Miesflunssa väistyi yllättävän nopeasti, joten päästiin talletuspuuhiinkin. Kuuden päivän väli nyt tuli, mutta jos siellä joku sitkeä sissi olisi ollut. Ja tosiaan ei mulla ole nyt myöskään mitään varmuutta oviksen ajankohdasta. Viime viikolla oli kipuja, tällä viikolla on tullut limaa kuin jostain niagarasta, mutta sitä munanvalkuaista en ole bongannut. Sen vaan sanon että jos jäi ovuloimattomaksi tämä kierto niin jo on ihme.
Testaamisen kanssa ei ole nyt kiire, koska ei ole mitään kosteita juhlia tiedossa. Esikoisen synttärit on syyskuun ekalla viikolla, mietin onko hyvä vai huono idea testata silloin... ei hän toki itse mitään synttäreistä vielä ymmärrä, mutta itseä varmasti jää harmittamaan jos masistelen negan takia.
Testaamisen kanssa ei ole nyt kiire, koska ei ole mitään kosteita juhlia tiedossa. Esikoisen synttärit on syyskuun ekalla viikolla, mietin onko hyvä vai huono idea testata silloin... ei hän toki itse mitään synttäreistä vielä ymmärrä, mutta itseä varmasti jää harmittamaan jos masistelen negan takia.