Raskaaksi 2019

Onko muilla ollut unettomuutta luteaalissa? Nyt on unettomuuus ihan typerissä leveleissä, oon nukkunut pari h ja taas hereillä, törkeen väsynyt mut en pysty nukkumaan, uni ei vaan tuu :banghead:
 
Onko muilla ollut unettomuutta luteaalissa? Nyt on unettomuuus ihan typerissä leveleissä, oon nukkunut pari h ja taas hereillä, törkeen väsynyt mut en pysty nukkumaan, uni ei vaan tuu :banghead:

Kyllä vaan. Tässä sitä on taas ”herätty” virkeänä uuteen päivään.:banghead:
 
Oi no mutta hyvähyvä:thumright loppurutistus vielä:happy: oliko se nyt niin, että syksyllä sitten alkoi ivf hoidot?

Ilmoittauduin huhtikuun alussa jonottamaan aikaa suunnittelukäynnille, jonka arvelivat menevän syksylle. Sitten lähtee lähete OYSiin, että ehkä alkuvuodesta ollaan tositoimissa.
 
Hillis ja Nipanderi, kiva kuulla ettei oo ainoo. Inhottava vaiva :arghh:
Mulla jotenkin tän kierron suhteen on aika negafiilis, mut toisaalta pystyy tekemään vapaammin kaikkea, kun olis maalaus- ja remppahommaa tiedossa.
Tänä aamuna siivouksen jälkeen turpos huulet ihan huolella :sad001 ääh kumpa menis nopee ohi et pystyn menemään kaupoille.
 
Pahoittelut Emery:Heartred

Miks mä teen aina näitä ovistestejä..:facepalm: johtuuko nyt pcos että ne on taas tummana..rtesti toki nega. Nyt dpo3:hilarious: tai 4. Lämmöt noussut eli uskon et ovis oli, mut ehkä pcos munien laatu on vaan pskaa :banghead: tein myös sylkitestin, mutta en näitä osaa oikein analysoida. Esim ehkä ei tarpeeksi tiheää saniaista tmv ollakseen hyvä tilanne..
 

Liitteet

  • IMG_20200701_115506.jpg
    IMG_20200701_115506.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 102
  • IMG_20200701_115841.jpg
    IMG_20200701_115841.jpg
    39.1 KB · Katsottu: 95
Onko muilla ollut unettomuutta luteaalissa? Nyt on unettomuuus ihan typerissä leveleissä, oon nukkunut pari h ja taas hereillä, törkeen väsynyt mut en pysty nukkumaan, uni ei vaan tuu :banghead:

On mullakin! Keltarauhastuki jos on, niin se etenkin tekee unettomuutta.. Sit ku menkat alkaa niin helpottaa.
 
On mullakin! Keltarauhastuki jos on, niin se etenkin tekee unettomuutta.. Sit ku menkat alkaa niin helpottaa.

Okei! Mulla tätä esiintyy ihan näissä luomukierroissa, ei oo mitään lääkkeitä käytössä. Mut ehkä toi keltarauhanen nyt vaan on alkanut toimia paremmin kun viimeksi :wideyed:

Missäs vaiheessa kiertoa muut on? :)
Mä kävin tänään tapettikaupoilla, mut en osannut ostaa mitään, kaikki oli niin ihania ja sit mietin sellasii sävyjä, jotka kävis lastenhuoneen seinälle (joopa joo taas) :hilarious: tarvii käydä vielä paremmalla ajalla ostelemassa :grin

Muuten kusettaa jatkuvasti ja väsyttää. Eikä oo nälkä ja rinnat on kipeet. Mitään muuta oiretta ei juuri ole :grin paitsi, et oon alkanut palelemaan välillä :playful:
 
Mulla tuo valvominen alkoi myös luteaalissa siinä hoitokierrossa. Mähän kukuin 4 aikaan jo ylhäällä ja sitä jatkui koko alkuraskauden.

Luomukierroissa mulla ei tollasta ollut et varmaan se lugesteron/hcg vaikutti.

Iiks, voiskos sit tässä olla jotain mahkujakin :nailbiting::hilarious:
 
Hitto katosi viesti. Mä täällä ootan et tuleeko menkut vai onko haamu oikea. Ne kemialliset tms vähän pistää epäilyttää mut nyt on pitkään tullut vaan negaa ja haamu pikkupidätyksellä ja päiväpissasta. Mietin että voiko näin pitkästä kierrosta ees raskautua mut katsotaan vahvistuuko vai jääkö tohon. Oon osannut olla hiljaa vielä muille joille yleensä kerron mut nyt en halua kertoa haamuista ku jos ei vahvistu ja menkat tulee
 
Iiks, voiskos sit tässä olla jotain mahkujakin :nailbiting::hilarious:
Voi tietysti olla. Toivottavasti olisi nyt tärpänny! Mulla on nyt outoja oireita mut herään aamulla aikaisin ja aivastelen ja sit rinnat on kummalliset mut niin on ollut luteaalissa jo pitkään. Toivottavasti plussaat pian ! :)
 
Iiks, voiskos sit tässä olla jotain mahkujakin :nailbiting::hilarious:
Mullaki tärppikierrossa oli joskus muistaakseni dpo8-10, et ruokahalu katos ja unettomuus. Saatoin herätä ihan virkeänä 4 aamulla enkä saanut unta enää millään ja olin koko päivän tosi pirteä. Mulla ei kyllä tullu missään vaiheessa raskausväsymystä, päinvastoin; olen ollut pirteämpi ja ”selvinnyt” vähemmillä yöunilla. Nyt vasta puolivälin jälkeen oon saattanu nukkua 10-12 tuntia (mikä on mulle siis normaalia jos vaan saa nukkua :hilarious:)​
 
Tiputtelu loppui eli odotan ovulaatiota saapuvaksi tässä lähiaikoina :hilarious: On se hyvä, että jostain pystyy ennustamaan :p

Oikealta irtosi viime kierrossa sekundamuna, jos tää vasemmalta läksivä olisi sitten vähän enemmän priimaa... We'll see, lähden miehenkaatoon.
 
Täällä on dpo2, tiputtelua on ollut jo pari päivää. Tänään aloitan luget, jos sais pitkitettyä kierron alkua. En usko että tästä (tai varmaan mistään) kierrosta raskaus alkaisi. Just nyt ei nää vauva-asiat oo onneksi ollut niin mielessäkään:happy: Tsemppiä muille ja plussatuulia:Heartred
 
Kiitti vastauksista kaikille ja totta tosiaan, ei tämä mahdottomuus ole laisinkaan :grin musta meillä ei peitot heilunut kyllä täysin oikeeseen aikaan, mut eihän sitä tiedä joskos siel joku sinnikäs olis jäänyt vahtiin :angelic:

Pääasia et kierto ennustelee nyt 32 päivästä sen 52 sijaan eikä tiputtelua ole toistaiseksi näkynyt. :rolleyes: hiukan ärsyttää kun vieläkään ei lääkäri ole ehtinyt kommentoida mahdollista raskausajan lääkitystä ja tiedän, ettei ylelääkärit ota kantaa, koska hoitotaho erikoissairaanhoidossa ja nyt tulee tuo sulkukin ens ma lähtien. Toivottavasti ehtis lausua jotain ennen sitä 2 vkon sulkua :smiley-angelic001

Jesbe, toivottavasti viivat vahvistuvat! :)
 
Takaisin
Top