Raskaaksi 2019

No niin, huomenna ois kp1. Tänne avautuminen siis auttoi.

Muakin kiinnostaa, mitä siellä ensimmäisellä käynnillä tapahtuu. Mulla on siis lähete yksityiseltä gyneltä ja hän on ultrannut kahdesti vuoden sisään. Ensikäynti on keskussairaalan naistentautien polilla. Mahdolliset tarkemmat tutkimukset ja hoidot sitten yliopistosairaalassa.

Mietin jos kokeilis akupunktiota raskautumiseen. Onko kellään kokemusta?

Ei, mutta kohta varmaan on:hilarious: olikos se Helena kun oli käynyt siellä vyöhyketerapiassa? btw ostin sitten verigreippejä, kai se on sama mitä ne on? Ei ollut muitakaan ja taatusti yhtä pahaa:hilarious:

Hillikselle tsempit:Heartred

Tänään ei oo tiputellu yhtään ja on kp29. Flo:n mukaan menkkojen olis pitäny tänään alkaa. Minkäänlaisia menkka tuntemuksia ei oo. Yleensä olis jo tänään viim alkanu ku ne alkaa yleensä 2pv päästä ku alkaa ensimmäisen kerran tulla tiputtelu vuotoa. Yhtään testiä ei oo tääl reissus mukana, enkä tajunnu kaupas käydessä ostaa. Kotona olis ollu 12 onestepin testii ja 1 rfsun testi. Muutenkin tuntuu et tää kierto eroo muista kierrosta. Naama kukkii enemmän ku yleensä ja n.dpo7 tuntu pikkasta nippailua kohdun seudulla. Nyt on jo dpo15-16.

Tultiin miehen kaa hotelliin yöks, ensimmäinen yö meil ku ollaan hotellissa yötä. On tää mukavaa viettää ihan kahestaan aikaa reissussa vaikka mies tekeekin siin samas töitä :love017

Kiitti Newmoon ja Mangustimamma! Kiva kun osaa varautua vähän mitä luvassa. Jospa se ei tosiaan haittaisi jos just osuu vuotopäivä.

Tosin jos tämä kierto tästä nyt venyy niin sitten osuisi mukavasti ehkä loppukiertoon se ultra. Ei nimittäin ollut menkkajomoja vaan vatsanväänteitä ne tämän päiväiset tuntemukset. Eli vieläkin menkkoja odotellessa.

Oi wusti, olisipa nyt tärpännyt:happy:

Nyt onkin monella ensikäynti häämöttämässä. Palauttaa itsen maan pinnalle, ettei oo yrittänyt vielä niin kovin pitkään. Yk11/kp5. Koitan tällä taistella ton greipin kanssa, hyhhyh:hilarious:

Kiitos tsempeistä :love7Piti tehdä aamulla testi, mutta tuli käytyä aamuyöstä vessasta ja en siinä puoli unessa älynnyt testiä tehdä. Menkkojen pitäisi alkaa tänään, mutta jos niitä ei ala kuulua, niin on kyllä tehtävä uusi testi huomenna aamulla. Mitään menkkatuntemuksia ei ole vielä ollut, mutta on kyllä aiemminkin käynyt niin, että ovat alkaneet aika yllättäen. Aamulämpö oli vielä tänäänkin 36,5, mikä on mulle huomattavasti normaalia enemmän tässä vaiheessa kiertoa. No ainakin keltarauhanen toimii, jos ei johdu muusta :angelic:

Joko Wusti on testannut? Kunpa meillä molemmilla olisi tärpännyt :)

Viikonloppuna oon viimeks tehny testit dpo10 ja dpo12 ja ne näytti puhdasta negaa. Sen jälkeen en oo tehny testiä. Tänään aamulla on nyt taas tiputellu mut viel ei oo ainakaan alkanu menkat kunnolla. Toivottavasti ei alkaiskaan vaan olisin raskaana, mikä kyl vaikuttaa aika epätodennäköseltä. Tänään on ollu pikkasen menkkamaisia kipuja ja vähän tiputtanu, mut ei sekään raskautta pois sulje. Siskolla tiputti esikoisesta kans alkuun vähän

Kiitos kaikille. :) Ihana kun otetaan näin hyvin vastaan. Ehkä tää kierto sit mullakin tasoittuu aikaa myöden. Nyt oli jo lyhyempi, kun tänään alkoi menkat. Taisi olla 31 päivää.

On nyt niin paljon tekstiä ja uusia nimiä ettei muista kenelle kuului mitäkin. :oops: Osalla ainakin oli menkkojen alkupäivät käsillä. Toivottavasti saatte menkkojen sijasta plussan! :)

Voi Fantsu minkä teit! Mä jo niin oottelin sulta testitulosta :grin
Täällä kp28/29 oletettavasti. dpo 12. One stepin herkällä edelleen selkeä nega aamulla.
Mä en muuten mikään himotestailija oo, mut noita on tullu ovistestien kylkiäisenä :)
Mut onko nuo yhtä susia, kuin ne ovistestitkin? Hope so :p
Täällä ei siis merkkejä tädin saapumisesta, tänään ei ole tullut edes tuhruasaati mitään jomoja. Mut hyvin voipi alkaa vielä myöhemmin, tai vaikka huomenna.
Meillä ois la reissuun lähtö lasten kanssa, kiva olla kaverilla yötä just pahimmat vuotopäivät jos täti kurvaa ajallaan paikalle.. Viimeks tasan kuukaus sit piti mennä, mut en halunnu lähteä sinne vuotamaan vittuuntuneena. Nyt sattu just kierron samaan kohtaan sitte kun löyty molemmille perheille sopiva vkl. Pöh.

Ärsyttääkö ketään muuta tän sivuston höntit emojit? Joo, takerrun vähän epäolennaiseen :oops::grin

Täällä Kp29 (ehkä dpo8) ja eilisestä järkytyksestä selvitty ja poikakin voi jo paremmin. Kyllä taas säikähdin:eek:

Aamulla tein testin, mutta nega tais olla. Ihan niinku joku hailura olis näkyny mutta taisin nähdä omiani:hilarious:

Kp 14 ja ovista tikuttelin, ei vielä plussa. Kipuja kyllä on, joten testaan iltapäivällä uudemman kerran. Normikierron mukaan tänään pitäs olla ovis. Joten taas ilmeisesti venyy kierto ainaki päivällä. Mulla on kyllä aika pikaovis, saman päivän aikana tulee yleensä plussa ja ovulaatio :grin (tämä varmistettu tikuttamalla 3kertaa päivässä)

Mä en kans tykkää näistä emojista, puuttuu monta olennaista olotila-emojia. Olis kiva jos vois käyttää noita puhelimen omia :hilarious:

Nyytti: Minuakin ärsyttää välillä nuo emoijit. Mielessä on aina joku perus emoiji jonka haluaisi laittaa ja sitten tuijotan tuota valikoimaa ja totean ettei sellaista ole..

AZ: Jos sulla on dpo8 niin raskaus saattaisi hyvinkin näkyä tuollaisena halutaan haamuja. Pidän peukkuja että vahvistuu! Jännää!

Millasia ovulaatio oireita muilla on?

Mulla on nyt lisääntynyt tuo kihelmöinti alapäässä ovulaation aikaan, alakerta on jotenkin turpea. Ennen tätä oli vain pari päivää ennen menkkoja. Nyt huomaan sen myös ovulaation aikaan. Se varmaan on joku luontainen juttu, koska selvästi lisää kosteutta alakerrassa :hilarious:
Lisäksi kasvukipuja on, sekä seksi on koko ajan mielessä. Tosin ihan just ovulaation aikaan se ei niin nappaa, koska kipuja on aikalailla.

Veristä niukkaa vuotoa on joskus ollut ennen ovulaatiota, tätä ei oo nyt muutamaan kiertoon ollut. Muuta ku viime kierrossa oli ovulaation jälkeen.

AZ en usko et voi tulla muuta ku haaleaa tässä vaihees dpoita. Laitoin ton kuvan jo plus vai ei enkä edelleen tiedä mikä on ku juu on tullu epämääräistä viivaa näihin paljon, mutta ikinä ei niin et se näkyy heti ja luonnossa tumnempana. No, tästä en vielä innostu vaan teen uuden ja jos on vahvistunut niin sit voi ehkä ajatella et voi ollakin raskaana. Tai jotain. Onpa suuri luotto itseensä taas

Liitteet

• IMG_20190819_173748.jpg
    IMG_20190819_173748.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 190
Millasia ovulaatio oireita muilla on?

Mulla on nyt lisääntynyt tuo kihelmöinti alapäässä ovulaation aikaan, alakerta on jotenkin turpea. Ennen tätä oli vain pari päivää ennen menkkoja. Nyt huomaan sen myös ovulaation aikaan. Se varmaan on joku luontainen juttu, koska selvästi lisää kosteutta alakerrassa :hilarious:
Lisäksi kasvukipuja on, sekä seksi on koko ajan mielessä. Tosin ihan just ovulaation aikaan se ei niin nappaa, koska kipuja on aikalailla.

Veristä niukkaa vuotoa on joskus ollut ennen ovulaatiota, tätä ei oo nyt muutamaan kiertoon ollut. Muuta ku viime kierrossa oli ovulaation jälkeen.
Mul on just noi samat ja se oliki yhtä tuskaa se seksi yhteen väliin kunnes tajuttiin ettei se ole pakko työntää niin syvälle Joo aiheeseen turpoo just paikat, lonkat tuntuu et tippuu ja sit ku se irtoaa niin ihan kaksinkerroin kivusta saa olla

Vuonna 2015 ku olin valmis käyttämään ihan kaiken energian siihen. Juu ei auttanut mutta en sano etteikö muilla auta. Oon itse asiassa miettinyt et kävisi ja kaikkea muutakin ei hormonitonta apua.

Takaisin