Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muilla ollut unettomuutta luteaalissa? Nyt on unettomuuus ihan typerissä leveleissä, oon nukkunut pari h ja taas hereillä, törkeen väsynyt mut en pysty nukkumaan, uni ei vaan tuu :banghead:
Onko muilla ollut unettomuutta luteaalissa? Nyt on unettomuuus ihan typerissä leveleissä, oon nukkunut pari h ja taas hereillä, törkeen väsynyt mut en pysty nukkumaan, uni ei vaan tuu :banghead:
Oi no mutta hyvähyvä loppurutistus vielä oliko se nyt niin, että syksyllä sitten alkoi ivf hoidot?
On mullakin! Keltarauhastuki jos on, niin se etenkin tekee unettomuutta.. Sit ku menkat alkaa niin helpottaa.
Mulla tuo valvominen alkoi myös luteaalissa siinä hoitokierrossa. Mähän kukuin 4 aikaan jo ylhäällä ja sitä jatkui koko alkuraskauden.
Luomukierroissa mulla ei tollasta ollut et varmaan se lugesteron/hcg vaikutti.
Iiks, voiskos sit tässä olla jotain mahkujakin
Voi tietysti olla. Toivottavasti olisi nyt tärpänny! Mulla on nyt outoja oireita mut herään aamulla aikaisin ja aivastelen ja sit rinnat on kummalliset mut niin on ollut luteaalissa jo pitkään. Toivottavasti plussaat pian ! :)Iiks, voiskos sit tässä olla jotain mahkujakin
Iiks, voiskos sit tässä olla jotain mahkujakin