No niin, huomenna ois kp1. Tänne avautuminen siis auttoi.
Muakin kiinnostaa, mitä siellä ensimmäisellä käynnillä tapahtuu. Mulla on siis lähete yksityiseltä gyneltä ja hän on ultrannut kahdesti vuoden sisään. Ensikäynti on keskussairaalan naistentautien polilla. Mahdolliset tarkemmat tutkimukset ja hoidot sitten yliopistosairaalassa.
Muakin kiinnostaa, mitä siellä ensimmäisellä käynnillä tapahtuu. Mulla on siis lähete yksityiseltä gyneltä ja hän on ultrannut kahdesti vuoden sisään. Ensikäynti on keskussairaalan naistentautien polilla. Mahdolliset tarkemmat tutkimukset ja hoidot sitten yliopistosairaalassa.
olikos se Helena kun oli käynyt siellä vyöhyketerapiassa? btw ostin sitten verigreippejä, kai se on sama mitä ne on? Ei ollut muitakaan ja taatusti yhtä pahaa

Piti tehdä aamulla testi, mutta tuli käytyä aamuyöstä vessasta ja en siinä puoli unessa älynnyt testiä tehdä. Menkkojen pitäisi alkaa tänään, mutta jos niitä ei ala kuulua, niin on kyllä tehtävä uusi testi huomenna aamulla. Mitään menkkatuntemuksia ei ole vielä ollut, mutta on kyllä aiemminkin käynyt niin, että ovat alkaneet aika yllättäen. Aamulämpö oli vielä tänäänkin 36,5, mikä on mulle huomattavasti normaalia enemmän tässä vaiheessa kiertoa. No ainakin keltarauhanen toimii, jos ei johdu muusta :angelic: