Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Onpas täällä hiljaista
Miten Tiinu on jaksellut?
Mä oon niin väsyny että ajatuskaan ei kulje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpas täällä hiljaista
Miten Tiinu on jaksellut?

Mäki ihmettelin et hiljaista.. mä sit oon koko ajan oudolla fiiliksillä, mies kipee ja mä siivosin koko kämpän ja pesin ikkunat yms ja kaikki.. oksensin ja on hengästyttänyt koko päivän ja hikeä pukkaa ja hormonaalista mun mielestä.. liekö anovulatorinen kierto.
Muuten ei uutta, karanteenis pidennetty taas ja tää tuntuu loputtomiin kestävän, on hirveää ku ei saa liikkua ulkona ku apteekista kotiin, kauppaa ja kotiin ja nyt 27 pv lapset saa liikkua ulkona. Tää on niin et ehkä toivoo vauvaa nyt et olis jotaki konkreettista mitä odottaa mikä olisi varmaa..
Mitäs mä oon tänään tehnyt kun roikkunut täällälöysin ehkä itelleni häämekon
no sit näitä perusarkisia juttuja ja simaakin tein
![]()
ja lämpöihin ei kai enää voi luottaa, ne nousee teroluteistaki..

Mulla ois tänään se päivä kun menkat vois alkaa eli dpo 14 ja eilen olikin aamulla ja illalla semmosia menkkajomotuksia että pistää pelottaa että nytkö tää on tässä
Tänään ollu vaan jotain kipristävää ja muljahtelevaa tunnetta molemmin puolin.
Käyn tänää hakee uuden testin kun ressaa niin paljon nyt.
Onkohan se ihan normaalia että vaan toinen tissi on tullu jotenki kiinteäks ja toinen pysyny normaalina![]()

Lämmöt nousee keltarauhasen takia ja terolut on keltarauhastaMeilläki simat tulossa :)
Täytyy yrittää tehdä munkkeja ens viikolla.
Alotin eilen terolutit illalla. Pienihän se annos on, mut tuntuu jo et tullu se oksuolo siitäja lämpöihin ei kai enää voi luottaa, ne nousee teroluteistaki..
Zarar![]()
Mä oon kolme päivää vetänyt letroja nassuun, ei oo kyllä oikeen mitään oireita tullut onneksi. Töissä on kiire mutta en valita kun töitä on :)
Lämmöt nousee keltarauhasen takia ja terolut on keltarauhasta
Mä täällä lueskelen teidän juttuja monta kertaa päivässä!
Uskon että nuo kaikki on ihan normaaleja! Mulla on ollut vaikka millaisia menkkamaisia oloja.
Jos vielä jotain kiinnostaa, mulla tuli eilen puoliväli täyteen
Ensi viikolla on ultra. :bag:
Joka kuukausi on tullut veristä vuotoa, nykyään tosin vaan tyyliin kerran kaks pyyhittäessä. Veikkaavat "menkkoja", limakalvojen kuivuutta tai vuotoa sieltä kohdunsuulta.