Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ovulaatuotesti asiaa ajattelin taas pitkästä aikaa alkaa tikuttaa ja meinasin oikein panostaaootteko käyttäny näitä vai niitä punasessa paketissa mrinasin näitä siihen varmistamiseen 20 makso ne toiset ja tää 30
Mä en oo syksyn jälkeen ees ettinny ja kierrot ollu vähän sekasin pari kuukautta sen kystan takia niin taidan valita nyt ton sinisen paketin, kerran se vaan kirpasee! Otan sitte rinnalle no tikut, KiitosMä ajattelisin et jos on löytäny suht säännöllisesti halutessaan tikuilla oviksen niin sit punaset ja jos taas aina ovista ei oo saanu tikutettua/epävarmaa tapahtuuko se niin sit violetit.
Me ollaan vissiin samoissa kiertopäivissä sitten, mulla on kans neljäs letropäivä nyt eli kp6. Toivotaan et letrot sais meille molemille kunnon plussaovulaatiot!
Aa mä luin jotaki ihan väärin.. soryyy ei pahalla mul ei oo aivoja tänääNiinhän mä just sanoinne nousi kyllä ennenkin teroluteja mut haluun noi vikat pois alta, en tykkää niistä..
Mullakin kp6 ja neljännen letron otin äsken. Toivotaan! Mua vähän stressaa kun siinä aukiolotutkimuksessa jäi hämärän peittoon vasemman johtimen aukiolo. Ei siis kunnolla virrannut ainakaan neste, mutta gyne ei suoraan pystynyt sanoa onko tukossa. Ja viimeks ovuloin oikealta, eli nyt on saletisti tulossa vasemmalta eli on turha ees plussaa toivoa :banghead:
Mul oli sama vasemman tuubin kanssa. Gyne sano myös et se mistä ovis tulossa eli oikea silloin niin saattoi olla sen takia laajempi..
Ja voit ovuloida jälleen oikeelta ei voi tietää :)
mut onneksi sitä pärjää yhdelläkin aukinaisella tuuballa tarvittaessa :)
Pitää varmaan valua takaisin yritystä odottavien ryhmään... Varmaan seuraavaksi kolmeksi vuodeksi.
Paaaah, en jaksa uskoa, että mies on valmis edes seuraavassa kierrossaPitää varmaan valua takaisin yritystä odottavien ryhmään... Varmaan seuraavaksi kolmeksi vuodeksi.
Meinasin tässä kierrossa testata ovulaatiotikut loppuun kaapista masentamasta, niin enköhän saanut cb dualiin jonku errorin aikaiseksi, tämäkin on mahdollista ilmeisesti
Että näin.

Mullakin kp6 ja neljännen letron otin äsken. Toivotaan! Mua vähän stressaa kun siinä aukiolotutkimuksessa jäi hämärän peittoon vasemman johtimen aukiolo. Ei siis kunnolla virrannut ainakaan neste, mutta gyne ei suoraan pystynyt sanoa onko tukossa. Ja viimeks ovuloin oikealta, eli nyt on saletisti tulossa vasemmalta eli on turha ees plussaa toivoa :banghead:
Voih, meillä kans kuumeilin itsekseni yli vuoden ennen kuin mies näytti vihreää valoa. Se oli kyllä raastavaa aikaa, kun itse olisi ollut valmis mutta toinen ei. Toivotaan että miehesi kuitenkin pian olisi samoilla linjoilla sun kanssa![]()
Yhtään syyllistämättä toivon, että on sitten valmis myös mahdollisiin seurauksiin mitä venyttämisestä saattaa tulla. Itestäni tiedän, että täysin lapsettomaksi jääminen olisi sellaisen kaunan aiheuttaja, että siinä menee kyllä sitten avioliittokin mukana 

Kun kovasti toivoisi, että olisi semmonen positiivinen juttu. Tyyppi kuitenkin monen mukelon perheestä itse ja ei tää aina ole näin yltiönegatiivista ollut.
Täällä Dpo9, aamulla testasin puhtaan valkoisen testin.
Ei nyt mikään yllätys ollut, mut kieltämättä vähän olin erehtynyt toivomaan, että jos olis voinut vihdoin olla meidän vuoro, kun mulla on ollut tissit tosi kipeet.
Näin ei oo ollut viel missään kierrossa, mutta kertahan se olis ensimmäinenkin. Eikä mulla siis muutenkaan mikään kauhee tärppifiilis ole. Ja tiputteluahan mulla myös on ollut joka päivä
Eiköhän sitä viikonloppuna oo hanat auki vaan
Tonni, onpa tylsää, tietty eihän sitä sitten voi kun odottaa jos toinen ei kerta ole valmishienovaraisesti kannattaa vihjata kuitenkin, että vaikka aloittaa yrittämään, niin ei oo välttämättä sama että 9kk päästä on vauva, valitettavasti
![]()
Ughh sanopa muuta. Sillä sopiva ikä varmaan olisi neljänkympin kieppeillä, mutta näin(kin) jo ennalta vaivaisena yksilönä ihan yhtään pelottelematta sanon, että tän värkin parasta ennen päivä on 35 alapuolella. Mutta kuten järkeilin, näissä asioissa ei ole sopivaa pakottaa tai painostaaYhtään syyllistämättä toivon, että on sitten valmis myös mahdollisiin seurauksiin mitä venyttämisestä saattaa tulla. Itestäni tiedän, että täysin lapsettomaksi jääminen olisi sellaisen kaunan aiheuttaja, että siinä menee kyllä sitten avioliittokin mukana
Toisaalta mitä hyötyä siitäkään sitten enää on, jos ei muidenkaan kanssa onnistuisi.
Hankalia asioita.