Raskaaksi 2019

Ovulaatuotesti asiaa ajattelin taas pitkästä aikaa alkaa tikuttaa ja meinasin oikein panostaa :p ootteko käyttäny näitä vai niitä punasessa paketissa mrinasin näitä siihen varmistamiseen 20 makso ne toiset ja tää 30

Liitteet

• Screenshot_20200423-104655_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200423-104655_Samsung Internet.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 209
Ovulaatuotesti asiaa ajattelin taas pitkästä aikaa alkaa tikuttaa ja meinasin oikein panostaa :p ootteko käyttäny näitä vai niitä punasessa paketissa mrinasin näitä siihen varmistamiseen 20 makso ne toiset ja tää 30

Mä oon käyttäny niitä punasia. Ne mittaa vaan lh-hormonia ja antaa joko hymynaaman tai tyhjän ympyrän ja on tosiaan edullisempia ja hyvin myös ovis löytyny. Violetit mittaa lisäksi estrogeenin nousua muistaakseni joka tarkottaa et ovis lähenee hymynaaman vilkkuessa ja pysyvä hymynaama sit ovisplus.

Mä ajattelisin et jos on löytäny suht säännöllisesti halutessaan tikuilla oviksen niin sit punaset ja jos taas aina ovista ei oo saanu tikutettua/epävarmaa tapahtuuko se niin sit violetit.

Mä ajattelisin et jos on löytäny suht säännöllisesti halutessaan tikuilla oviksen niin sit punaset ja jos taas aina ovista ei oo saanu tikutettua/epävarmaa tapahtuuko se niin sit violetit.
Mä en oo syksyn jälkeen ees ettinny ja kierrot ollu vähän sekasin pari kuukautta sen kystan takia niin taidan valita nyt ton sinisen paketin, kerran se vaan kirpasee! Otan sitte rinnalle no tikut, Kiitos

Noniin, alkoihan ne menkat vihdoin. Ihan positiivista sinänsä, että luteaali piteni 10 - > 12. Nyt saakin varmaan odotella ovista taas kuukauden.

Me ollaan vissiin samoissa kiertopäivissä sitten, mulla on kans neljäs letropäivä nyt eli kp6. Toivotaan et letrot sais meille molemille kunnon plussaovulaatiot!

Mullakin kp6 ja neljännen letron otin äsken. Toivotaan! Mua vähän stressaa kun siinä aukiolotutkimuksessa jäi hämärän peittoon vasemman johtimen aukiolo. Ei siis kunnolla virrannut ainakaan neste, mutta gyne ei suoraan pystynyt sanoa onko tukossa. Ja viimeks ovuloin oikealta, eli nyt on saletisti tulossa vasemmalta eli on turha ees plussaa toivoa :banghead:

Mullakin kp6 ja neljännen letron otin äsken. Toivotaan! Mua vähän stressaa kun siinä aukiolotutkimuksessa jäi hämärän peittoon vasemman johtimen aukiolo. Ei siis kunnolla virrannut ainakaan neste, mutta gyne ei suoraan pystynyt sanoa onko tukossa. Ja viimeks ovuloin oikealta, eli nyt on saletisti tulossa vasemmalta eli on turha ees plussaa toivoa :banghead:

Mul oli sama vasemman tuubin kanssa. Gyne sano myös et se mistä ovis tulossa eli oikea silloin niin saattoi olla sen takia laajempi..
Ja voit ovuloida jälleen oikeelta ei voi tietää :)

Mitä mitä, oplussaa taas! Kierto ihan harakoilla tai sitten joku estrogeeni juttu. Voikohan se näyttää ton hymyn noin vai liekö ovis nyt vasta ku nyt tuntuu olevan tosissaan vv lisääntynyt ja nippailee ja lämmöt laski ja maha meni sekaisin. Eilen tuntu paine ja sit kova vihlaisu et liekö vasta nyt. Outo ku molemmat munikset jomottaa

Mulla on luottoo enemmän vasempaan munikseen kun viimeks ku raskauduin niin Ovis tapahtu vasemmalta puolelta :grin

Heräsin taas yöllä, niinkun nyt monena yönä. Ajatuksena on ollut mennä pissalle mutta en oo vaan jaksanut o_O onneksi niiden menkkojen pitäis huomenna alkaa niin loppuu tää piinailu. Viim la aamulla luulis niiden alkavan.

Mul oli sama vasemman tuubin kanssa. Gyne sano myös et se mistä ovis tulossa eli oikea silloin niin saattoi olla sen takia laajempi..
Ja voit ovuloida jälleen oikeelta ei voi tietää :)

Joo ja sit kuulemma se vasen tuuba saatto jotenkin "vetää" sitä nestettä kun ensin katsottiin oikean puolen tuuban tilanne. Ei yhtään monimutkasempaa voi olla toi tuubien elämäkään:smiley-ashamed005 mut onneksi sitä pärjää yhdelläkin aukinaisella tuuballa tarvittaessa :)

Paaaah, en jaksa uskoa, että mies on valmis edes seuraavassa kierrossa :grumpy: Pitää varmaan valua takaisin yritystä odottavien ryhmään... Varmaan seuraavaksi kolmeksi vuodeksi.

Meinasin tässä kierrossa testata ovulaatiotikut loppuun kaapista masentamasta, niin enköhän saanut cb dualiin jonku errorin aikaiseksi, tämäkin on mahdollista ilmeisesti :woot:

Että näin.

Paaaah, en jaksa uskoa, että mies on valmis edes seuraavassa kierrossa :grumpy: Pitää varmaan valua takaisin yritystä odottavien ryhmään... Varmaan seuraavaksi kolmeksi vuodeksi.

Meinasin tässä kierrossa testata ovulaatiotikut loppuun kaapista masentamasta, niin enköhän saanut cb dualiin jonku errorin aikaiseksi, tämäkin on mahdollista ilmeisesti :woot:

Että näin.

Voih, meillä kans kuumeilin itsekseni yli vuoden ennen kuin mies näytti vihreää valoa. Se oli kyllä raastavaa aikaa, kun itse olisi ollut valmis mutta toinen ei. Toivotaan että miehesi kuitenkin pian olisi samoilla linjoilla sun kanssa :Heartred

Mulla kaikki aktiviteetti on aina vasemmalla puolella. Tuntuu monella muullakin olevan tietty puoli aktiivisempi kuin toinen. Vissiin jotain urbaanilegendoja taas tuo, että vuorotellen ovuloi kummaltakin puolelta. Ihan niinkuin 28 päivän kierto ja ovulaatio kp 14 :D

Voih, meillä kans kuumeilin itsekseni yli vuoden ennen kuin mies näytti vihreää valoa. Se oli kyllä raastavaa aikaa, kun itse olisi ollut valmis mutta toinen ei. Toivotaan että miehesi kuitenkin pian olisi samoilla linjoilla sun kanssa :Heartred

Ughh sanopa muuta. Sillä sopiva ikä varmaan olisi neljänkympin kieppeillä, mutta näin(kin) jo ennalta vaivaisena yksilönä ihan yhtään pelottelematta sanon, että tän värkin parasta ennen päivä on 35 alapuolella. Mutta kuten järkeilin, näissä asioissa ei ole sopivaa pakottaa tai painostaa :sorry: Yhtään syyllistämättä toivon, että on sitten valmis myös mahdollisiin seurauksiin mitä venyttämisestä saattaa tulla. Itestäni tiedän, että täysin lapsettomaksi jääminen olisi sellaisen kaunan aiheuttaja, että siinä menee kyllä sitten avioliittokin mukana :sad001 Toisaalta mitä hyötyä siitäkään sitten enää on, jos ei muidenkaan kanssa onnistuisi.

Hankalia asioita.

Täällä Dpo9, aamulla testasin puhtaan valkoisen testin.

Ei nyt mikään yllätys ollut, mut kieltämättä vähän olin erehtynyt toivomaan, että jos olis voinut vihdoin olla meidän vuoro, kun mulla on ollut tissit tosi kipeet.

Näin ei oo ollut viel missään kierrossa, mutta kertahan se olis ensimmäinenkin. Eikä mulla siis muutenkaan mikään kauhee tärppifiilis ole. Ja tiputteluahan mulla myös on ollut joka päivä:rolleyes:
Eiköhän sitä viikonloppuna oo hanat auki vaan:grumpy:

Tonni, onpa tylsää, tietty eihän sitä sitten voi kun odottaa jos toinen ei kerta ole valmis:oops: hienovaraisesti kannattaa vihjata kuitenkin, että vaikka aloittaa yrittämään, niin ei oo välttämättä sama että 9kk päästä on vauva, valitettavasti:sorry:

Nipa testaa uudelleen parin päivän päästä jos tulppa pysyy enemmän tai vähemmän kiinni :angelic:

Sepäs siinä, ei se aina mee ku elokuvissa. Sehän tässä kyrsiikin, että jossain vaiheessa herra kuitenkin toteaa "pakkohan se on nyt sit tehdä." Ihanan innostavaa. Just silleen väkisin tehty ja siinä se nyt on, pidä kivaa sen kanssa :dummy1: Kun kovasti toivoisi, että olisi semmonen positiivinen juttu. Tyyppi kuitenkin monen mukelon perheestä itse ja ei tää aina ole näin yltiönegatiivista ollut.

No, menee mihin menee, luen täällä teidän juttuja ja hekumoin teidän edistymisellä :angelic: Sit kun pääsen ite kertoileen kp juttuja ja tuloksia, niin täällä on täääääysin tietämätöntä uutta verta lukemassa, toivottavasti :happy:

Täällä Dpo9, aamulla testasin puhtaan valkoisen testin.

Ei nyt mikään yllätys ollut, mut kieltämättä vähän olin erehtynyt toivomaan, että jos olis voinut vihdoin olla meidän vuoro, kun mulla on ollut tissit tosi kipeet.

Näin ei oo ollut viel missään kierrossa, mutta kertahan se olis ensimmäinenkin. Eikä mulla siis muutenkaan mikään kauhee tärppifiilis ole. Ja tiputteluahan mulla myös on ollut joka päivä:rolleyes:
Eiköhän sitä viikonloppuna oo hanat auki vaan:grumpy:

Tonni, onpa tylsää, tietty eihän sitä sitten voi kun odottaa jos toinen ei kerta ole valmis:oops: hienovaraisesti kannattaa vihjata kuitenkin, että vaikka aloittaa yrittämään, niin ei oo välttämättä sama että 9kk päästä on vauva, valitettavasti:sorry:

Pitää tähän lisätä, että meillä kans mies kuvitteli että tärppää tyyliin heti. Mutta nyt kun vuosi ollaan yritetty niin on jälkikäteen sanonut että miten sitä onkin ollut niin naiivi ennen. Mutta miehet nyt varmaan ottavat nää yritys hommelit eri tavalla mitä me naiset.

Ughh sanopa muuta. Sillä sopiva ikä varmaan olisi neljänkympin kieppeillä, mutta näin(kin) jo ennalta vaivaisena yksilönä ihan yhtään pelottelematta sanon, että tän värkin parasta ennen päivä on 35 alapuolella. Mutta kuten järkeilin, näissä asioissa ei ole sopivaa pakottaa tai painostaa :sorry: Yhtään syyllistämättä toivon, että on sitten valmis myös mahdollisiin seurauksiin mitä venyttämisestä saattaa tulla. Itestäni tiedän, että täysin lapsettomaksi jääminen olisi sellaisen kaunan aiheuttaja, että siinä menee kyllä sitten avioliittokin mukana :sad001 Toisaalta mitä hyötyä siitäkään sitten enää on, jos ei muidenkaan kanssa onnistuisi.

Hankalia asioita.

Sympatiaa sulle! <3 Täällä kans jouduin miestä odottamaan, se oli raastavaa aikaa kuten Jukkapalmu sanoi. :( Toista ei saa tietenkään painostaa, mutta minusta ei tarvitse myöskään omia tarpeitaan ja toiveitaan painaa näkymättömiin.

Meillä onneksi mies on nyt jo ehtinyt hyvinkin orientoitua lapsisuunnitelmiin. Tässä yks päivä masiksissani rupesin ääneen miettimään, että kai siihen lapsettomuuteenkin jotenkin voisi sopeutua, jos tietäisi varmasti että ei voi lasta saada. Ja rupesin miettimään lapsettomuuden hyviä puolia, eli että voisi asua vaikka aina osan vuodesta yhdessä paikkaa ja osan vuodesta toisessa, voisi muutenkin elää vapaammin, eikä niin paljon pelottaisi vaikka heittäytyä osa-aikaisiin ja määräaikaisiin työsuhteisiin, joissa on enemmän vapaa-aikaa ja vapautta. Myöhemmin rupesin miettimään, että toivottavasti mies ei saanut tästä ideoita (tiedän, että lapsentekoon ryhtymisessä häntä eniten jännitti vapauden menetys ja pelko, että sitten on sidottu 8-16 5/7 -työhön ainiaaksi). Mutta ei siltä vaikuttanut, hän vain myötäili minua ja myöhemmin puhuttiin taas lapsijutuista.

Takaisin