Raskaaksi 2019

Onnittelut! Ja totta ihmeessä kerrot, kyllä mieskin sen ansaitsee tietää. Ei tee hyvää itsellekään pimittää raskaita asioita, jos niin ikävästi sattuisi käymään.
Kiitos. En malttanut edes olla kertomatta :grin Mies oli nukkumassa ja huusin ovelta "meille tulee vauva" ja käperryin hetkeksi kainaloon. Kyllä toi tietää riskit kun kysyi ensin oliko vahva viiva ja ennenkun aloin selittää niin hän totesi että kyllä tietää. Odotellaan rauhassa. :Heartred

Twisted selvensikin jo soijahommeleita, itse oon sitä vähän juonut tässä kierrossa. On todella hyvääkin! Mut mietin kannattaako enää oviksen jälkeen juoda? Eikös sitten estrogeenit tipu? Vaikka ei se tosiaan niin vähäisenä määränä edes voi vaikuttaa varmaan.

Sammie voihan se tippuminen olla kiinnittymisdippi???

Ootko tehnyt nyt testiä? Kuin pitkä sun kierto yleensä on?
En oo tehnyt. 28-32. Mun lämpökäyrä ei tunnu kertovan yhtään mitään järkevää, kun oon sitä nyt pitkään seurannu. Ainoa järkevä asia on ollu se, et lämpö laskee menkkojen lopussa vasta.

No kai se on uskottava nyt että jotain on matkassa. Pitää vaan toivoa ja rukoilla että pysyy matkassa. Pitäiskö mun sanoa miehelle tästä jo? Mietin jos menee kesken ni sen ei tarvis surra. Jos odottaisin siihen asti että normi testissä näkyisi. Aika uskomatonta. Toivottavasti muillakin tärppää :Heartred
Onnea :smiley-bounce016

Kattokaa ny tota mun lämpökäyrää :grin Ovis laskettu kp13, mutten usko sen olleen silloin vaan myöhemmin, mut se taas ei näy lämmössä.

Liitteet

• 20191027_114119.jpg
    20191027_114119.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 137
Kattokaa ny tota mun lämpökäyrää :grin Ovis laskettu kp13, mutten usko sen olleen silloin vaan myöhemmin, mut se taas ei näy lämmössä.
Meil on ollu sun kanssa ihan samat mut mun ovulaatio oli vasta kp19. Mulla tosin oli jo sillon kp 11 aika tumma viiva mutta ei tullut huippua ollenkaan. Oisko sulla voinu olla samantapasta. Mut toivon niin että sullakin tärppäis. :smiley-angelic001

Meil on ollu sun kanssa ihan samat mut mun ovulaatio oli vasta kp19. Mulla tosin oli jo sillon kp 11 aika tumma viiva mutta ei tullut huippua ollenkaan. Oisko sulla voinu olla samantapasta. Mut toivon niin että sullakin tärppäis. :smiley-angelic001
No niinpä! Mä en kans plussaa saanut digilläkään oviksesta tässä kierrossa, vaikka mielestäni aika tummaa viivaa oli
just sun kans samoihin aikoihin. Limat kuitenkin oli kp15, joten itse arvelin oviksen olleen kp16. Luulin, et myo-inositol
aikaistaisi ovista, mut ei tainnut sitä tehdä. Mulla yleensä ovis on kp16-18.

Yleensä oon digillä saanut oviksen varmistettua ja tallettelut ollaan saatu oikeeseen kohtaan, mut tää kierto meni nyt
tuurilla ja jaksamisella. Tallettelut kp9, 11, 16 ja 17. Et mun mielestä ei ideaalit paitsi, jos ovis oikeesti oli kp16 eikä 13,
kuten Flo sanoi o_O

Meinasin sinnitellä, etten testaa tänäänkään, koska pessimisti ei pety. Mut oon varmaan nössö ja testaan ja tietysti
heti sen jälkeen menkat kurvaa paikalle :rolleyes:

Kiitos <3

Että pitikin mennä taas googlettamaan :facepalm:
Kohtuanomalia eli herttamainen kohtu, ensimmäisillä tutkimuskerroilla ultrassa todettiin, että kohtuni on hieman sydämenmallinen :rolleyes:
Nyt sitten törmäsin juttuun, jossa kerrottiin tämän olevan jopa raskauden alkamista hankaloittava ominaisuus, vaikka toisin klinikalla siitä sanottiin :eek:
Ei rauhoittanut mieltä tämä tieto :bored:
Voi peräpää että menin tämän tekemään :mad:
Onko täällä ketään muuta, jolla todettu herttamainen kohtu?:anyone

Onnea vielä Mamimamille ja pikkuiselle supertarrasukat jalkaan! :Heartred

Täällä näyttäisi olevan kp 1. Testasin eilen negaa dpo 12. Ei kiva sinänsä, mutta se on positiivista, että viime kierto jäi 31:een päivään. Useimmiten menee lähelle tai yli 40 pv. Olen viime kierrossa käyttänyt Royal Geleetä ja Inositolia, ehkäpä niilläkin on ollut vaikutusta? Mitä lyhyemmät kierrot, sitä useammin pääsee yrittämään! :grin

Että pitikin mennä taas googlettamaan :facepalm:
Kohtuanomalia eli herttamainen kohtu, ensimmäisillä tutkimuskerroilla ultrassa todettiin, että kohtuni on hieman sydämenmallinen :rolleyes:
Nyt sitten törmäsin juttuun, jossa kerrottiin tämän olevan jopa raskauden alkamista hankaloittava ominaisuus, vaikka toisin klinikalla siitä sanottiin :eek:
Ei rauhoittanut mieltä tämä tieto :bored:
Voi peräpää että menin tämän tekemään :mad:
Onko täällä ketään muuta, jolla todettu herttamainen kohtu?:anyone

Voihan google:sorry: ei oo kyl, mut jotain kanssa tullut Googlen syövereissä vastaan, kun on jotakin omaa tilannetta yrittänyt selvitellä.

Mites teillä menee? Eikös teillä jo jokunen inssikin ollut vai muistanko väärin? Varmasti kumminkin kannattaa uskoa klinikkaa. Toi klinikoiden optimismi on kyllä huippua. Mullekin useasti todettu, ettei mun vuodoilla pitäis olla väliä.

Tässä sitä kumminkin yhä ollaan. Noh, jospa joskus tosiaan tulee se kierto, milloin näillä kaiken maailman normaalista poikkeavilla tekijöillä ei tosiaan olis väliä:Heartred

Voihan google:sorry: ei oo kyl, mut jotain kanssa tullut Googlen syövereissä vastaan, kun on jotakin omaa tilannetta yrittänyt selvitellä.

Mites teillä menee? Eikös teillä jo jokunen inssikin ollut vai muistanko väärin? Varmasti kumminkin kannattaa uskoa klinikkaa. Toi klinikoiden optimismi on kyllä huippua. Mullekin useasti todettu, ettei mun vuodoilla pitäis olla väliä.

Tässä sitä kumminkin yhä ollaan. Noh, jospa joskus tosiaan tulee se kierto, milloin näillä kaiken maailman normaalista poikkeavilla tekijöillä ei tosiaan olis väliä
Niin toivoa sopii että ovat klinikalla oikeassa, eiväthän ne halua turhaa huolta herättää, ois ollut vaan parempi etten olisi kuullut asiasta ollenkaan, ihmismieli :banghead:

Kiitos kysymästä :Heartred
Se kaksi inseminaatiota on käytynä, kolmas vielä ainakin tiedossa, Menopurilla tehostetaan sitäkin niin kuin tuossa toisessa tehtiin. Nyt on mennyt muutamassa kierrossa ajoitukset persiilleen miehen työreissujen takia, niin ei olla voitu edetä hoidoissa :meh:
Josko viimeistään vuoden vaihteessa saataisiin ajoitukset kohdilleen, nyt vaan lugeja oon käyttänyt tukena ja viime kierrossa en niitäkään, kun en saanu ovulaatiota kiinni :meh: Ois ollu kiva päästä kokeilemaan kolmas kierto peräkkäin lugeilla, mut kun ei :bored:

Oonkin elänyt hieman hiljaiseloa täällä, kun ei oo ollu mitään ihmeempää kerrottavaa, kuin nämä kp-ykköset, plääh :sour:

Paljon tsemppiä sinulle ja tietysti kaikille muillekin! :Heartred

No kai se on uskottava nyt että jotain on matkassa. Pitää vaan toivoa ja rukoilla että pysyy matkassa. Pitäiskö mun sanoa miehelle tästä jo? Mietin jos menee kesken ni sen ei tarvis surra. Jos odottaisin siihen asti että normi testissä näkyisi. Aika uskomatonta. Toivottavasti muillakin tärppää :Heartred

Paljon onnea! :happy:Teillä alkanu yritys samaan aikaan kun meillä. Mitäs oireita sulla nyt olikaan :angelic:

Täälä on maha ainakin niin kovalla että tuntuu että koko takamus halkee :D on se yleensäkin kovalla mut ei kyllä näin ettei oo toiminu 3päivään :D

Pakko muuten sanoa, mitä kauemmin siitä on kun pillerit lopetin (kesäkuu) sitä vähemmän on mitään oireita oviksen ja menkkoja ennen. Mulla oli yks kierto kun munasolu oli kasvanut ihan liian isoks eikä irronnut ja sillon oli kaikki raskausoireet. Ja mulla myös noi gelee royalet on lyhentänyt kiertoa :)

Takaisin