Raskaaksi 2019

Mullakin alkukierto hiljampaa, ainakin ON kohdalta. Höh taas oon myöhäinen ovuloija.. Kp13 eikä varmasti viel moneen päivään plussaa.. Jos ollenkaan. On ollu nimittäin 3 pvää jo tummahkoa tikkua. saa nähdä onko koko kierron samaa. En oo tuntenu kasvukipuja. Blöh. Toivotaan ovista joskus ens viikolla..
Eli melkein samoissa mennään! Mut ompa rassaavaa jos tummia tikkuja vaan tulee, eikä yksikään selkeä plussa sieltä esiin sit nouse. Toivotaan että pian!
Mä luulen et ovis vois olla kp15 ens ke, mutta katsellaan. Onhan näissä mun kierroissa pientä vaihtelua ollu, mut pari viimesintä kiertoa ollu just kp15, sitä ennen kp16, kp17 ja eka tais olla kp18.
Kuudes yk jo menossa, tätä pidempään ei oo yhdessäkään raskauden yrityksessä muuten menny. Keskimmäinen tärppäs just yk6, mut sitä ennen oli ollu kkm ja varhainen km.
Jokohan tää ois se meiän kierto vai onko ikää nyt vaan jo sen verta enempi et menee vaikeammaksi.

Tervetuloa Evelyn! :)

Heippa,
täällä uusi kuumeilija ilmoittautuu. Vauvakuumetta kovasti ilmassa ja täällä olenkin ketjua lueskellut jo pidemmän aikaa.

Meillä miehen kanssa yritystä keväästä asti, ensimmäistä kuumeillaan. Kesäkuussa saimmekin onnellisesti plussan testiin, mutta meni kesken elokuussa kymppiviikolla. Keskeytynyt keskenmeno. Nyt käynnissä ensimmäinen oikea kierto keskenmenon jälkeen, mikä on niin kummallinen. Ennen keskenmenoa kierto hyvin säännöllinen, 28-30päivää ja ovulaatio kp 16-17. Nyt olen ovulaatiota tikuttanut maanantaista asti, enkä ole ikinä nähnyt yhtä blankoja ovistikkuja :D limoja kyllä ollut reilusti keskiviikosta lähtien. Nyt siis kp18.
Mitä täällä tapahtuuko? Tapahtuuko edes ovulaatiota nyt vai onko se vasta tulossa? Voiko ovulaatio tapahtua, jos on kuitenkin limoja, mutta sitten taas blankoja ovistikkuja? :anyone

Ottaa näistä nyt selvää:sad001

Mulla ainakin ovistesti näytti aamupäivällä ihan haaleeta viivaa ja illalla,kun oli sellanen olo,et jotain olis tapahtumassa,ni oli jo melko vahvat viivat. Seuraavana päivänä sit jo tasavahva, eli voi muuttuu tuo väri nopsaankin. Eli älä heitö kirvestä kaivoon! Ja tervetuloa!

Mamimamille onnittelut plussasta!

Mulla ollut alavatsatuntemuksia ovulaatiosta lähtien. Tai sitten mää vaan tahdon ainakin niin kuvitella. :)

Että pitikin mennä taas googlettamaan :facepalm:
Kohtuanomalia eli herttamainen kohtu, ensimmäisillä tutkimuskerroilla ultrassa todettiin, että kohtuni on hieman sydämenmallinen :rolleyes:
Nyt sitten törmäsin juttuun, jossa kerrottiin tämän olevan jopa raskauden alkamista hankaloittava ominaisuus, vaikka toisin klinikalla siitä sanottiin :eek:
Ei rauhoittanut mieltä tämä tieto :bored:
Voi peräpää että menin tämän tekemään :mad:
Onko täällä ketään muuta, jolla todettu herttamainen kohtu?:anyone
Huutelen täältä ketjun ulkopuolelta, mutta itsellä on todettu tuo sama, ja halusin vaan kertoa, että kaikki voi mennä myös ihan hyvin siitä huolimatta. :) Meillä siis kaksi lasta, ja sain kuulla tästä vasta tämän toisen lapsen rakenneultrassa. Raskausaikana kuulemma on suurentunut perätilan riski, ja meidän nuorempi viihtyikin pitkään perätilassa, kuitenkin käätyen ennen synnytystä. Ja olisin myös saanut synnyttää alakautta perätilassa, mikäli ei olisi kääntynyt. Molemmat lapset ovat tarttuneet myös kyytiin helposti, että ainakaan siltä osin ei vaikuttanut raskautumiseen meillä. Ja molemmat syntyneet ihan normaalisti alakautta hyvässä tarjonnassa. :) Meillekin lääkäri silloin sanoi, että ei vaikuta raskautumiseen jatkossa, ja että suurin haitta on tosiaan tuo pt-riski, koska tilaa kääntyä on vähemmän. Toki tilanteet ovat aina jokaisella yksilöllisiä, mutta näin siis meillä. Toivottavasti rauhoitti edes vähän mieltä, tsemppiä! :happy:

Onnea Mamimam ja pienelle tarrasukkia!

Se kävi enimmän v*tutuksen haihduttua mielessä, mutta NYT JO ? :scratch

Juu-u, tänään nousi lämpö sitten toissapäiväistäkin korkeammalle, lämmöt 36,68. JOS olisi ollut kiinnittymisdippi, niin onkohan mitään mahdollisuutta, että olisi elinkelpoinen yksilö, koska kiinnittyminen olisi ollut ilmeisesti jo dpo4? :bookworm:

Siis MITÄ! Aamulla tehty raskaustesti, menee vielä hetki ennenku uskon että se on totta :love7
Tänää kp30, ei ollu kyl yhtään raskautunut fiilis mut testi kertookin toista :scratch:grin

Liitteet

• E989AC85-963D-448E-848A-4563A45593C9.jpeg
    E989AC85-963D-448E-848A-4563A45593C9.jpeg
    31 KB · Katsottu: 248
Mun alavatsa tuntuu jotenki tosi väsyneeltä, yöllä kun heräsin, tunsin jonkinnäköisen menkkajomon, ja mietinki, et nytkö jo alkaa vuodot :bag: ei kuitenkaan oo mitään vuotoa ollut..ainoostaan väsyneey munasarjat :D muutenki ihan kriutunu olo. Verensokereihigraafiin tullut yöllä ihme piikki, ehkä adrenaliinista? Ei kuitenkaan yhtä tasainen graafi kuin keskivertoyönä.

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Azzeliini // 35 // toinen haaveissa // ya 3/2019 //kkm 6/2019 ja 8/2019 //kierto 29-32pv vaihteleva pituus

Mathilda // 37 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierto 24-27 pv

TiinuLiinu // 31 // toinen toiveissa // ya 04/2019 // km 2/2019 // kierto 28-30

Alcyone // 43 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen (~40)

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

tiino_O // 30 // kolmas // ya 5/2019 // kkm 10/2019 // kierto 27-29 päivää

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/2019// kierto epäsäännöllinen

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

Cara* // 37 // 2. haaveissa // ya 6/2019 // kierto 25-28

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto 27-28 pv

Suklaapehmis // 28 // toinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto 28 pv

Taittaralla // 27 // esikoinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto ??

turotus // 21 // toinen haaveissa // tjot 7/2019

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

mangustimamma // 38 // kolmas haussa // ya 8/2019 // kierto n. 28-35 pv

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Sofia2016m // 25 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // kierto epäsäännöllinen 25-35pvä

Mamimam// 24// toinen haaveissa //ya 8/2019//epäsäännöllinen 28-34pv

Lilja- // 29 // ensimmäinen // ya 8/2019 // kierto 28-30 pv

Jesbe // 29 // esikoinen toiveissa //ya 8/2019 tjot ei hoidot // kierto 28-40 pv

Edz // 31 // toinen toiveissa // ya 9/2019 // kierron keston keskiarvo 25 pvä

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen
Ginger // 26 // LA 5/2020 // toinen tulossa
Pipana//26//LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
jeilei // 30 // LA 5/2020 // toinen
twisted // 31 // La 6/2020 // neljäs
AZ // 29// LA6/2020 // kolmas
Silk // 32 // LA 4/2020 // kolmas

Mun alavatsa tuntuu jotenki tosi väsyneeltä, yöllä kun heräsin, tunsin jonkinnäköisen menkkajomon, ja mietinki, et nytkö jo alkaa vuodot :bag: ei kuitenkaan oo mitään vuotoa ollut..ainoostaan väsyneey munasarjat :D muutenki ihan kriutunu olo. Verensokereihigraafiin tullut yöllä ihme piikki, ehkä adrenaliinista? Ei kuitenkaan yhtä tasainen graafi kuin keskivertoyönä.
Mulla oli kans monta päivää väsyneen tuntuinen alavatsa. Eilen oli mitäänsanomaton olo ja aamulla herätessä alkoi vuoto. Pms kiukkua ei näy, mystistä :wideyed: Vielä ei myöskään ole kipuja.

Jee onnea Mamimam ja Suklaapehmis <3

Mulla on hirvee hinku tehä joku testi muttaku pieni ääni päässäni huutaa että ei se ainakaan vielä mitään näytä. Kamalaa kun aika menee näin hitaasti. Oon vasta dpo6 menossa. Eilen iltayöllä tuntu hetken melkosta vihlontaa alavatsalla oikeella puolen. Toivon että oli jotain kiinnittymiskipua mut se varmaan oikeesti johtu siitä että aivastin :'D On ihan pöljä olo kun nännejä ei varsinaisesti satu mutta nipistelee ja kutittaa välillä :D

Jee onnea Mamimam ja Suklaapehmis :Heartred

Mulla on hirvee hinku tehä joku testi muttaku pieni ääni päässäni huutaa että ei se ainakaan vielä mitään näytä. Kamalaa kun aika menee näin hitaasti. Oon vasta dpo6 menossa. Eilen iltayöllä tuntu hetken melkosta vihlontaa alavatsalla oikeella puolen. Toivon että oli jotain kiinnittymiskipua mut se varmaan oikeesti johtu siitä että aivastin :'D On ihan pöljä olo kun nännejä ei varsinaisesti satu mutta nipistelee ja kutittaa välillä :D
Itellä oli kanssa kauhee hinku tehdä testi. Tein ekan dpo 3 ja toisen dpo 6 eikä näkynyt yhtään mitään. Vielä dpo 9 oli niin hailakka että sai tihrustaa jonkun aikaa. Dpo 10 aamulla näkyi clearbluen early testillä sellanen minkä sain kuvaan. Suosittelen vaan odottamaan. Itellä tuli epätoivo kun tein dpo 6. Ajattelin että kyllä siinä pitää näkyä. Joku linkkas tänne tän https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php
Selviää super hyvin mikä dpo muille on tullut plussa testiin. :angelic: Tsemppiä odotteluun ja toivotaan että se plussa sieltä tärähtää!

Onnea Mamimam ja Suklaapehmis :Heartbigred ihanaa kun plussia tulee!

Suosittelen kanssa odottamaan testin kanssa. Keskenmenneessä sain tosi hailuran plussan dpo10, dpo11 vahvistui hieman, mut dpo12 oli jo selvä plussa. Sitä dpo10 sai tosissaan tihrustaa...

Onnea Suklaapehmis! :happy:

Ihanaa kun näitä plussia ropisee, antaa jotenkin toivoa meille muillekkin että joku päivä se osuu vielä omalle kohdalle :Heartred

Täällä kp13 ja mahakipu on vaan lisääntyny, epämukava olo ihan. Mut testi vielä nega. Tavallaan ihan hyvä et alotin niin myöhään testailun, voi nyt sit testaa vaikka kolmasti päivässä kun paketti per kierto ei oo musta yhtään paha :joyful:

Muokattu viimeksi:
Jos laskin oikein niin tänään pitäisi menkat alkaa, katsotaan onko kierto normaali vai sekaisin tyhjennyksestä! Tein aamulla rt koska oli sellainen fiilis että olisi hyvä tarkistaa vielä näin 4 vko tyhjennyksestä mikä tilanne on ja dpo 13 oli täysin nega. Tänään aamulla oli sellainen pieni menkkajomotus ja eilen myös. Yllätyisin jos ei alkaisi. Mietityttää vielä tuo kuukupin käyttö koska tyhjennysvuodon aikana ei saanut käyttää, että pitäisikö vielä tämä kierto mennä ilman? Nyt täällä ollaan rauhallisia ja en pettynyt negasta, mulla ei ole ollut tapana pettyä niistä ja yllätyin että näinkin rauhallisesti otin tämänkin negan. Raskauskierrossa oli siis dpo 14 jo selkeä viiva ja digi sanoi + joten uskon jotenkin että menkkoja tässä tulee. Eikä se oikeastaan huono asia ole, me ei lopeteta yritystä mutta voisi vaikka olla tikuttamatta loppuvuoden ja katsoa jos 2020 otetaan ne käyttöön taas. Keskittyisi välillä työhön sitten :) Voi olla että olen täysin eri mieltä taas parin viikon kuluttua mutta en stressaa siitä nyt! :)

Onnea plussanneille! Mä näin unta et tein positiivisen testin, olin onneni kukkuloilla mut sit herätyskello pärähti soimaan ja heräsin todellisuuteen. Noi unet on inhottavia. Mulla pitäs tän viikon la alkaa menkat, ei oo muuta kun tissikipua heti oviksesta asti oireena mut ne on kyl kipeytyny joka kierrossa että en usko jotenki plussaan

Takaisin