Juur näin! Tällaiset "kulkutaudit" on syytä ottaa vakavasti. Itse tälleen semi-perusterveenä ja ei-raskaana olevana koittaa kantaa kortensa kekoon niiden puolesta, joiden terveys ei tartuntaa kestäisi. Jotainhan ne arvioi, että 50% suomalaisista tulisi sen käymään läpi, että oon sitten vaikka ennemmin itse siinä ryhmässä. Jollain tää hiton pandemia nyt pitäisi saada kärsittyä niin ei tarvitsisi sitten ihan niin paskajäykkänä olla jos joskus plussan saisi :angelic:
Outoa tosiaan miten paljon on eroja tän vitsauksen kanssa alueellisesti. Meillä perheet asuu Pirkanmaalla (ja äiti ja sisko ovat sairaanhoitajia) ja siellä nytkin Tampereella taas vaan yksi uusi tartunta. Siskolle juur manasin, että tyvikasvu alkaa olla letissä sitä luokkaa, että hirvittää :bag: Sisko kysyi miksen mene kampaajalle? No, koitan täällä Uudellamaalla kantaa sitä pientä korttani ja vähentää sosiaalisia kontakteja

Sitten kun hallitus siunaa, ja aletaan tätä vyyhtiä purkaa eikä tartte pelätä "pahaa silmää" julkisilla paikoilla, niin ehkä varaan kampaajan. Ellen ehdi tekeen jotain järkyttävää itse kotona ja päädyn näyttämään Tiger Kingin pääosalta