Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lugesteron on automaattisesti siirron jälkeen käytössä. Ymmärtääkseni sekä pakaste- että tuoresiirrossa. Aion kyllä selvittää vielä lääkärissä että on kaikki tuet mitä voi. Mutta kuten he sanoivat, ei omalla kierrolla ole tässä hoidossa väliä ku se "ajetaan alas". Eli ns. Vaihdevuodet kai tehdään
Mun lämpö putos eilen alle 36, mut tänään taas 36.61 Kp29..Minulla on tuo sama mielikuva...
Täällä oletettavasti dpo3-dpo6 ja LÄMMÖT LASKIVAT! :banghead: Eilen 36,58 ja tänään 36,18, mikä enteilee yleensä menkkoja. Lyhin luteaali tätä ennen ollut 11 vrk, pisin 17 vrk, mutta yleensä tasan 14 vrk...
Ei se mahdotonta ole! Ja tänään voi hyvin vielä ehtiä kun munasolu on hedelmöittymiskykyinen 12-24h irtoamisesta.
Mä mietin täs yks päivä että joisinko sitä taas, join paljon soijamaitoa kun karppailtiin koska sokeroimattomassa oli hiilareita vähän. Silloin tulin myös raskaaksi vaikka se nyt päättyi huonosti. Yritän kai saada selville miksi juuri se kierto oli oarempi kuin muut... :)Miksi mulla on jäänyt sellainen mielikuva, että soija olis just huono hormonitoiminnalle?
Voi olla et mielikuvani on ihan omani
Dpo 7.
Alkaisjo. (joo ei toki tarvi vielä mut kun ne alkaa kuitenkin ni vois sen puolesta..)
On se vaikeata tietää mitä milloinkin on! Mulla nippaili ja juili oikealla puolella niin selkeästi että oli pakko olla se ovis silloin. Siitä on laskelmien mukaan dpo12 päivää. Laskin että huomenna olisi menkat, mutta jos kierto on sekaisin niin en hätäänny jos ovatkin myöhässä. Raskaustestin tein viimeksi alkuviikosta ja tiedän että se oli tyhjä eli ei pitäisi vahvistua ainakaan. Eöi jos esim viikon päästä olisi täysin selkeä toinen viiva niin tietää että täytyy olla uusi raskaus. Oireita mielestäni mulla ei ole. Vatsa ei pömpötä eikä ole outoja mielitekoja tai ällötyksiä kuten edellisen plussan oireita. Odotellaan ja katsellaan, menkkoja odotan kyllä enemmän kuin plussaa. Olisi se kyllä joku ihme...Mulla vähän samaa havaittavissa kuin StellaMomilla, luulin vuodon jo loppuneen (viikko sitten lenkillä ruskeaa vuotoa, sen jälkeen muutama päivä välillä pyyhkiessä paperiin jäi vaaleanruskeaa ja muutama päivä ei mitään). Niin eikös alkanut taas tulla vähän jotain ruskeaa/punaiseen vivahtavaa pyyhittäessä seksiä meillä on ollut vaan pari viikkoa sitten ja nyt torstaina. Eilen teki mieli, mutta räkätauti ja kipeä vatsa (hotellihuonekaveri lähiopetuspäivällä sairastui kesken viikonlopun vatsatautiin..) vei voimat. Eilen illalla tein vielä haalean plussan. Eilen tuntui myös selvää nippailua vasemmassa munasarjassa ja tietty toiveena olis ovulaatio, mutten tiedä onko mahdollista näin pian km jälkeen.
No kai se on uskottava nyt että jotain on matkassa. Pitää vaan toivoa ja rukoilla että pysyy matkassa. Pitäiskö mun sanoa miehelle tästä jo? Mietin jos menee kesken ni sen ei tarvis surra. Jos odottaisin siihen asti että normi testissä näkyisi. Aika uskomatonta. Toivottavasti muillakin tärppää
Onnittelut! Ja totta ihmeessä kerrot, kyllä mieskin sen ansaitsee tietää. Ei tee hyvää itsellekään pimittää raskaita asioita, jos niin ikävästi sattuisi käymään.