Kiitos. En malttanut edes olla kertomattaOnnittelut! Ja totta ihmeessä kerrot, kyllä mieskin sen ansaitsee tietää. Ei tee hyvää itsellekään pimittää raskaita asioita, jos niin ikävästi sattuisi käymään.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos. En malttanut edes olla kertomattaOnnittelut! Ja totta ihmeessä kerrot, kyllä mieskin sen ansaitsee tietää. Ei tee hyvää itsellekään pimittää raskaita asioita, jos niin ikävästi sattuisi käymään.

En oo tehnyt. 28-32. Mun lämpökäyrä ei tunnu kertovan yhtään mitään järkevää, kun oon sitä nyt pitkään seurannu. Ainoa järkevä asia on ollu se, et lämpö laskee menkkojen lopussa vasta.Ootko tehnyt nyt testiä? Kuin pitkä sun kierto yleensä on?
Toissapäivänä. Oottelen menkkoja, ku negan tuijottelu masentaaKoska se sun viimeisin testi on tehty? Toivottavasti ne menkat jää nyt tulematta.
OnneaNo kai se on uskottava nyt että jotain on matkassa. Pitää vaan toivoa ja rukoilla että pysyy matkassa. Pitäiskö mun sanoa miehelle tästä jo? Mietin jos menee kesken ni sen ei tarvis surra. Jos odottaisin siihen asti että normi testissä näkyisi. Aika uskomatonta. Toivottavasti muillakin tärppää![]()

Meil on ollu sun kanssa ihan samat mut mun ovulaatio oli vasta kp19. Mulla tosin oli jo sillon kp 11 aika tumma viiva mutta ei tullut huippua ollenkaan. Oisko sulla voinu olla samantapasta. Mut toivon niin että sullakin tärppäis.Kattokaa ny tota mun lämpökäyrääOvis laskettu kp13, mutten usko sen olleen silloin vaan myöhemmin, mut se taas ei näy lämmössä.

No niinpä! Mä en kans plussaa saanut digilläkään oviksesta tässä kierrossa, vaikka mielestäni aika tummaa viivaa oliMeil on ollu sun kanssa ihan samat mut mun ovulaatio oli vasta kp19. Mulla tosin oli jo sillon kp 11 aika tumma viiva mutta ei tullut huippua ollenkaan. Oisko sulla voinu olla samantapasta. Mut toivon niin että sullakin tärppäis.![]()

Että pitikin mennä taas googlettamaan
Kohtuanomalia eli herttamainen kohtu, ensimmäisillä tutkimuskerroilla ultrassa todettiin, että kohtuni on hieman sydämenmallinen
Nyt sitten törmäsin juttuun, jossa kerrottiin tämän olevan jopa raskauden alkamista hankaloittava ominaisuus, vaikka toisin klinikalla siitä sanottiin
Ei rauhoittanut mieltä tämä tieto
Voi peräpää että menin tämän tekemään
Onko täällä ketään muuta, jolla todettu herttamainen kohtu?![]()
ei oo kyl, mut jotain kanssa tullut Googlen syövereissä vastaan, kun on jotakin omaa tilannetta yrittänyt selvitellä.
Niin toivoa sopii että ovat klinikalla oikeassa, eiväthän ne halua turhaa huolta herättää, ois ollut vaan parempi etten olisi kuullut asiasta ollenkaan, ihmismieli :banghead:Voihan googleei oo kyl, mut jotain kanssa tullut Googlen syövereissä vastaan, kun on jotakin omaa tilannetta yrittänyt selvitellä.
Mites teillä menee? Eikös teillä jo jokunen inssikin ollut vai muistanko väärin? Varmasti kumminkin kannattaa uskoa klinikkaa. Toi klinikoiden optimismi on kyllä huippua. Mullekin useasti todettu, ettei mun vuodoilla pitäis olla väliä.
Tässä sitä kumminkin yhä ollaan. Noh, jospa joskus tosiaan tulee se kierto, milloin näillä kaiken maailman normaalista poikkeavilla tekijöillä ei tosiaan olis väliä

Ois ollu kiva päästä kokeilemaan kolmas kierto peräkkäin lugeilla, mut kun ei 

No kai se on uskottava nyt että jotain on matkassa. Pitää vaan toivoa ja rukoilla että pysyy matkassa. Pitäiskö mun sanoa miehelle tästä jo? Mietin jos menee kesken ni sen ei tarvis surra. Jos odottaisin siihen asti että normi testissä näkyisi. Aika uskomatonta. Toivottavasti muillakin tärppää![]()
Teillä alkanu yritys samaan aikaan kun meillä. Mitäs oireita sulla nyt olikaan :angelic: