peräkkäin turvotuksiin ja toivotaan, että sen pidempää käyttöä vältetään raskausaikana. Myös epipen on turvallinen, jos tulee voimakas lähes anafylaktinen reaktio. Vatsansuoja lääkekään ei ole kielletty, muttei toivottukaan, jos sen käyttö ei välttämätöntä.
Mä olen niin onnellinen tästä ihopolin toiminnasta, että laitoin sinne jopa palautetta todella hyvästä hoidosta :happy:

Nyt mä meen apteekkiin ja kaupoille, hyvillä mielin voin kyllä jatkaa yritystä, vaikkei tästä kierrosta plussaa tulisikaan, kun tiedän, että ilman lääkkeitä ei ole pakko pärjätä eikä niistä aiheudu mitään pysyvää haittaa vauvaa ajatellen. Päinvastoin, saattaa olla, että kun perussairaus on hyvässä hoitotasapainossa käy tärppikin nopeammin. :angelic:

Kylläpä sitä taas toiveet lähti lentoon, voi kumpa tää raskautuminen nyt onnistuis ilman vaikeuksia :rolleyes::smiley-angelic001
 
Täällä tullut ruskeeta kokopäivän ja on vaa olo et kyl se kp1 kääntyy kohta, olo on todella vittuuntunu. Ja tänään oli vika terolut.
Ihana kun olitte optimistisia silti :Heartpink

Nipa oon pahollani, ärsyttää sun puolesta :sad015:Heartpink
 
Oon täällä taas tänään että mitähän v*ttua fiiliksellä. Tänään vuotoa ei oo ollut kun ihan aamusta, et alkaisko kumminkin ne luget:pompus: mutta eilinen oli kyl ihan teurastusvuotoa, pahempaa ku menkat. Aamulla pistin jo kaikuunkin viestiä, että voisivatko harkita sen pysyväisrakkulan poistoa sieltä munasarjassa, jos se auttais tähän:bag:
 
Ei tarvitse ottaa lugeja, tää kierto päättyi tähän. Tuli jälleen koko limakalvo kerralla ulos, nyt joku kp15. Tällainen kierto on ollut kerran ennenkin. En kyl taida nyt kumminkaan ottaa letrojakaan tähän nyt, kun tää on niin sekavaa taas. Ehkä täytyy ottaa yks hormoonivapaa tähän syssyyn:bag:
On kyllä peestä... En osaa muuta sanoa kuin että on ihan epäreilua.n
Oon täällä taas tänään että mitähän v*ttua fiiliksellä. Tänään vuotoa ei oo ollut kun ihan aamusta, et alkaisko kumminkin ne luget:pompus: mutta eilinen oli kyl ihan teurastusvuotoa, pahempaa ku menkat. Aamulla pistin jo kaikuunkin viestiä, että voisivatko harkita sen pysyväisrakkulan poistoa sieltä munasarjassa, jos se auttais tähän:bag:

Toivottavasti toi selviää, itse itken joka asiaa ja sit sulla on toi ongelma niin tuntuu omat valitukset turhilta... Toivottavasti nyt jos luget alat niin pysyisi lopun kierron poissa se tiputtelu
 
Onnea Turotus!! :Heartred

Tänne ei mitään uutta päällämaan. rv9+4 tänään. Oltiin koko kesäkuu mökillä ja nyt ma tultiin takas kaupunkiin viikoks pariks varmaankin. Meillä on eka lapsivapaa vkl evö ens vkl!! Lapset menee koko viikonlopuks hoitoon ja me mennään miehen veljen häihin :)

Onko sun raskaus muutoin sujunut hyvin, onko millaisia oloja tai oireita? :shy:
 
Täällä mennään kp7. Eipä mitään kummallista kun iso kyrpä ottassa ollut kaks päivää :hilarious: millähän sitä sais taas luotua positiivista ajattelutapaa kun alkaa ovis lähenee :hilarious:
 
Ei oo ollut oikeen aikaa nyt vauva-ajatuksille, koko touhu tuntuu niin turhalta tällä hetkellä. Tänään juon hyvällä omalla tunnolla tyttöjen kanssa viiniä, koska tiedän että en ole taaskaan raskaana.

Maisteltiin eilen meidän tulevia hääkakkuja, nam, oli hyvää:Heartred
 
Ei oo ollut oikeen aikaa nyt vauva-ajatuksille, koko touhu tuntuu niin turhalta tällä hetkellä. Tänään juon hyvällä omalla tunnolla tyttöjen kanssa viiniä, koska tiedän että en ole taaskaan raskaana.

Maisteltiin eilen meidän tulevia hääkakkuja, nam, oli hyvää:Heartred

Toivotan hyvää tyttöjen viini-iltaa! :happy:

Oi millaseen kakkuun päädyitte?
 
Mukavaa viini-iltaa :happy: Meillä oli eilen miehen kanssa vastaava, mulla oli ihan hauskaa mutta tukanjuuri on sitä mieltä, että vähempikin olisi riittänyt :wtf: Petollinen laji.

Kakku maistuisi tosin täälläkin :angelic:
 
Ei oo ollut oikeen aikaa nyt vauva-ajatuksille, koko touhu tuntuu niin turhalta tällä hetkellä. Tänään juon hyvällä omalla tunnolla tyttöjen kanssa viiniä, koska tiedän että en ole taaskaan raskaana.

Maisteltiin eilen meidän tulevia hääkakkuja, nam, oli hyvää:Heartred

Sama täällä, miksipä nytkään olisin raskaana, mutta silti tulee aina huono omatunto kun juon. Eilen parit, tänään ainakin parit... Inssin jälkeen ehkäpä sit osaa olla juomatta. Viimeistään sit ku pistoshoidot (koko kierto juomatta)!
Kakku maistuisi täälläkin :p

Tonni, luen myös 2020 joskus ja sama homma täällä seksiin liittyen :grin
 
Sama täällä, miksipä nytkään olisin raskaana, mutta silti tulee aina huono omatunto kun juon. Eilen parit, tänään ainakin parit... Inssin jälkeen ehkäpä sit osaa olla juomatta. Viimeistään sit ku pistoshoidot (koko kierto juomatta)!
Kakku maistuisi täälläkin :p

Tonni, luen myös 2020 joskus ja sama homma täällä seksiin liittyen :grin

Joo taisin vähän tahtomattani potkasta liikkeelle kevyen naisia voimaannuttavan seksivallankumouksen. Uuups :bag::hilarious:
 
Joo taisin vähän tahtomattani potkasta liikkeelle kevyen naisia voimaannuttavan seksivallankumouksen. Uuups :bag::hilarious:

No mä tarviin kans katuporan (pupun:hilarious:) mutta en oo onnistunut kuin yksikseni pääsemään loppuun asti..silti seksi on usein jees, nyt kyllä nää pakkoseksit on vähän lannistanut...miehelle silti sopii milloin vain onneksi, mutta itse en enää usein luonnollisesti kostu
 
No mä tarviin kans katuporan (pupun:hilarious:) mutta en oo onnistunut kuin yksikseni pääsemään loppuun asti..silti seksi on usein jees, nyt kyllä nää pakkoseksit on vähän lannistanut...miehelle silti sopii milloin vain onneksi, mutta itse en enää usein luonnollisesti kostu

Tää on tätä. Ei oo kaikki samasta muotista. Ja hyvä miettiä mikä olis maailman tila jos kaikki naiset oliskin yhtä viriilejä tai helposti tulevia kuin valtaosa miehistä :woot:

Leikkikäämme sillä ajatuksella. No, oon tyytyväinen tähän menneeseen ovikseen ja sen hyödyntämiseen. Mies lähti kotikylille kavereita tapaamaan ja saan olla viikonlopun keskenäni. Sanomattakin selvää, että tuli oikeeseen saumaan :hilarious: Tiputtelen täällä siis omassa rauhassani ja toivon, että jotain tarttuis kiinni :nailbiting:
 
Toivotan hyvää tyttöjen viini-iltaa! :happy:

Oi millaseen kakkuun päädyitte?

Meille tulee 3 kakkua (ups:hilarious:). Lakukakku (minkä ehdottomasti halusin), suklaakakku, joka on sit gluteiiniton ja sit viel yks raakakakku mikä on vegaaninen:hilarious: tää on tätä nykypäivää, ku ihmisillä on millon mitäkin. Pitäis olla jokaiselle oma kakku:hilarious: mut tosi hyviä olivat kaikki:hungry:

Mulla ei ole yhtään huono omatunto lähteä mihinkään (käyn tosin niin harvoin:hilarious:) ja muutenkin otan kesän nyt ihan loman kannalta. Olen ihan sata että mitään ihmeitä tässä ei tapahdu. Kaikustakin tuli vastaus, että mihinkään leikkaustoimiin ei ryhdytä, ellei se rakkula kasva. Että on kuulemma niin epätodennäköistä että nää johtuis siitä. Niinpäniin. Joskus ihan salaa toivon, että joku niistä joutuisi kokeilemaan tätä samaa tilannetta, että tietäisivät miltä tää oikeesti tuntuu, kun kukaan ei tiedä mistään mitää eikä mikään tunnu auttavan. Noh, sais tän lapsiluvun täyteen, niin sit voivat mun puolesta poistaa vaikka koko värkin:bag: tää vuotojuttu on kyllä jotain vielä paskempaa pasketta, kun tää lapsettomuus.

Mikäs seksivallankumous siellä on ollut käynnissä? laughing7
 
Nyt munkin tekee mieli osallistua tähän seksikeskusteluun vaikka eipä sitä täällä käyty :hilarious: mutta. Mä oon lähes aina ollut se vähemmän haluava osapuoli suhteissa, myös nykyisessä ja se on välillä aiheuttanut riitojakin vaikka en koe että sitä nyt niiin vähän ikinä olisi ollut. Mulle on aina siis riittänyt hyvin 1-2 kertaa viikkoon. Mies haluis ehkäpä joka toinen tai kolmas päivä eli ei kovin kaukana toisistamme olla, tai oltu. Nyt lapsettomuuden myötä mun halut vähentyneet enemmän 1 kerta viikkoon-kahteen :sour: En tiiä miksen luonnollisesti vaan halua enempää, vaikka haluaisin haluta jos niin vaan voisin päättää. Mutta sekin on ärsyttänyt vuosien varrella että niinkuin vähemmän haluava olis aina jotenkin viallinen jonka pitää korjata tilanne vaikka eihän se niin ole. Ihmisillä on vain erilaisia haluja eikä tarvi aina olla mitään vikaa. Silti edelleen ajoittain tunnen syyllisyyttä etten halua useammin. Oon myös miettinyt johtuuko vähempihaluisuus siitä etten saa huippuja yhdynnässä (en usko et on mun anatomialla mahdollista) vaan vaatii aina suuseksiä/sormeilua tms niin joskus yhdyntä tuntuu tylsältä jyystöltä. Toki oon siitä onnellinen, että mies on aina valmis tuottamaan myös mulle nautintoa mutta en aina vaan halua sitäkään. Leluja ei muuten jostain syystä olla saatu yhteiseen seksiin asti kun musta tuntuu et mies vähän vierastaa niitä surisuttimia :bored: että tällästä :hilarious:
 
Takaisin
Top